Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйце куряче столове перша категорія, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
56 500,00 UAH
UA-2020-09-29-004997-a 5dd21add6ca0493d8e581a2d97081b10
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Вебсайт: http://marganets-osvita.edukit.dp.ua
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 56 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 282,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 штуки
Яйце куряче столове перша категорія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул.Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 14:06
Оголошення яйце.doc
29 вересня 2020 14:06
Додаток 2 .doc
29 вересня 2020 14:06
Додаток 3.doc
29 вересня 2020 14:06
Додаток 4.doc
29 вересня 2020 14:06
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Шевер Лариса Павлівна" 55 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 09:22
Уставн. документи.PDF
08 жовтня 2020 09:22
Виписка з ЄДР.PDF
08 жовтня 2020 09:22
Інформація про НАССР.PDF
08 жовтня 2020 09:22
Права підпису.pdf
08 жовтня 2020 09:22
права и тех паспорт.pdf
08 жовтня 2020 09:22
Пояснення.PDF
08 жовтня 2020 09:12
Проект договору.PDF
08 жовтня 2020 09:12
Потужності авто.PDF
08 жовтня 2020 09:12
Медична книжка 2.PDF
08 жовтня 2020 09:12
Медична книжка 1.PDF
08 жовтня 2020 09:12
Інформація ФОП.pdf
08 жовтня 2020 09:12
Експлуат. висновок.pdf
08 жовтня 2020 09:12
Договор оренди.PDF
08 жовтня 2020 09:12
Довідка банка.PDF
08 жовтня 2020 09:12
Обратотка Авто 1.jpg
08 жовтня 2020 09:12
Обробка авто 2.jpg
08 жовтня 2020 09:12
Тех вимоги яйце.jpg
08 жовтня 2020 09:12
Сертификат яйце.jpg
08 жовтня 2020 09:12
Висновок яйце 1.jpg
08 жовтня 2020 09:12
Висновок яйце 2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Шевер Лариса Павлівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Шевер Лариса Павлівна"
#2725705964
Переможець 55 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 14:42

Документи

09 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:32
Протокол №37.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Шевер Лариса Павлівна"
#2725705964
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2020 14:42
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:32
Протокол №37.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 21:02
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:06
Дод уг 2.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 11:28
Дод угода №1.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 11:26
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 10:17
Договір 213.PDF укладений
19 жовтня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Специфікацію (Додаток № 1) викласти у новій редакці 2. Додаток № 1 є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. 3. Пункт 3.1. договору викласти в наступній редакції : Загальна сума договору складає: 54997,36 грн. (п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто сім грн. 36 коп.), в т.ч.: КПКВК 0611020 з.ф. – 40699,56 грн. КПКВК 0611020 сп.ф. – 14297,80 грн.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. договору викласти в наступній редакції : 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) – Яйце куряче столове першої категорії. Кількість товарів (послуг або кількісні характеристики виконуваних за цим договором робіт) – 12390 штук. 2. Пункт 3.1. договору викласти в наступній редакції : 3.1. Ціна цього Договору становить: 29023,50 грн. ( Двадцять дев’ять тисяч двадцять три грн. 50 коп.) без ПДВ , в т.ч.: КПКВК 0611020 з.ф. – 25869,80 грн. КПКВК 0611020 сп.ф. – 3153,70 грн. 3. Специфікацію (Додаток № 1) викласти у новій редакції. 4. Додаток № 1 є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. 5.Сторони домовились реквізити сторін викласти в наступній редакції : ЗАМОВНИК Відділ освіти Марганецької міської ради 53400, Дніпропетровська обл.., м.Марганець, вул.Дніпровська, 13-а IBAN UA108201720344230001000022182 UA588201720344210005000022182 UA268201720344221001200022182 UA748201720344201005200022182 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 код ЄДРПОУ 02142359 Начальник відділу освіти ________________Куліш І.М. (підпис) М.П. УЧАСНИК Фізична особа – підприємець Шевер Лариса Павлівна 53400, Дніпропетровська обл., м.Нікополь, вул.Шевченко,буд.223/1,кв.100 тел. 050-2594271 UA623052990000026003050310267 в ПАТ КБ «ПриватБанк» м.Дніпро ЄДРПОУ 2725705964 МФО 305299 Фізична особа – підприємець _________________ Шевер Л.П.. (підпис) М.П. 6. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 023,50
UAH