Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
138 800,00 UAH
UA-2020-09-29-002598-c cd802bebb2d944e8b5f8ae208730feae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Конопат Світлана Петрівна

380979896263 buhknp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38236676
Місцезнаходження: 26000, Україна , Кіровоградська обл., Новомиргород, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 92
Контактна особа: Конопат Світлана Петрівна
380979896263
buhknp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 138 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

29 вересня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 13:42
ТД _ МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ.doc
29 вересня 2020 13:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (додаток 2).doc
29 вересня 2020 13:41
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 44 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 220,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 жовтня 2020 14:20
Закінчення: 15 жовтня 2020 14:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 шт
Халат медичний ізолюючий, нестерильний, одноразового застосування (розмір L)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, 26000, вулиця Соборності,92
Дата доставки: 31 грудня 2020
500 шт
Халат медичний ізолюючий, нестерильний, одноразового застосування (розмір XXL)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26000, Україна, Кіровоградська область, 26000, вулиця Соборності,92
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розрахунки за отримані медичні матеріали здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БРАСС ТРЕЙД" 44 000,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНЕНКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 35 000,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Релакс" 44 000,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 21:56
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:41
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:37
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:32
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:27
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:25
Електронний підпис
19 жовтня 2020 21:24
Документи ДП ФЕД 07.05.20.xls
19 жовтня 2020 21:24
договор10006.PDF
19 жовтня 2020 21:24
ФОП_Корягiна_ТУ.PDF
19 жовтня 2020 21:24
Договор (2).docx
19 жовтня 2020 21:24
Договор_1601373346.docx
16 жовтня 2020 14:27
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
15 жовтня 2020 21:04
Електронний підпис
15 жовтня 2020 21:04
IMG-d69636e1d5ddb7c718d26c60959a1957-V.jpg
15 жовтня 2020 21:04
IMG-947326b9ec9b27d6bee46e5a0984a67c-V.jpg
15 жовтня 2020 21:04
IMG-588be6c494041276e652f1d96fceba6d-V.jpg
15 жовтня 2020 21:04
IMG-1602b61950758bf4f51aa55bdc0d63fa-V.jpg
14 жовтня 2020 20:52
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:51
цинова пропозиція .docx
14 жовтня 2020 20:51
IMG-5400576912e7a216926831787cac5750-V.jpg
14 жовтня 2020 20:51
халат 30.jpg
14 жовтня 2020 20:51
ткань спанбонд.jpg
14 жовтня 2020 20:51
Гигиена.pdf
14 жовтня 2020 20:51
ткань спанбонд.jpg
14 жовтня 2020 20:51
IMG-933dac82769c9a130aa085186a05d0e5-V.jpg
14 жовтня 2020 20:51
IMG-120608f5ef198054083b558d0982f47f-V.jpg
14 жовтня 2020 20:51
цинова пропозиція .docx
14 жовтня 2020 20:51
ФОП Литвиненко - ЗГОДА.rtf
14 жовтня 2020 20:51
Ст.17 ФОП Литвиненко.rtf
14 жовтня 2020 20:51
Dovidka_20127668180890968532.pdf
14 жовтня 2020 20:51
ID1=.jpg
14 жовтня 2020 20:51
ID.jpg
14 жовтня 2020 20:51
рахунок.jpg
14 жовтня 2020 20:51
код.jpg
14 жовтня 2020 20:51
довiдка.jpg
14 жовтня 2020 20:51
выписка2.jpg
14 жовтня 2020 20:51
выписка.jpg
14 жовтня 2020 20:51
витяг.jpg

Публічні документи

27 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис
27 жовтня 2020 13:38
Довідка МВД.pdf
12 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:34
6. Довідки.rar
12 жовтня 2020 11:34
5. Цінова пропозиція.rar
12 жовтня 2020 11:34
4. Проект договору.rar
12 жовтня 2020 11:34
3. Стаття 16, 17.rar
12 жовтня 2020 11:34
2. МТВ.rar
12 жовтня 2020 11:34
1. ДОКУМЕНТИ РЕЛАКС.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БРАСС ТРЕЙД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНЕНКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

ПП "Релакс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНЕНКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2913018214
Відхилено 35 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 12:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 15:11
ПП "Релакс"
#30454707
Переможець 44 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 13:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИНЕНКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ у процедурі закупівлі UA-2020-09-29-002598-c виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією ,а саме: 1) Відсутні копії аналогічних договорів, підтверджуючі документи щодо виконання аналогічних договорів, та позитивні відгуки про виконання учасником процедури закупівлі аналогічних договорів, зазначених у довідці; 2)Відсутня довідка про матеріально-технічну базу учасника; 3) Відсутні копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо; 4) Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/19267 від 07.06.2016 року в неповному обсязі, а саме, відсутня друга сторінка висновку в якій вказуються результати експертизи; 5) Відсутній сертифікат (декларація) якості; Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідності: 1) Пункт 5.1.1 Розділу«Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів, складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (Медичні матеріали), згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. - копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору (разом із додатками при наявності) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. - позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, який повинен містити інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. 2) Пункт 5.1.1 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, тощо. 3) Пункт 5.1.1 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо. 4) Пункт 3 Додатку №1 до тендерної документації: Учасник, крімціновоїпропозиції (Додаток 1), повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматіpdf або jpgв складісвоєїпропозиціїнаступнідокументи: Товар обов’язково повинен матисанітарно-гігієнічний висновок. 5) Пункт 3 Додаток №1 до тендерної документації: Учасник, крім цінової пропозиції (Додаток 1), повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції наступні документи: Товар обов’язково повинен мати сертифікат (декларацію) якості; Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення таку інформацію та документи: 1) Подати підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (Медичні матеріали), згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. - копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору (разом із додатками при наявності) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. - позитивний відгук від замовника згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, який повинен містити інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору; 2) Подати довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, тощо; 3) Подати копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо; 4) Подати в повному обсязі висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/19267 від 07.06.2016 року ; 5) Подати сертифікат (декларацію) якості на товар, що є предметом закупівлі.

Документи

21 жовтня 2020 12:09
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:06
Протокол 89.pdf
15 жовтня 2020 16:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Релакс" #30454707

№ рішення у справі

54/56-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Релакс"
#30454707
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 20:54
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 12:22
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 12:21
ПП Релакс 298.pdf укладений
10 листопада 2020 12:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 000,00
UAH