Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети з повітряною вставкою (для торгівлі)
Очікувана вартість
708 300,00 UAH
UA-2020-09-28-005869-a ● f56a71ae343244acaa05669a0eca10a5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Ілона Вархомій +380443232078 varkhomii-ii@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 14:11 |
Очікувана вартість: | 708 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 541,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети
Шановні партнери!
АТ «Укрпошта» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro. Укрпошта першою серед державних підприємств почала здавати в оренду нерухомість через ProZorro Продажі через платформу “Прозорро”.
ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу "ФАКТОРИНГ ХАБ".
Наразі АТ «Укрпошта» є першим учасником "пілотного" проекту у тестуванні "ФАКТОРИНГ ХАБУ" (далі - платформа) з боку замовників публічних закупівель.
Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників "пілотного” проєкту та обрати найкращу.
Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO
Основна перевага факторингу перед кредитуванням - відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборговані ть АТ «Укрпошта»).
На етапі “пілотного” проєкту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи.
Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу.
Що потрібно:
1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/
2. Залишити заявку.
3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу.
В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808
Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”.
З повагою, команда закупівель АТ Укрпошта!
У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства.
Розгорнути
Згорнути
АТ «Укрпошта» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro. Укрпошта першою серед державних підприємств почала здавати в оренду нерухомість через ProZorro Продажі через платформу “Прозорро”.
ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу "ФАКТОРИНГ ХАБ".
Наразі АТ «Укрпошта» є першим учасником "пілотного" проекту у тестуванні "ФАКТОРИНГ ХАБУ" (далі - платформа) з боку замовників публічних закупівель.
Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників "пілотного” проєкту та обрати найкращу.
Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO
Основна перевага факторингу перед кредитуванням - відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборговані ть АТ «Укрпошта»).
На етапі “пілотного” проєкту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи.
Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу.
Що потрібно:
1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/
2. Залишити заявку.
3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу.
В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808
Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”.
З повагою, команда закупівель АТ Укрпошта!
У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 штуки
Пакет з повітряною вставкою №11 (100x165 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
80000 штуки
Пакет з повітряною вставкою №14 (180x265 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
55000 штуки
Пакет з повітряною вставкою №17 (230x340 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
55000 штуки
Пакет з повітряною вставкою №18 (270x360 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
25000 штуки
Пакет з повітряною вставкою №20 (350x470 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
100000 штуки
Пакет з повітряною вставкою для CD-дисків (180x165 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 14:36 |
КД_Пакети з повітряною вставкою.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" #30972388 |
Переможець |
696 250,00
UAH
|
15 жовтня 2020 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ТВМ від 26.10.2020.pdf | укладений |
26 жовтня 2020 16:19
|