Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

медичні матеріали (система забору крові Vacutest, пробірка Kima u test (Мікро Тест) для забору капілярної крові з К3 EDTA, без капіляру, 0,25мл.,фіолетова пробка -10 пак.)
Очікувана вартість
2 976,00 UAH
UA-2020-09-29-005012-c c0ef8b8d7397497998b4cd93574fa695
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Юрій Петрович

380986660600 kosmachazpsm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька амбулаторія загальної практики-сімейної медицини "Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 42165308
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, Степана Бандери,3
Контактна особа: Костюк Юрій Петрович
380986660600
kosmachazpsm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


вказано в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 пакунок
медичні матеріали (система забору крові Vacutest, пробірка Kima u test (Мікро Тест) для забору капілярної крові з К3 EDTA, без капіляру, 0,25мл.,фіолетова пробка -10 пак.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78640, Україна, Івано-Франківська область, КОСМАЧ, Степана Бандери,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1.Покупець здійснює оплату за поставлений Товар. 4.2.Вартість Товару розраховується відповідно до курсу валют встановленого АТ "Ощадбанк" на момент поставки. Інформація щодо курсу продажу долару США або/та євро, який розраховується на момент поставки Товару,розміщена на офіційному сайті АТ"Ощадбанк" 4.3.Якщо протягом строку, встановленого для здійснення оплати за Товар курс гривні до долара США або/та євро,який встановлюється АТ "Ощадбанк", зросте у порівнянні з курсом, встановленим "Ощадбанк" на дату поставки Товару, Продавець здійснює перерахунок суми грошового забезпечення, про що складається Акт узгодження ціни, який є невід'ємною частиною цього Договору Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

29 вересня 2020 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Буднік Андрій Ігорович
#3623711616
Переможець 2 976,00
UAH
29 вересня 2020 19:33

Документи

29 вересня 2020 19:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 19:36
договір Буднік.pdf укладений
29 вересня 2020 19:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 976,00
UAH