Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби для реанімаційних відділень) (Caffeine, Albumin, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-09-29-007882-a 624b96f7d7ef461bbe9b616be0f07076
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249370 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249370
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 16:40
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 12:06
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Детальніше опис за предметом закупівлі наведено у Додатку 3, Додатку 4 до тендерної документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 уп
Caffeine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Caffeine
5 флакон
Albumin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Albumin
10 флакон
Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем товару здійснюється після його отримання при наявності фінансування, відповідно накладній, у строк до 30 діб з дати постачання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" 69 980,45
UAH з ПДВ
69 980,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фармасел 69 981,15
UAH з ПДВ
69 981,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:06
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:05
Довідка ДФС.pdf
22 жовтня 2020 16:05
ч.2 ст.17 +.pdf
22 жовтня 2020 16:05
п. 12 ч. 1.pdf
22 жовтня 2020 16:05
Довідка МВС.rar
22 жовтня 2020 16:04
Довідка ТОВ.zip
22 жовтня 2020 16:04
Довідка директор.zip
15 жовтня 2020 12:22
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:21
3.Установчі документи.pdf
15 жовтня 2020 12:21
6.Інші документи.pdf
15 жовтня 2020 12:21
2.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 08:36
7. Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 08:36
6. Інші документи.pdf
13 жовтня 2020 08:36
2. Тендерна процозиція.pdf
13 жовтня 2020 08:36
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА"

ТОВ Фармасел

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА"
#42979027
Переможець 69 980,45
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА"
#42979027
69 980,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 11:29
Додаткова угода 2 до договору 66-2220 від 09.11.2020.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:28
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:36
Додаткова_угода_1_до_договору_66А-2220_вiд_09.11.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:35
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:03
договір укладений
09 листопада 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 66-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.». Ціна договору збільшується на суму 12 239,38 грн., у т.ч. ПДВ 800,72 грн. Загальна ціна договору становить 82 219,83 грн. у т.ч. ПДВ 5 378,88 грн.. Дату завершення дії договору вважати 31.03.2021, дату завершення дії договору в системі зазначено, враховуючи технічну можливість розміщення інформації.
Номер договору про закупівлю: 66-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 82 219,83
UAH (в тому числі ПДВ 5 378,88 UAH)