Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт головного монументу комунального підприємства "Меморіальний парк "Дробицький Яр" за адресою: вул. Шосейна, 13, село Мала Рогань, Харківського району, Харківської області, 62485
Очікувана вартість
224 000,00 UAH
UA-2020-09-29-005893-a 14011c7e2e5e42d38b7314e0a3bc6f16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Петленко-Мамаєва

+380731757709 petlenko2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ДРОБИЦЬКИЙ ЯР"
Код ЄДРПОУ: 36457347
Вебсайт: http://www.drobytskyyar.org/
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Тобольська, буд. 46
Контактна особа: Тетяна Петленко-Мамаєва
+380731757709
petlenko2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:39
Очікувана вартість: 224 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт головного монументу комунального підприємства "Меморіальний парк "Дробицький Яр" за адресою: вул. Шосейна, 13, село Мала Рогань, Харківського району, Харківської області, 62485
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62485, Україна, Харківська область, Харківський район, село Мала Рогань, вул.Шосейна,13,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів Замовником на рахунок Виконавця, на підставі підписаного Сторонами акту (актів) приймання наданих послуг за формою № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість наданих послуг за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) робочих днів з дня їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за наданий обсяг послуг здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника: 61072, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Тобольська, буд. 46. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:51
Тендерна_документацiя.docx
29 вересня 2020 14:51
Проект_договору.docx
29 вересня 2020 14:51
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Який клас наслідків
Дата подання: 02 жовтня 2020 12:21
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 10:32
Наша рекламна фірма хоче прийняти участь у тендері, але Ми не маємо будівельної ліцензії, тому що маємо справу з об`єктами класу наслідків СС1. А який клас наслідків Вашого об`єкта ?
Відповідь: Шановний запитувач,на Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 4.14 ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 “Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва” при виконанні поточного ремонту клас наслідків не визначають.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 223 050,60
UAH з ПДВ
221 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 223 900,00
UAH з ПДВ
222 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 11:06
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:04
Призначення керівника.pdf
02 листопада 2020 11:04
Гарантія.pdf
28 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:22
ТОВ Добробудъ - .pdf
28 жовтня 2020 13:22
ДПС Добробудъ.rar
28 жовтня 2020 13:22
Довідка.pdf
28 жовтня 2020 13:22
Довідка ТОВ Добробудъ.zip
28 жовтня 2020 13:22
Довідка Козьміних Ю.Б..pdf
15 жовтня 2020 12:05
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:55
8) Додаток 5 ТД.pdf
15 жовтня 2020 11:55
3) Довідка по ст 17.pdf
15 жовтня 2020 11:55
1) Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
Переможець 221 700,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
221 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:09
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 12:19
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 12:14
Допугода 1.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 12:09
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:14
Договір Добробудъ.PDF укладений
09 листопада 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладання в новій редакції "Договірної ціни".
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 085,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 014,20 UAH)