Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-09-29-001925-b f36bc062709f47d0841d12f80ac00c3b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Велігоненко Наталія Володимирівна

+380504922061 veligonenkonatalia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774674
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЄВРЕЙСЬКА, будинок 11
Контактна особа: Велігоненко Наталія Володимирівна
+380504922061
veligonenkonatalia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР за адресою: 65014, м. Одеса, вул. Коблевська, буд.14/16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЄВРЕЙСЬКА, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Учасника, наведений в реквізитах, на підставі акту прийняття-передачі виконаних робіт по формі КБ-2В, до якого додається довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 15:29
Оголошення, поточний ремонт Коблевська.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 01 жовтня 2020 09:15
Доброго ранку! В додатку №2 до оголошення зазначається щодо надання аналогічних договорів (не менше 2-ох). Підскажіть,будь-ласка,чи буде вважатися аналогічним договір з виконання капітального ремонту?Дякуємо
Відповідь відсутня
Обсяги робіт
Дата подання: 01 жовтня 2020 09:42
1. Поточний ремонт окремих приміщень та холу Амбулаторії № 2 КНП «Дитяча міська поліклініка № 3» ОМР В оголошенні, в технічному завданні, прописані обсяги передбачувані до виконання робіт. Але деякі види робіт не мають кількісного значення. Мається на увазі, що найменування робіт прописано, а обсягу цих робіт в техзавданні немає. Роз'ясніть, будь ласка, як розраховувати кошторисну вартість? На підставі існуючих обсягів в ТЗ або ж потрібно зайти на об'єкт і самостійно провести ту роботу, яку повинні були виконати розробники кошторисної документації? Хочеться відзначити, що Непрописані обсяги чергуються з прописаними з періодичністю два через два. Тобто якщо на дві заповнених рядки в графі кількість є дані, то на наступні дві таких даних немає. 2. Будь ласка пояснить у чому різниця між закупівлями UA-2020-09-29-002335-b та UA-2020-09-29-001925-b, бо дані закупівлі майже ідентичні
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 жовтня 2020 10:32
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: розміщення закупівлі не в своєму кабінеті як уповноважена особа
Документи:
01 жовтня 2020 10:31
Протокол рішення.pdf