Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля шкільних меблів
Очікувана вартість
64 200,00 UAH
UA-2020-09-29-007939-a 8f89649a17bd48a6b16d4c9de286f75e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шийка Світлана Володимирівна

0534623440 karrn@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145518
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85
Контактна особа: Шийка Світлана Володимирівна
0534623440
karrn@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 64 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника.

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стінка дитяча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 штуки
Стілець регульований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 штуки
ВІдкрита шафа для зберігання дидактичних матеріалів з контейнерами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти обласного та районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:39
ТД Меблі.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
15 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій