Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
248 300,00 UAH
UA-2020-09-29-000016-c 2a6cb8f7e34546568be8ebc6b164e98c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданюк Микола Володимирович

380993056626 5.938502@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хотинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39967399
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30
Контактна особа: Проданюк Микола Володимирович
380993056626
5.938502@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 06:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 14:03
Очікувана вартість: 248 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,81%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7449 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 06:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 06:54
ТД комп обладнання хотин.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 вересня 2020 10:29
Дата відповіді: 30 вересня 2020 11:07
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Нам потрібно: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-000016-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 30 вересня 2020 11:46
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику згідно з вимогами Тендерної документації (кваліфікаційна частина та технічне завдання) Ви вимагаєте наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання даного договору в межах Чернівецької області та наявність обладнання та матеріально технічної бази в межах 50 км. від замовника. Зазначена Вами вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація Учасників. Виконати встановлену Вами вимогу зможуть лише ті Учасники, що мають приміщення (власне або орендоване) у Чернівецькій області. Це вказує на навмисне обмеження кола Учасників цієї закупівлі. До того ж, якісне обслуговування обладнання, що закуповується, може бути здійснене у ОФІЦІЙНИХ сервісних центрах виробників такого обладнання, які можуть знаходитися не у Чернівецькій області. Вимога щодо наявності приміщення (власного або орендованого) у Чернівецькій області ніяким чином не впливає на якість запропонованих Учасниками товарів. Для отримання необхідного сервісного обслуговування достатньо зазначити у Тендерній документації вимоги до умов такого обслуговування, а саме - строки обслуговування, плату за пересилання/доставку, заміну товару. Замість цього, Ви зазначили вимогу, що обмежила інших Учасників за територіальною ознакою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання законодавства України, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та усунути вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання даного договору в межах Чернівецької області та наявності обладнання та матеріально технічної бази в межах 50 км. від замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 08:25
шановний учасник, ми вимагаємо крім поставки товару його встановлення. Крім того під час експлуатації має бути сервісне обслуговування в відповідності до вимог Закону. Ви можете орендувати офіс, знайти партнера в межах встановленої відстані. Тим самим виконати вимогу замовника. Просто пересилка товару по пошті нас не влаштовує. Якщо ви не впевнені в своїх силах стати постачальником- нам шкода. Але може все ж спробуєте? Запрошуємо вас брати участь в тендері, і підготовитись в відповідності до вимог.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-04-000016 ● 7e10e74002664dab87609b5e180ce2f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.12.2020 № 43

Чернівці


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 04 грудня 2020 року № 43

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-09-29-000016-c від 29.09.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-07 10:57:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Комп’ютерне обладнання»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-29-000016-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) З яких причин у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке вимагається надати у формі електронної гарантії?
2) Чому в тендерній документації Вами не зазначено строк дії забезпечення тендерної пропозиції?
3) З яких причин Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В., оскільки його пропозиція не відповідала умовам тендерної документації в частині документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору ?
4) Чому договір про закупівлю оприлюднено Вами з порушенням терміну, визначеного пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону ?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-14 07:34:13

відповідь на запит

В відповідь на запит повідомляємо наступне:
1. Інформація про мову вказана в тендерні документації: Розділ 1. Загальні положення, п. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.

2. Інофрмація щодо закупівлі і вимог вказані в Розділ 1. Загальні положення, п.1 Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Інформація про строк дії тендерної пропозиції вказано в тендерні документації: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право відхилити таку вимогу, або погодитися з нею та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції.
Відповідності до ЗУ Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, 7. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. Строк вказаний 90 днів (або підписання договору).

3. ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В. має підтверджений досвід поставки товару нам, як замовнику, коди закупівель UA-2018-09-21-001418-a, UA-2018-11-12-000009-b, UA-2020-11-25-004075-c. А ми самі у себе не вимагаємо підтвердження.

4. Інформація опублікована в систему Прозоро вчасно, тільки майданчик її не зберіг (по технічним причинам). Ми вимушені були повторно пере опубліковувати. Записи розмов з технічними спеціалістами є в наявності.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник у пункті 9.1 проекту договору про закупівлю та у пункті 9.1 Договору № 185 зазначив випадки зміни істотних умов договору, що не відповідають випадкам, визначеним частиною п’ятою статті 41 Закону, оскільки вони були передбачені нормами Закону, який діяв до 19.04.2020.)
  5. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 202 920,00
UAH з ПДВ
202 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В. 244 900,00
UAH з ПДВ
244 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 10:32
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:32
Довідка приміщення.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:38
G1020-4631-GL_tender.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Установчі документи.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Уповноважена особа.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Технічні вимоги згода.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Таблиця відповідності.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Ліцензія_копия.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Лист стаття 17.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Згода на обробку ПД.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Документи якості.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Довідка субпідрядник.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Довідка стаття 17.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Довідка працівники.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Довідка МТБ.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Довідка ліцензування.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Довідка досвід.pdf
13 жовтня 2020 16:38
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис
31 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис
14 жовтня 2020 22:12
Електронний підпис
14 жовтня 2020 22:11
Стаж.pdf
14 жовтня 2020 22:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
14 жовтня 2020 22:11
Паспорт код.rar
14 жовтня 2020 22:11
Новий товар.pdf
14 жовтня 2020 22:11
Лист згода .pdf
14 жовтня 2020 22:11
Лист гарантія статті 17.pdf
14 жовтня 2020 22:11
Кваліфікаційні2.pdf
14 жовтня 2020 22:11
Кваліфікаційні1.pdf
14 жовтня 2020 22:11
Кваліфікаційні1_10.pdf
14 жовтня 2020 22:11
Договора-відгуки.zip
14 жовтня 2020 22:11
Довкілля.pdf
14 жовтня 2020 22:11
Гарантія.zip
14 жовтня 2020 22:11
Гарантійни лист.pdf
14 жовтня 2020 22:11
Firma_ФЛ-0000145_02.jpg
14 жовтня 2020 22:11
Firma_ФЛ-0000145_01.jpg
14 жовтня 2020 22:11
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 жовтня 2020 22:11
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 202 920,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 14:26
ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В.
#2959813539
Переможець 244 900,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 07:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 11:24

Вимога про усунення невідповідностей

просимо надати договір про оренду приміщення в чернівцях

Документи

30 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

просимо опублікувати інформацію про забезпечення заявки учасником.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 07:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДЕРЕВОРІЗ М. В.
#2959813539
244 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:56
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:55
Дог№185(20.11.2020).pdf укладений
27 листопада 2020 15:54
Специфікація (1).pdf укладений
27 листопада 2020 15:54