Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування систем протипожежного захисту (систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, передачі тривожних сповіщень)
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2020-09-29-001422-b 89dad33cc9f8494db691153e66159550
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козорог Людмила Володимирівна

+380987166732 kzvpbidor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Васильківський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01987741
Місцезнаходження: 52623, Україна , Дніпропетровська обл., село Медичне, вул. Центральна б.1
Контактна особа: Козорог Людмила Володимирівна
+380987166732
kzvpbidor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 13:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 13:53
Очікувана вартість: 37 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


надання послуги здійснюється матеріалами та обладнанням постачальником
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з інженерного проектування систем протипожежного захисту (систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, передачі тривожних сповіщень). Джерело фінансування: обласний бюджет (загальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52623, Україна, Дніпропетровська область, с.Медичне, вул.Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з інженерного проектування систем протипожежного захисту (систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, передачі тривожних сповіщень) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 13:49
Проект_Договору.doc
29 вересня 2020 13:49
Тех_вимоги на пож.проект.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо огляду
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:32
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 12:05
Вимога що Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника САМЕ У ПЕРІОД УТОЧНЕНЬ є дискримінаційною. Чому саме в період уточнень? На нашу думку, ознайомлення з об'єктом можливе до кінця терміну подачу пропозицій. Встановивши обмеження у часі, Ви позбавляєте можливість Учасників, які знаходяться на великій відстані брати участь у Вашій закупівлі. Задля створення конкуретного середовища у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо внести зміни до оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: на нашу думку, 5-ти днів, які зазначені у періоді уточнень, цілком достатньо для приїзду спецаліста на місце надання послуг з самого віддаленого населеного пункту України.
Щодо документів
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:36
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 15:07
У документації встановлена вимога надати копія документу (ів), що підтверджує необхідний рівень кваліфікації працівника. Для інженера-кошторисника встановлена вимога надти сертифікат. Про які документи йдеться мова та які працівники маються на увазі?
Відповідь: Мається на увазі діючий сертифікат та відповідний стаж роботи
Щодо кошторисної документації
Дата подання: 01 жовтня 2020 11:40
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 15:10
У документації встановлена вимога надати кошторисну документацію. Предмет закупівлі є послуги з інженерного проектування систем протипожежного захисту. Кошторисна документація вже є результатом виконання послуг за даною закупівлею. Дана вимога є актуальною для переможця закупівлі. Просимо внести зміни
Відповідь: Мається на увазі кошторис на проектні роботи, який необхідно надати разом з ціновою пропозицією
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 36 990,00
UAH з ПДВ
36 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
09 жовтня 2020 10:34
Протокол.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Паспорт, ІПН.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Наказ про призначення.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Виписка ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Статистика.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Посвідчення.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Освіта, Сертифікати.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Оригінал Статуту.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Опис 01.10.2020.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Наказ, Протокол.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Копія Наказу ДСНС.pdf
09 жовтня 2020 10:34
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 36 990,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 09:11

Документи

13 жовтня 2020 09:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
36 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2020 09:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:42
договір укладений
16 жовтня 2020 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 165,00 UAH)