Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 -85110000-3- Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Проведення медичних оглядів працівників закладів освіти.
Очікувана вартість
339 885,00 UAH
UA-2020-09-29-001717-a 59ad64e046644593a30dd8c351004d25
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавлюк Ірина Вікторівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: https://osvitakakhovky.ks.ua/
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа: Гавлюк Ірина Вікторівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
В зв'язку з тим, що процедури відкритих торгів не відбулися ( номер ID: UA-2020-09-08-004801-c; номер ID:UA-2020-08-21-004964-c ) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, відповідно до п.1 ч.2. ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 11:21
Оскарження наміру укласти договір: 10 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - переговорна процедура закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
819 послуга
ДК 021:2015 -85110000-3- Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Проведення медичних оглядів працівників закладів освіти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, м. Каховка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

29 вересня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КНП "Каховська ЦРЛ Каховської районної ради"
#02004025
Переможець 338 000,00
UAH
29 вересня 2020 11:21

Документи

29 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:19
інформація ЦРЛ.pdf
29 вересня 2020 11:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 11:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КНП "Каховська ЦРЛ Каховської районної ради"
#02004025
338 000,00
UAH
Документи

Документи

29 вересня 2020 11:20
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:19
інформація ЦРЛ.pdf
29 вересня 2020 11:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:45
Медогляд зменшення.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 10:39
додаткова угода мед. огляд.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:09
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:07
договір укладений
16 жовтня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Стороги прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі послуг відповідно до фактичної потреби Замовника.
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди зменшити обсяги закупівлі послуг відповідно до фактичної потреби Замовника.
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML