Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове на дільниці км 50+800-км 55+120 ( за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування )
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-09-29-005660-a 801f249bb91f4f8d8f761f8eac7c8558
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Овсієнко

+380663833815 ovsienko.lyudmila@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буринська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058025
Вебсайт: http://buryn-miskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 41700, Україна , Сумська обл., Буринський р-н, м. Буринь, вул. Першотравнева, буд. 1
Контактна особа: Людмила Овсієнко
+380663833815
ovsienko.lyudmila@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Розробка проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове на дільниці км 50+800-км 55+120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється після отримання готової проектно-кошторисної документації згідно акту приймання-передачі наданих послуг протягом 14 банківських днів. Розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України – гривні, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:41
Договір проектно-кошторисна Т 19 10 .doc
29 вересня 2020 14:40
Завдання Т- 19-10.pdf
29 вересня 2020 14:40
оголошення Т-19-10.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд” 122 064,00
UAH з ПДВ
122 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 18:58
Електронний підпис
07 жовтня 2020 18:54
Завдання завізов._Т-19-10.PDF
07 жовтня 2020 18:54
Статут.pdf
07 жовтня 2020 18:54
Протокол №1.PDF
07 жовтня 2020 18:54
ПРОПОЗИЦІЯ_ Т-19-10.PDF
07 жовтня 2020 18:54
Працівники_Т-19-10.PDF
07 жовтня 2020 18:54
Витяг Статут ДПБ_коп..PDF
07 жовтня 2020 18:54
Відгук Тупичів.pdf
07 жовтня 2020 18:54
Відгук Семенівка.pdf
07 жовтня 2020 18:54
Відгук Короп.pdf
07 жовтня 2020 18:53
Гарантійний лист_Т-19-10.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд”
#39157868
Переможець 122 064,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 14:14

Документи

12 жовтня 2020 14:14
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:11
Протокол 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дорпроектбуд”
#39157868
122 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2020 14:14
Електронний підпис
12 жовтня 2020 14:11
Протокол 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:32
додаткова угода 4 до договору №250.pdf зміни до договору
31 березня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 15:32
Додаткова угода №3 до Договору №250.pdf зміни до договору
01 березня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:41
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 10:16
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 11:55
Договір №250.pdf укладений
28 жовтня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скориговано календарний план надання послуг
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651, 653,654 Цивільного кодексу України, ст. 180, 188 Господарського кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України " Про публічні закупівлі", керуючись п. 3.3, 10.2 Договору, у зв'язку з тим, що матеріали на проходження погодження проектних рішень Секції 5 Службою автомобільних доріг у Сумській області не були подані, а також відсутні вихідні дані для складання кошторису від САД у Сумській області ( транспортна схема транспортування основних дорожньо-будівельних матеріалів, вартість матеріалів для дорожніх робіт та інше)
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, ст.180,188 Господарського кодексу України, п.4 ч.5 ст.41 Закону України " Про публічні закупівлі", керуючись пунктами п.3.3 та 10.2 Договору, враховуючи лист ТОВ "Дорпроектбуд" вих.№74-02 від 19.02.2021 щодо затримки розгляду на Секції 5 матеріалів проектних рішень, сторони домовились внести зміни до Договору : 1.Продовжити термін дії Договору до 31.12.2021р., виклавши п.10.1 Договору в наступній редакції :" 10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому разі до повного виконання обов'язків по Договору Сторонами." 2.Внести зміни до Додатку №2 Договору " Календарний графік надання послуг", продовживши термін виконання робіт до 31.04.2021 р. 3. Доповнити Договір Додатком №3 " План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 064,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 344,00 UAH)