Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (коригування проекту) за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
165 000 000,00 UAH
UA-2020-09-29-002282-b 6b03d3837c0142f7acafc93b420aadf6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 16:46
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 15:41
Очікувана вартість: 165 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 330000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція будівель Державної установи «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» (коригування проекту) за адресою вул. Юрія Іллєнка (колишня Мельникова), 24 у Шевченківському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 – 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі визначеному Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та Наказу МОЗ України від 20.01.2020 року № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти», на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання рахунку-фактури. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 16:22
Протокол _447 від 05.10.2020 року.docx
05 жовтня 2020 16:22
ТД зі змінами.docx
29 вересня 2020 16:43
ТД.docx
05 жовтня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 16:22
Протокол _447 від 05.10.2020 року.docx
05 жовтня 2020 16:22
ТД зі змінами.docx
29 вересня 2020 16:43
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1" 151 254 598,06
UAH з ПДВ
151 254 598,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОСАНТЕХСЕРВІС" 161 149 581,96
UAH з ПДВ
161 149 581,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:18
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:14
Довідка МВС.pdf
19 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:57
ДУ 4 Рембуд-1.PDF
19 жовтня 2020 16:57
ДУ 3 Рембуд-1.PDF
19 жовтня 2020 16:57
ДУ 2 Рембуд-1.PDF
15 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:45
26) Додаток 8.pdf
15 жовтня 2020 14:09
11) Довідки з банків.pdf
15 жовтня 2020 14:02
5) Витяг ЄДР РЕМБУД-1.pdf
15 жовтня 2020 14:00
4) Додаток 4.pdf
15 жовтня 2020 13:54
2) Додаток 2 ТОВ РЕМБУД-1.pdf
15 жовтня 2020 13:51
1) Цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 13:49
G1020-4255-GL_tender.pdf
15 жовтня 2020 13:48
Ліцензія_копия.pdf
15 жовтня 2020 13:47
Реєстр.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:17
Кошторис 5.PDF
15 жовтня 2020 14:31
кошторис 4.PDF
15 жовтня 2020 13:17
кошторис 3.PDF
15 жовтня 2020 13:17
кошторис 2.PDF
15 жовтня 2020 13:17
ДЦ+кошторис 1.PDF
15 жовтня 2020 10:05
Персональні дані.PDF
15 жовтня 2020 10:05
Наявність обладнання.PDF
15 жовтня 2020 10:05
Працівники.PDF
15 жовтня 2020 10:05
Додаток 4.PDF
15 жовтня 2020 10:05
Довідка ст. 17 3.PDF
15 жовтня 2020 10:05
Довідка ст. 17. 2.PDF
15 жовтня 2020 10:05
Довідка ст. 17 (1).PDF
15 жовтня 2020 10:05
Довідка ст. 17.PDF
15 жовтня 2020 09:57
Протокол НР.7Z
15 жовтня 2020 09:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
15 жовтня 2020 09:57
Лист для клієнті1.7z
15 жовтня 2020 09:57
Гарантія 9431-20.7z
15 жовтня 2020 09:57
Витяг із Статуту.7z
15 жовтня 2020 09:57
Банківська ліцензі1.7z
15 жовтня 2020 09:57
Опис до статуту.PDF
15 жовтня 2020 09:57
Довідка статистики.pdf
15 жовтня 2020 09:57
Дозвіл.PDF
15 жовтня 2020 09:51
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОСАНТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"
#32485208
Переможець 151 254 598,06
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 13:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 13:34

Вимога про усунення невідповідностей

В наданій учасником копії аналогічного договору, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону, надані додаткові угоди №1 та №5. Просимо надати додаткові угоди №2, №3, №4, які є невід’ємною частиною договору. Строк дії договору оренди, наданого на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази згідно кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону, закінчується в поточному році. Просимо надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин та підстав таких обставин, або інший документ на підтвердження того, що договір є дійсним.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУД-1"
#32485208
151 254 598,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 13:30
ДУ _6.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 14:00
460-2020ДП ДУ 5.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 11:09
460-2020ДП ДУ 6.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 11:04
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:25
460 ДУ 4.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 11:16
460_ДУ3.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:33
460_ДУ3.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:10
Рембуд_ДУ2.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 12:32
ДУ 1 до дог 460 (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 12:30
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:23
Договір укладений
06 листопада 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 18.1 Договору №460/2020ДП від 06.11.2020 та за взаємною згодою Сторін було прийняте рішення викласти п. 3.1 та п. 14.7 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460/2020ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 18.1 Договору №460/2020ДП від 06.11.2020 та за взаємною згодою Сторін було прийняте рішення викласти п. 3.1 та п. 14.7 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460/2020ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 18.1 Договору №460/2020ДП від 06.11.2020 та за взаємною згодою Сторін було прийняте рішення викласти п. 3.1 та п. 14.7 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460/2020ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 18.1 Договору №460/2020ДП від 06.11.2020 та за взаємною згодою Сторін було прийняте рішення викласти п. 3.1 та п. 14.7 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460/2020ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 18.1 Договору №460/2020ДП від 06.11.2020 та за взаємною згодою Сторін було прийняте рішення викласти п. 3.1 та п. 14.7 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460/2020ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 18.1. Договору підряду 460/2020 ДП від 06.11.2020 року
Номер договору про закупівлю: 460/2020ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вiдповiдно до пункгу З частини 5 cт. 41 Закону України (Про публiчнi закупiвлi) та пункту 18.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 460/2020ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 та п.5 частини 5 ст.41 Закону та п.18.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 460/2020ДП
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 151 202 688,56
UAH (в тому числі ПДВ 24 294 873,45 UAH)