Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкарські послуги
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2020-09-29-006188-a 5cf6957ab07f4d37ad769bdc6d99389d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Осипчук

+380442920520 osypchuk.s@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Сергій Осипчук
+380442920520
osypchuk.s@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 14:20
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення настінних календарів на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.3. Оплата за договором здійснюється за фактично надані послуги протягом десяти банківських днів після затвердження Замовником Акта приймання-передачі наданих послуг в розмірі 100% суми вказаної в п. 3.1 договору на підставі виставленого Виконавцем рахунку, за умови виконання п.п. 6.3.3-6.3.5 Договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 15:06
ТД спрощена_календарі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по настінному календарю
Дата подання: 29 вересня 2020 16:36
Дата відповіді: 30 вересня 2020 09:00
Добрий день. Брошурування європружиною з вставкою підвісів по меншій стороні, курсор червоний. - мається на увазі пластикова пружина та пластиковий підвіс?
Відповідь: Шановний учаснику, дякую Вам за запитання. Брошурування європружиною з вставкою підвісів по меншій стороні, курсор червоний. - мається на увазі металеві пружина та підвіс.
чи є друк на обкладинці?
Дата подання: 30 вересня 2020 10:18
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:17
Добрий день! Чи є друк на обкладинці Настінного календаря (яка виготовляється з пластику) ?
Відповідь: Добрий день. Друку на обкладинці Настінного календаря немає. Пластик прозорий, глянцевий.
Обкладинка
Дата подання: 30 вересня 2020 10:54
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:19
Доброго дня. 12 листів календаря + пластик? Чи є друк на пластику?
Відповідь: Добрий день. Друку на обкладинці Настінного календаря немає. Пластик прозорий, глянцевий.
Календари
Дата подання: 30 вересня 2020 16:21
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:23
Добрый день,по первому календарю : на пластике печать какая, желательно превью прислать, курсор-да , размер цифры-20х31мм, также прошу размер листа на 1 мм уменьшить до 840х398мм
Відповідь: Добрий день. Пластик прозорий без друку. Усі необхідні розміри викладені в Додатку №3 до Тендерної документації.
друк
Дата подання: 02 жовтня 2020 13:27
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 14:58
Друк шапки та 3-х підкладів квартального календаря 4+0? Пантони?
Відповідь: Добрий день. Фарби CMYK.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-006188-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Друкарня"Літера", Код ЄДРПОУ:34879649
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:06
Звернення щодо протокольного рішення про дискваліфікацію
Вих № 16/20 від 23.10.2020 р.
ДУ «Держгідрографія»
Ідентифікаційний код: 21720000
Місцезнаходження: 04176, місто Київ,
вулиця Електриків, будинок 26
Осипчуку С.Н., відповідальному за організацію та проведення процедур закупівель в апараті управління ДУ «ДЕРЖГІДРОГРАФІЯ»








ЗВЕРНЕННЯ
Шановний Осипчук С.Н., 20 жовтня 2020 року вами, як уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель в апараті управління ДУ «Держгідрографія» (далі - Замовник) було розглянуто пропозиції учасників наданих для участі у спрощеній процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з виготовлення настінних календарів на 2021 рік), ідентифікатор закупівлі UA- 2020-09-29-006188-a та прийнято рішення щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Друкарня «Літера» вимогам Замовника, яке оформлене протокольним рішенням №20-10/__ (далі – Рішення).
У згаданому вище рішенні невідповідність пропозиції ТОВ «Друкарня «Літера» вимогам Замовника обґрунтовується тим, що відповідно до підпункту 8.2 Додатка 2 до документації спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник надає копію (ії) договору (ів), з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору; копію документу (ів), передбаченого (их) умовами такого договору (видаткова накладна, акт приймання-передачі наданих послуг тощо), що підтверджує його виконання. ТОВ «Друкарня «Літера» надано договір від 30.10.2019 № 30/10-19, укладений з АТ «Державний ощадний банк України», на загальну суму 1 158 985,92, та видаткові накладні від 03.10.2019 № 289 на суму 346 940,82 грн, від 11.12.2019 № 304 – 62 829,90 грн та від 09.12.2019 № 311 – 123 348,18 грн що становить 533 118, 90 грн. Відповідно до довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ «Друкарня «Літера» від 07.10.2020 № 16 учасник інформує про виконання договору від 30.10.2019 № 30/10-19. Таким чином, Учасником ТОВ «Друкарня «Літера» виконання договору від 30.10.2019 № 30/10-19 підтверджено не у повному обсязі. Отже, пропозиція ТОВ «Друкарня «Літера» не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 15.08.2020 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Крім того, варто зауважити, що відповідно до тієї ж статті ЗУ «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
ТОВ «Друкарня «Літера» не погоджується з прийнятим рішенням зважаючи на таке:
1) Відповідно до Додатка 2 до документації до спрощеної закупівлі 79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з виготовлення настінних календарів на 2021 рік) (далі – Додаток 2), а саме п.п. 7.1., 8.1 та 8.2 Учасником подається довідка про працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг відповідно до предмета закупівлі. У такій довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг, що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі (для виконання даного критерію може бути достатнім надання інформації за одним аналогічним договором). На підтвердження наданої в довідці інформації, учасник надає копію (ії) договору (ів), зазначеного (их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору; копію документу (ів), передбаченого (их) умовами такого договору (видаткова накладна, акт приймання-передачі наданих послуг тощо), що підтверджує його виконання.
З цих положень можна зробити висновок, що достатньо довести виконання тільки одного аналогічного договору.
При цьому, у примітці 1 до розділу 8 Додатку 2 учасником може надаватись інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами), у разі наявності, без зазначення інформації про кінцевий строк виконання зобов’язань з боку учасника. Інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами) учасником надається за власним розсудом, та у разі надання – приймається до уваги замовником при розгляді пропозиції та впливає на рішення щодо відповідності кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вимог ТОВ «Друкарня «Літера» надало копію Договору про закупівлю послуг від 19.11.2018 року укладеного з ДУ «Держгідрографія» та документи, що підтверджують виконання цього договору, зокрема Акт приймання-передачі наданих послуг від 12.12.2018 року за цим договором.
Також, ТОВ «Друкарня «Літера» надало Договір №30/10-19 від 30.10.2019 року з АТ «Державний ощадний банк України» з копіями видаткових накладних №289 від 03.12.2019 року, № 304 від 11.12.2019 року та № 311 від 09 грудня 2019 року. Документи у цьому випадку були надані у відповідності до положень примітки 1 до розділу 8 Додатку 2, тобто за частково виконаним аналогічним договором.
Таким чином ТОВ «Друкарня «Літера» документально підтвердило виконання договорів аналогічних договорів у відповідності зі всіма наданими вимогами згідно Додатку 2.
Крім того, варто зауважити, що ТОВ «Друкарня «Літера» та ДУ «Держгідрографія» мали господарські відносини за аналогічним договором і при цьому у ДУ «Держгідрографія» були відсутні претензії щодо неналежного виконання ТОВ «Друкарня «Літера» обов’язків за договором.
2) Також необхідно звернути увагу на ціну пропозиції, що значно нижча та вигідніша за ціну, що була запропонована так званим переможцем.
Крім того, варто зазначити, що в сукупності всі дії уповноваженої особи можуть свідчити про вчинення злочину передбаченого статтею 364 Кримінального кодексу України, а саме зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб.
Отже зважаючи на все зазначене вище,
ПРОСИМО:
1. Здійснити більш детальну оцінку документів поданих ТОВ «Друкарня «Літера» для участі у процедурі спрощеної закупівлі на відповідність встановленим вимогам.
2. Переглянути результати спрощеної процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з виготовлення настінних календарів на 2021 рік), ідентифікатор закупівлі UA- 2020-09-29-006188-a.
3. Повідомити про розгляд цього звернення не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з моменту його отримання.
Копії всіх вказаних документів у цьому зверненні наявні у ДУ «Держгідрографія».
В іншому випадку будемо змушені звернутися за захистом порушених прав до суду та до правоохоронних органів у зв’язку з можливістю вчинення кримінального правопорушення передбаченого ст. 364 Кримінального кодексу України.

З повагою,
Директор ТОВ «Друкарня «Літера» _________________ Іосіфов А.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 16:30
Вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2020-09-29-006188-а.b1) на рішення уповноваженої особи по закупівлі: Код ДК 021:2015: 79810000-5 Друкарські послуги (Послуги з виготовлення настінних календарів на 2021 рік), ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-29-006188-а, відхилити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Друкарня"Літера" 113 760,00
UAH з ПДВ
112 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "ВІД А ДО Я" 115 000,00
UAH з ПДВ
113 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 137 680,00
UAH з ПДВ
119 184,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" 137 712,00
UAH з ПДВ
130 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 18:26
Електронний підпис
10 жовтня 2020 18:21
Копія Статуту.pdf
10 жовтня 2020 18:21
Пропозиція.pdf
10 жовтня 2020 18:21
Копія Витягу з ЄДР.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:20
23. Рампа 1 Відгук.pdf
09 жовтня 2020 16:20
20. Довідка довкілля.PDF
09 жовтня 2020 16:20
19. С-во НДС.PDF
09 жовтня 2020 16:20
18. проект договору.PDF
09 жовтня 2020 16:20
17. Персональні дані.PDF
09 жовтня 2020 16:20
15. Відгук Транс Стоун.PDF
09 жовтня 2020 16:20
13. Скан договору.pdf
09 жовтня 2020 16:20
9. пропозиція.PDF
09 жовтня 2020 16:20
8. С-во видавця.PDF
09 жовтня 2020 16:20
7. Протокол до Статуту.PDF
09 жовтня 2020 16:20
6. Статут.PDF
09 жовтня 2020 16:20
5. Виписка ЄДР.PDF
09 жовтня 2020 16:20
2. Протокол Директор.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 12:42
Електронний підпис

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:14
14_Аналогічні договори.PDF
09 жовтня 2020 17:14
13_Проект договору.PDF
09 жовтня 2020 17:14
9_Працівники.PDF
09 жовтня 2020 17:14
2_Технічне завдання.PDF
09 жовтня 2020 17:14
1_Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Друкарня"Літера"

ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "ВІД А ДО Я"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Друкарня"Літера"
#34879649
Відхилено 112 985,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 10:34
ТОВ "ТИПОГРАФІЯ "ВІД А ДО Я"
#31723460
Відхилено 113 700,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 10:36
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"
#37356541
Відхилено 119 184,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 10:38
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
Переможець 130 800,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 10:40

Документи

21 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис

Документи

21 жовтня 2020 10:36
Електронний підпис

Документи

21 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис

Документи

21 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"
#32982646
130 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 10:58
договір календарі.PDF укладений
09 листопада 2020 10:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 130 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 800,00 UAH)