Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі КЗ селищного будинку культури в смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, 27 Новомосковського району Дніпропетровської області». Коригування. (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
23 744 015,00 UAH
UA-2020-09-28-010028-a c0a5186234dd465dbca4d3c11c0dabd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Чернушенко

+380977974953 kyltyrapsr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, РЕЛІГІЇ ТА ТУРИЗМУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43437214
Місцезнаходження: 51217, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н., смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, буд. 29
Контактна особа: Юлія Чернушенко
+380977974953
kyltyrapsr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 22:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 11:22
Очікувана вартість: 23 744 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 720,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Застосовані критерії оцінки – ціна.

Місцезнаходження Замовника: 51217, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, смт.Меліоративне, вул.Молодіжна, 29.

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу.
Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП/ЕЦП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису.
Банківська гарантія може надаватись:
разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП/ЕЦП)
або
у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП/ЕЦП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321.
Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
118000 грн. (сто вісімнадцять тисяч грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Обчислення строку здійснюється відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України, тобто з наступного дня після дати кінцевого терміну подання пропозицій.
Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/ЕЦП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі КЗ селищного будинку культури в смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, 27 Новомосковського району Дніпропетровської області». Коригування.
(з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51217, Україна, Дніпропетровська область, смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів у 2020 році в порядку, передбаченому цим договором беруться в обсязі не більшому, ніж доведена Замовнику сума бюджетних асигнувань, згідно розпорядження Піщанської сільської ради від 30.07.2020 № 140-д «Про внесення змін до рішення Піщанської сільської ради від 24.12.2019р. №11-31/VII «Про сільський бюджет Піщанської сільської ради на 2020 рік», що становить - 8 151 000 грн (вісім мільйонів сто п´ятдесят одна тисяча ) грн 00 коп. Бюджетні зобов'язання щодо оплати залишку коштів, в тому числі фінансування 2021-2022 років виникають, після укладення додаткової угоди, виключно за умови наявності коштів в межах доведеної суми бюджетних асигнувань установлених постійним кошторисом Замовника в межах фактичного фінансування відповідного бюджетного періоду . Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 51217, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, смт.Меліоративне, вул.Молодіжна, 29 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 23:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 22:59
тех завдання дод 3.rar
28 вересня 2020 22:59
ТД кап ремонт селищ буд культури в смт Меліоративне_2.0.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічного завдання.
Дата подання: 30 вересня 2020 17:07
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 15:23
Доброго дня! Ознайомившись з технічним завданням, виникає питання: які роботи планується виконувати в цьому році? Наступає холодний період, він напряму буде впливати на якість робіт наведених в цьому завданні. Дякую!
Відповідь: Вітаємо! В першу чергу будуть виконуватися роботи І пускового комплексу. Детально вид робіт зазаначено у Додатку 3 до тендерної документації Технічному завданні, а також у локальних кошторисах до нього. Черговість робіт буде встановлено відповідно технологічного процесу, який порушуватися не буде. Звертаємо Вашу увагу на обсяги фінансування цього року, що зазначені у п.3.1 проекту договору тендерної документації, а також строки виконання робіт відповідно до п.2.2 проекту договору. Успіхів підчас участі у наших торгах!
Уточнення технічного завдання.
Дата подання: 02 жовтня 2020 16:03
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 11:42
Щоб освоїти кошти фінансування цього року, що зазначені у п.3.1 проекту договору тендерної документації, а також враховуючи строки виконання робіт відповідно до п.2.2 проекту договору необхідно буде виконувати роботи які мають мокрі процеси, що в зимовий період є недопустимим?
Відповідь: Вітаємо! Через несприятливі погодні умови строки виконання робіт можуть переноситися із коригуванням відповідно календарного графіку робіт.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-16-000013 ● 7d3b607dbfcc404d8f084d23fa85b139
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.12.2020 № 246

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



5
UA-2020-09-28-010028-а
28.09.2020 Відділ культури, релігії та туризму Піщанської сільської ради (код за ЄДРПОУ 43437214) Виявлена органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-17 10:51:48

про надання пояснень

питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-21 21:59:52

Відповідь на запит

1. Щодо першого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до умов Додатку №3 до тендерної документації «Технічне завдання» Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: розрахунок договірної ціни та кошторис.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано всі відповідні розрахунки: розрахунок договірної ціни, кошторис та підсумкову відомість ресурсів, які повністю підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Окремих вимог до складання будь-яких розрахунків Замовником встановлено не було. Тендерна документація не містить вимог щодо зазначення виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути саме твердою.
Отже, відхиляти учасника по причині зазначення виду договірної ціни «динамічна» замість «тверда» у Замовника не було жодної підстави, оскільки надані розрахунки повністю відповідали вимогам Додатку № 3 до тендерної документації «Технічне завдання».
Щодо умов п.3.1 Проекту договору тендерної документації, де передбачено, що ціна (вартість) цього Договору є твердою, слід зазначити, що учасником торгів ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ у складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду з проектом договору, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника – директора Ю.О.Кравченка, що підтверджує згоду і в тому числі із умовами п.3.1 щодо виду ціни договору.
Враховуючи викладене, переможець торгів ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ не порушив умови тендерної документації. Причини для відхилення тендерної пропозиції відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ підтверджується рішенням Колегії Антимонопольного комітету України щодо аналогічної ситуації у закупівлі UA-2019-07-19-002583-b.
2. Щодо другого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3.15 Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Відповідно до п.6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства.
Таким чином, договірна ціна остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а отже вид договірної ціни (тверда або динамічна) вказується при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього. У договірній ціні договору про закупівлю зазначено саме такий вид ціни, який відповідає п.3.1 цього договору: тверда.
Крім того, вимогами тендерної документації не була передбачена необхідність зазначати вид договірної ціни при підготовці кошторисної документації, яка подається у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ не порушило умови тендерної документації. Підстави для відхилення переможця відповідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» також відсутні.
Відповідна позиція також підтверджується рішенням Колегії Антимонопольного комітету України щодо аналогічної ситуації у закупівлі UA-2019-06-12-000496-b.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-01-05 23:12:50

Заперечення до висновку

Щодо порушень пункту 2 частини 1 статті 31 та положень частини 4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповідно до умов Додатку № 3 та Додатку № 4 до тендерної документації «Технічне завдання» кожен із учасників даної закупівлі повинен був надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: розрахунок договірної ціни та кошторис. При цьому, Тендерна документація не містила вимоги щодо зазначення виду договірної ціни учасника, у тому числі, що вона має бути саме твердою або динамічною чи іншою, а лише зазначалася вимога щодо математичного, калькулятивного розрахунку ( формування ) такої ціни відповідно до визначеного обсягу робіт та подання кошторису.
ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано всі відповідні розрахунки, а саме: розрахунок договірної ціни, кошторис та підсумкову відомість ресурсів, що і вимагалося тендерною документацією, та які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Водночас, пункт 3.1 Проекту договору тендерної документації (Додаток № 6) передбачав, що ціна (вартість) цього Договору має вид «твердої ціни». Учасником торгів ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції також було надано лист-згоду із вказаним договору, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника – директора Ю.О.Кравченка, а також було надано засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» проект договору аналогічного змісту, що підтверджує згоду цього учасника в тому числі із умовами п. 3.1 щодо виду ціни договору.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» в цій частині відповідала вимогам щодо предмета закупівлі та умовам тендерної документації, а тому відхиляти даного учасника по причині зазначення виду договірної ціни «динамічна» замість «тверда» у Замовника не було жодної підстави, оскільки надані розрахунки повністю фактично відповідали вимогам Додатку № 3 до тендерної документації «Технічне завдання».
Поряд із цим, слід зазначити, що відповідно до п. 3.15 Розділу 3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п.6.3.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, вид договірної ціни встановлюється за узгодженням сторін (замовник та підрядник) з урахуванням положень законодавства.
Таким чином, договірна ціна (її розмір) остаточно визначається на стадії підписання договору за результатами електронного аукціону, а її вид (тверда або динамічна) вказується саме при підписанні договору про закупівлю та додатків до нього, та не становив в даному випадку зміст і вимоги технічної документації даної закупівлі.
Аналогічних висновків притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді аналогічних питань ( рішення № 10504-р/пк від 01.08.2019 року, скарга № UA-2019-06-12-000496-b.a3, рішення № 12926 р/пк-пз від 13.09.2019 року скарга № UA-2019-07-19-002583-b.c1).
Відтак, висновок Відповідача щодо порушень Позивачем пункту 2 частини 1 статті 31 та положень частини 4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині є помилковим.

Також, посилання Відповідача на те, що зазначення ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» у тендерній пропозиції кількості 0,3865 – одиниця виміру 100 м² замість 38,65 – одиниця виміру 100 м², що не відповідає умовам технічної специфікації (технічному завданню) є також помилковими, та свідчать про формальність підходу Відповідача.
Розділом V Тендерної документації були визначені критерії до оцінки тендерної пропозиції учасників, зокрема за наявності формальних (несуттєвих помилок).
Так, даним розділом було визначено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Перелік формальних помилок визначений у Додатку № 8 до тендерної документації.
Додатком № 8 до тендерної документації було визначено, що формальними (несуттєвими) помилками зокрема є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі ( пункт 2 Додатку № 8), подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною ( п. 11 Додатку № 8).
Зазначений Позивачем у тендерній документації критерій оцінки тендерної пропозиції учасників за ознаками формальних (несуттєвих) помилок повністю відповідає приписам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, яким було затверджено перелік формальних помилок, які допускаються учасниками під час процедури закупівлі.

Враховуючи, що помилка, допущена ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» щодо зазначення в кошторисній документації в складі тендерної пропозиції інформації щодо улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення (ФЕМ) 0,3865 м2 при одиниці виміру 100 м² замість 38,65 при одиниці виміру 100 м² (шифр робіт РН-18-49-1), є суто технічною, допущеною при неправильному розташуванні розділового знаку в цифрах ( десяткового розділювача ), проте не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та допущення такої помилки не впливає на правильність визначеного всього обсягу робіт за локальним кошторисом 7-1-4 «Майданчик з тротуарної плитки товщ. 40 мм.» в т.ч. в взаємозв’язку із іншими шифрами робіт, що передують даному етапу в якому допущена помилка, а саме шифрам попередніх підготовчих робіт (РН18-12-7, РН18-47-1, РН18-47-2) де площа улаштування даного покриття співпадає та становить 38,65 м 2 при одиниці виміру 100 м², що в цілому, виходячи із системного та послідовного аналізу даної частини кошторису учасника, свідчить про допущення саме формальної ( несуттєвої ) помилки, яка не є підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а Відповідач, обґрунтовуючи вказані обставини як порушення фактично вдався до такого явища, як «правовий пуризм», та «надмірного формалізму», який загально прийнято розуміти як надмірне прагнення до чистоти, переваги форми над змістом, надто суворе тлумачення норми закону, не вдаючись до її суті.

За таких обставин, висновок Східного офісу Держаудитслужби щодо порушення позивачем положень пункту 2 частини 1 статті 31 та положень частини 4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо безпідставного прийняття тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» є також безпідставним.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає надання висновків на заперечення. На ваше звернення на підставі частини 8 статті 8 Закону надаємо роз’яснення щодо змісту висновку (закупівля UA-2020-09-28-010028-a). Щодо невідповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції учасника в частині виду договірної ціни Відповідно до частини 4 статті 41 Закону, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до п. 6.3.2.3 ДСТУ БД.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва. Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюють незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, у тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Відповідно до пункту 3.1 проекту договору, який є додатком 6 до тендерної документації ціна (вартість) цього Договору є твердою. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СК «Стройінвест» торгів надано розрахунок договірної ціни, в якому визначено, що договірна ціна є динамічною. Окрім того, відповідно до Додатку 7 до тендерної документації зазначено, що за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції кошторисна частина пропозиції учасника-переможця підлягає відповідному коригуванню в частині розрахунків вартості робіт, та з урахуванням ціни пропозиції такого учасника за результатами електронного аукціону. Визначеним переможцем торгів ТОВ «СК «Стройінвест» за результатами аукціону також надано розрахунок договірної ціни, в якому визначено, що договірна ціна є динамічною. Однак, за результатами торгів у пункті 3.1 договору підряду №10/2020 від 13.11.2020 умови договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «СК «Стройінвест» в частині виду договірної ціни. Отже, на підставі пункту 2 частини 1 статті 43 Закону договір підряду №10/2020 від 13.11.2020 є нікчемним. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СК «Стройінвест» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Умовами технічної специфікації визначені обсяги робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі КЗ селищного будинку культури в смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, 27 Новомосковського району Дніпропетровської області». Коригування. (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»). При цьому, ТОВ «СК «Стройінвест» надано тендерну пропозицію, в якій, зокрема, замість обсягу 386500 м², вид робіт - Улаштування покриттiв з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення, учасником запропоновано 38,65 м², що менше на 386 461,35 м². Окрім того, при укладанні договору змінено вид договірної ціни з твердої на динамічну. Слід зауважити, що трактування стосовно допущення ТОВ «СК «Стройінвест» при неправильному розташуванні розділового знаку в цифрах (десяткового розділювача ) є формальною помилкою, не відповідає умовам формальних (несуттєвих) помилок, оскільки впливає на обсяги робіт. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «СК «Стройінвест» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону підлягала відхиленню.

2021-01-22 13:26:30

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до Дніпропетровського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 15 січня 2021

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" 19 779 585,18
UAH з ПДВ
19 779 585,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 23 002 788,35
UAH з ПДВ
23 002 788,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК ДП БУД 23 737 768,70
UAH з ПДВ
23 737 768,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 11:22
R_257_ДЦ_ИВР_2020_10_15_10_14_13_513.PDF
15 жовтня 2020 11:22
R_257_ДЦ_ССР_2020_10_15_10_19_17_290.PDF
15 жовтня 2020 11:22
R_257_ДЦ_ДЦ_2020_10_15_10_13_32_825.PDF
15 жовтня 2020 11:22
R_257_ДЦ_ОПР_2020_10_15_10_21_03_556.PDF
15 жовтня 2020 11:06
4.Паспорт мій_код.pdf
15 жовтня 2020 11:03
3.Опис до статуту.pdf
15 жовтня 2020 11:03
6.Витяг з ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 11:03
ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.PDF
15 жовтня 2020 11:03
Довідка_про_ліцензію.PDF
15 жовтня 2020 11:02
9.Статистика.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 21:05
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:35
Кошторис
03 листопада 2020 12:35
Довідка щодо банкрутства
03 листопада 2020 12:35
Довідка не внесено в ЄДР
23 жовтня 2020 18:00
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:57
Договір 2601
23 жовтня 2020 17:57
Договір Компресор
23 жовтня 2020 17:57
Довідка МТБ
13 жовтня 2020 17:38
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:36
СК СТРОЙІНВЕСТ_21242_p7s.zip
13 жовтня 2020 17:36
17. Кошторис.pdf
13 жовтня 2020 17:36
13.3. Рішення.pdf
13 жовтня 2020 17:36
11.1. Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 17:36
6. ТЗ.pdf
13 жовтня 2020 17:36
2.9.1. Дог.1368 оренди офіс.pdf
13 жовтня 2020 17:35
2.2.2. Дог.17П БИГ СИТИ.pdf
13 жовтня 2020 17:35
1.2. Форми КБ 3 та КБ 2.rar

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:27
3.4 Акт8.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.4 Акт7.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.4 Акт6.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.4 Акт5.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.4 Акт4.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.4 Акт3.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.4 Акт2.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.4 Акт1.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.3 Доп8.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.5 КБ 3 до актів з 1 по 8.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.3 Доп7.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.3 Доп6.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.3 Доп5.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.3 Доп4.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.3 Доп3.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.3 Доп2.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.3 Доп1.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.2 Додатки до договору.pdf
12 жовтня 2020 17:27
Наказ 1.pdf
12 жовтня 2020 17:27
3.1 Аналог Договір.pdf
12 жовтня 2020 17:27
ліцензія.pdf
12 жовтня 2020 17:27
Технічне завдання.pdf
12 жовтня 2020 17:27
Кошторис.rar
12 жовтня 2020 17:27
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 17:27
дозвіл.pdf
12 жовтня 2020 17:27
Рішення засновника.pdf
12 жовтня 2020 17:27
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

ТОВ СК ДП БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
#25845497
Відхилено 19 779 585,18
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 09:31
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
Переможець 23 002 788,35
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 14:45

Документи

21 жовтня 2020 09:31
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: У довідці в довільній формі про наявність транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, які учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, зазначене не все обладнання, яке учасник планує використовувати, а саме: відсутні фарборозпилювач та пістолет монтажний. У поданого договору оренди на компресор завершився строк дії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 та 2.2 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка в довільній формі про наявність транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, які учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням їх найменування та кількості, правових підстав користування (власні/орендовані/на підставі договорів про надання послуг/лізингу тощо) та документи, що підтверджують право власності учасника (правові підстави користування) на транспортні засоби, основні будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, які учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі та зазначив у довідці відповідно п.2.1: технічні паспорти/свідоцтва про реєстрацію/бухгалтерські довідки про балансову належність/ договори оренди/суборенди/лізингу/надання послуг тощо, чинні на день подання тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ
#39086059
23 002 788,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 09:11
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 14:59
Дод.уг.3 Кап.рем.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 16:22
Д .У. 2 25.11.2021.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 15:31
Дод.угода кап.рем.pdf зміни до договору
28 липня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:44
Підсумкова відомість рес.PDF укладений
13 листопада 2020 10:41
договірна ціна.PDF укладений
13 листопада 2020 10:41
Локальний кошторис.PDF укладений
13 листопада 2020 10:41
ГРАФIК ВИК.РОБIТ.PDF укладений
13 листопада 2020 10:41
ОБЄКТНИЙ КОШТОРИС.PDF укладений
13 листопада 2020 10:41
ДОГОВIР ПIДРЯДУ.PDF укладений
13 листопада 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням додаткової угоди №1 від 28.07.2021р. Обсяг виконання робіт після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту ДУ №2 від 25.11.2021р., в частині уточнення обсягу фінансових зобов'язань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внечення змін до договору згідно ду№1 від 06.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 10/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 23 002 788,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 833 798,00 UAH)