Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки (Набір для відбору матеріалу) (Код НК 024:2019: 57935 – Набір для збору зразків із транспортним середовищем для вірусів, код згідно УКТЗЕД: 3821 00 00, 9018 – Набір для відбору матеріалу: тампон дакроновий, пробірка з транспортним середовищем)
Очікувана вартість
4 262,50 UAH
UA-2020-09-28-008859-a e69abe86243b494484c648c69c247796
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сердюченко

+380512589617 odb.serin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02007070
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 21
Контактна особа: Ірина Сердюченко
+380512589617
odb.serin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38910000-7: Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки


Набір для відбору матеріалу: тампон дакроновий 2 шт, пробірка з транспортним середовищем 0,5 мл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Набір для відбору матеріалу: тампон дакроновий, пробірка з транспортним середовищем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38910000-7 — Обладнання для санітарно-гігієнічного контролю та перевірки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

28 вересня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:56
протокол набір для відбору матеріалу 001.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РУМЯНЦЕВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2689001969
Переможець 4 262,50
UAH
28 вересня 2020 16:59

Документи

28 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 10:55
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 11:21
Договір набори 001.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 11:20
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилково не прікріплено скан договору
Номер договору про закупівлю: 38/20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 38/20/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 262,50
UAH