Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійно-відновлювальні роботи вул.Сторожинецька в с.Великий Кучурів Великокучурівської сільської ради Сторожинецького району Чернівецької області (капітальний ремонт), (відповідний код - 45453000-7)
Очікувана вартість
258 643,00 UAH
UA-2020-09-29-008088-a 3013d442e3ca4811abdfadbedf976b13
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Катерина Костянтинівна

+380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04418162
Вебсайт: http://gromady.cv.ua/st/rada/220/
Місцезнаходження: 59052, Україна , Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, ВУЛ.ГОЛОВНА, будинок 1
Контактна особа: Юрій Катерина Костянтинівна
+380505553464
YURIJKATERINA@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 258 643,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 293,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Аварійно-відновлювальні роботи вул.Сторожинецька в с.Великий Кучурів Великокучурівської сільської
ради Сторожинецького району Чернівецької області
(капітальний ремонт), (відповідний код - 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:47
Додаток 3 - проект договору.docx
29 вересня 2020 16:47
Додаток 2 до оголошення.docx
29 вересня 2020 16:47
Оголошення.docx
29 вересня 2020 16:47
Додаток 1 до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:49
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 20:54
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи не буде помилкою, надання в якості аналогічного договору, договір будівництва? Дякую.
Відповідь: Наразі ЗУ "Про публічні закупівлі" не містить визначення терміна"аналогічний договір". Також практика розгляду скарг АМКУ по даному питанню є суперечливою. Тому, задля уникнення виникненню скарг, Замовник радить при підготовці учасником своєї пропозиції дотримуватись визначення аналогічного договору, що подано в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Внесення змін до оголошення
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:33
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 14:00
Ч. 2 ст. 20 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. У зв'язку з цим вимога виїзду представника підрядної організації на об’єкт для складання Акту огляду та/або обстеження об’єкту на якому планується проведення робіт є незаконними. Закон не ставить додаткових вимог! Таким чином забезпечуючи умови уникнення змови учасників стосовно участі у закупівлі. А ваші вимоги напряму сприяють змові, адже ще до торгів розкривається інформація про учасників. Відповідно до п.4 ст5 Закону "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників Вимагаємо дотримуватися законодавчих вимог по організації обраного виду закупівлі. Вимагаємо внести зміни до дкументації та видалити дискримінаційну умову!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник не міг порушити вимоги ч.2 ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки даний пункт закону регулює проведення відкритих торгів. Спрощена закупівля, за якою задано питання не є процедурою закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Також замовник вважає, що дискримінаційних вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить, оскільки учасник не може виконувати роботи не ознайомившись із проектною документацією та об’єктом виконання робіт.
Вимога про досвід
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:33
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 14:00
На якій підставі при закупівлі Аварійно-відновлювальних робіт (ВУЛИЦІ) ви вимагаєте в якості підтвердження досвіду виконання робіт з капітального ремонту БУДІВЛІ? ПРИВЕДІТЬ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДОКУМЕНТАЦІЮ!
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Розрахунки
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:34
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 14:00
Умова документації про те що всі розрахунки мають бути підписані Замовником є незаконною! Ви взагалі розумієте що вимагаєте?! приведіть у відповідність ЗАКОНУ вашу документацію. Інакше ми будемо вимушені звернутись до уповноважених органів
Відповідь: Дана вимога є необґрунтованою і не містить посилань на те який саме пункт Закону порушив Замовник.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИМЧУК СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ" 249 378,00
UAH з ПДВ
249 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИМЧУК СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТИМЧУК СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ"
#2704702914
Переможець 249 378,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 13:39

Документи

09 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:38
Протокол-122.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИМЧУК СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ"
#2704702914
249 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2020 13:38
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:38
Протокол-122.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 12:13
338-2020.PDF укладений
15 жовтня 2020 13:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 378,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 563,00 UAH)