Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультативні послуги з питань інформатизації та супроводження програмного забезпечення з фінансово - господарського обліку у відповідності до діючого законодавства ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
12 800,00 UAH
UA-2020-09-28-009073-a 7fec907585394e6a99e45041575e2d4e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380412483414 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380412483414
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Консультативні послуги з питань інформатизації та супроводження програмного забезпечення з фінансово - господарського обліку у відповідності до діючого законодавства - 20 шт. по 640,00 грн на суму 12 800 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Консультативні послуги з питань інформатизації та супроводження програмного забезпечення з фінансово - господарського обліку у відповідності до діючого законодавства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

28 вересня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3300015511
Переможець 12 800,00
UAH
28 вересня 2020 17:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 17:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 800,00
UAH