Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (система рентгенівська діагностична) (НК 024:2019 - 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
DK 021: 2015 - 33110000-4 "Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine" (x-ray diagnostic system) (NK 024: 2019 - 37645 X-ray diagnostic system stationary general purpose, digital)
Очікувана вартість
10 300 000,00 UAH
UA-2020-09-29-007976-a 49768a7479604e898a99a6bc3c82005a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Біленко

+380673752492 pub_zakupivly1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01985854
Місцезнаходження: 51909, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79А
Контактна особа: Олександр Біленко
+380673752492
pub_zakupivly1@ukr.net
Додаткові контактні особи: Alexander Bilenko
+380673752492
pub_zakupivly1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE NEKOMERTsIYNE PIDPRYYeMSTVO KAMYaNSKOYi MISKOYi RADY "MISKA LIKARNYa ShVYDKOYi MEDYChNOYi DOPOMOGY"
National ID: 01985854
Contact point: Alexander Bilenko
+380673752492
pub_zakupivly1@ukr.net
Additional contacts: Alexander Bilenko
+380673752492
pub_zakupivly1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 13:34
Очікувана вартість: 10 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 29 вересня 2020 16:42
Enquiries until: 22 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 28 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 листопада 2020 16:00

Information

Estimated total value: 10 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 51 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ДК 021:2015 - 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (система рентгенівська діагностична) (НК 024:2019 - 37645 Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51909, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул.В.Чорновола,79а
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

DK 021: 2015 - 33110000-4 "Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine" (x-ray diagnostic system) (NK 024: 2019 - 37645 X-ray diagnostic system stationary general purpose, digital)
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2020 22:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:42
ТД рентгенапарат.doc
24 жовтня 2020 22:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:42
ТД рентгенапарат.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-007976-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАРКЕТПРОМ", Код ЄДРПОУ:43441220
Дата подання: 20 жовтня 2020 19:26
Вимога щодо порушень
дискримінаційні умови закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2020 23:11
У відповідь на запит ТОВ "МАРКЕТПРОМ" стосовно дискримінаційних вимог у Додатку 3 Технічні характеристики товару можемоповідомити наступне: Додатку 3 Технічні характеристики товару. Загальні вимоги: "Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі." Лист від виробника є гарантією, що учасник зможе забеспечити всі необхідні умови постачання товару замовникові. Крім того на меті є вчасно забеспечити лікувальний заклад якісним обладнанням, яке ефективно забезпечуватиме процес діагностикиі є життєво необхідними в процесі лікування, а надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Забеспечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер, тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем повязаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене нами в даній процедурі закупівельжодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
2.1 діапазон кутів повороту столу не гірше ніж в межах від +90° до -90° . Такий діапазон кутів нахилу був вибраний нами у звязку з тим, що у нашій лікарні виконуються дослідження, які потребуютьможливості розміщення пацієнта на столі з вільним доступом з обох боків та є цілковито обгрунтованим. Уважно вивчивши представлені на нашому ринку столи ми визначили щонайменше 3-х виробників, які виготовляють відповідне обладнання, а це означає, що вимога не є дискримінаційною.
2.3 пряма дека столу з карбонового волокна розміром не менше 250х70см. Враховуючи те, що конструктивно неможливо щоб вся довжина поверхні столу просвічувалась ренгенівською трубкою та розуміючи, що робоча поверхня столу (у будь якого виробника) буде меншою, ми наполягаємо на важливості зазначеного параметру у разі проведення досліджень при політравмі, коли хворий не підлягає переміенню.
2.6 мінімальна висота деки стола від підлоги не більше 45см. Зазначений параметр є важливим при проведені досліджень дітям та особам похилого віку. При встановлені на апарат плаского детектора замість ЕОПа відсутні технічні обмеження для зниження висоти.
2.7 діапазон вертикального переміщення деки стола не менше 100см. Переміщення деки стола дуже важливий параметр при проведенні більшої частини рентгеноскопічних досліджень, коли має значення кожна секунда, оскільки пацієнт постійно знаходиться під впливом опромінювання, а задача лікаря - отримати максимум діагностичної інформації за короткий час. Зменшення цього показника призведе до погіршення умов роботи персоналу.
3.4 діапазон поздовжнього переміщення приймача рентгенівського зображення не менше 160 см. Даний параметр обумовлений середньо статичним зростом населення України, яке становить 160 см.
Зміни до тендерної документації у частині Технічних характеристик вноситься не буде оскільки ми вважаємо, що зазначені параметри є діагностично обгрунтованими та відповідають вимогам законодавства України.

Документи подані скаржником

20 жовтня 2020 19:26
Вимога (1).pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-29-007976-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "РАД ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41331842
Скарга щодо умов закупівель
щодо дискримінаційних вимог
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-29-007976-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "РАД ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41331842
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:47
Скарга на умови закупівлі
щодо дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2020 11:47
рішення від 29.10.2020 № 20137 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 11:46
рішення від 09.11.2020 № 20757.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 22:31

Документи подані скаржником

27 жовтня 2020 15:06
Скарга 0077.pdf

Документи подані скаржником

27 жовтня 2020 15:36
Скарга 0077.pdf

Документи подані замовником

06 листопада 2020 17:09
Додаток 1.pdf
06 листопада 2020 17:09
Додаток 2.pdf
06 листопада 2020 17:09
Додаток 3.pdf
06 листопада 2020 17:09
Відповідь (АМКУ).docx
06 листопада 2020 17:09
Додаток 4.pdf
06 листопада 2020 17:09
Відповідь на АМКУ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 листопада 2020
UA-2020-09-29-007976-a49768a7479604e898a99a6bc3c82005a
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01985854
Місцезнаходження: 51909, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кам'янське, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Укр Мед Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Союз медицини та технології Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ФОРАМЕД Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 листопада 2020 22:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 листопада 2020 12:12
Електронний підпис
01 листопада 2020 12:12
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:38
14 Інформація Статті 17.pdf
30 жовтня 2020 17:38
25 Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 17:38
24 Проект договора.pdf
30 жовтня 2020 17:38
4 Брошура Drystar.pdf

Документи

12 листопада 2020 22:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 жовтня 2020 18:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:49
23_Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 18:49
18_Витяг ПДВ 05.09.2017 СМТ.pdf
30 жовтня 2020 18:49
16_Протокол СМТ 04.09.2017.pdf
30 жовтня 2020 18:49
14_Статут 04.09.2017 СМТ.pdf
30 жовтня 2020 18:49
13_Опис СМТ 04.09.2017.pdf
30 жовтня 2020 18:49
11_Лист гарантія ст 17.pdf
30 жовтня 2020 18:49
4_Договір оренди СМТ 2021.pdf

Конфіденційні документи

30 жовтня 2020 18:49
2_Форма тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

цінова пропозиція є конфеденційною на етапі кваліфікації

Документи

12 листопада 2020 22:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 листопада 2020 17:30
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:27
16_Довідки переможця
30 жовтня 2020 18:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:55
14_Авторизації.pdf
30 жовтня 2020 18:55
8_Гарантійні листи.pdf
30 жовтня 2020 18:55
7_Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 18:55
6_Ліцензія ДІЯРУ.pdf
30 жовтня 2020 18:55
5_Уставні документи.pdf
30 жовтня 2020 18:55
4_Стаття 17.pdf
30 жовтня 2020 18:55
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укр Мед Сервіс"

ТОВ Союз медицини та технології

ТОВ ФОРАМЕД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФОРАМЕД 10 282 700,00
UAH з ПДВ
10 282 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укр Мед Сервіс" 10 295 000,00
UAH з ПДВ
10 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союз медицини та технології 10 300 000,00
UAH з ПДВ
10 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 17:30
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:27
16_Довідки переможця
30 жовтня 2020 18:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:55
14_Авторизації.pdf
30 жовтня 2020 18:55
8_Гарантійні листи.pdf
30 жовтня 2020 18:55
7_Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 18:55
6_Ліцензія ДІЯРУ.pdf
30 жовтня 2020 18:55
5_Уставні документи.pdf
30 жовтня 2020 18:55
4_Стаття 17.pdf
30 жовтня 2020 18:55
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2020 12:12
Електронний підпис
01 листопада 2020 12:12
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
30 жовтня 2020 17:38
14 Інформація Статті 17.pdf
30 жовтня 2020 17:38
25 Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 17:38
24 Проект договора.pdf
30 жовтня 2020 17:38
4 Брошура Drystar.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 18:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:53
Електронний підпис
30 жовтня 2020 18:49
23_Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 18:49
18_Витяг ПДВ 05.09.2017 СМТ.pdf
30 жовтня 2020 18:49
16_Протокол СМТ 04.09.2017.pdf
30 жовтня 2020 18:49
14_Статут 04.09.2017 СМТ.pdf
30 жовтня 2020 18:49
13_Опис СМТ 04.09.2017.pdf
30 жовтня 2020 18:49
11_Лист гарантія ст 17.pdf
30 жовтня 2020 18:49
4_Договір оренди СМТ 2021.pdf

Конфіденційні документи

30 жовтня 2020 18:49
2_Форма тендерна пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

цінова пропозиція є конфеденційною на етапі кваліфікації

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФОРАМЕД

ТОВ "Укр Мед Сервіс"

ТОВ Союз медицини та технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФОРАМЕД
#36629968
Переможець 10 282 700,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 20:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 20:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФОРАМЕД
#36629968
10 282 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 00:20
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 22:27
ДУ1.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 22:18
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 21:05
договор рентгеноборудование.pdf укладений
09 грудня 2020 21:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 08/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 282 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 672 700,00 UAH)