Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» (код ДК 021:2015– 45210000-2: Будівництво будівель, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
8 108 850,00 UAH
UA-2020-09-28-004626-c cb60df4e5bf2456aa223a428017d2e44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Наталія

380535458542 petrivka.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04381950
Місцезнаходження: 37333, Україна , Полтавська обл., Гадяцький р-н, с. Петрівка-Роменська , вул. Соборна, буд. 35
Контактна особа: Зінченко Наталія
380535458542
petrivka.buh@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 13:02
Очікувана вартість: 8 108 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 544,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40544.25 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічному завданні (Додаток 5) документації. Вид надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» (код ДК 021:2015– 45210000-2: Будівництво будівель, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37333, Україна, Полтавська область, Гадяцький район, с. Петрівка-Роменська, вул. Качанівської, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на розрахунковий рахунок відкритий в органах Державної казначейської служби України Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів з реєстраційного рахунка Замовника на розрахунковий рахунок Підрядника відкритий в установі банку, на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт ( форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) згідно фактично виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 10:30
Перелік змін 05.10.doc
05 жовтня 2020 10:29
Тендерна документація ПД ЦГБ - 2020 - зі змінами 05.10.docx
28 вересня 2020 17:26
Додаток №5.doc
28 вересня 2020 17:25
Оголошення.docx
05 жовтня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 10:30
Перелік змін 05.10.doc
05 жовтня 2020 10:29
Тендерна документація ПД ЦГБ - 2020 - зі змінами 05.10.docx
28 вересня 2020 17:25
Тендерна документація ПД ЦГБ - 2020.docx
28 вересня 2020 17:26
Додаток №5.doc
28 вересня 2020 17:25
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 30 вересня 2020 15:46
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 13:26
Доброго дня. Просимо Вас надати пояснення, в частині підтвердження аналогічного договору - чи буде вважатись за аналогічний договір виконання Реконтрукції будівлі школи, який є аналогічний не за зімстом (будівництво), а за своїю формою (по суті були виконані роботи саме з будівництва - улаштування фундаментів, стін, перекриття, покрівлі і т.д., що повторює роботи зазначені у тендерній документації), та договір на Капітальний ремонт (роботи також аналогічні за своєю формою), чи необхідно все таки надавати договір який і має назву "Будівництво"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до вищезазначеного, замовником встановлено, зокрема, наступний кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідаючи на Ваше запитання, надаємо наступне роз’яснення:
капітальний ремонт будівлі — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також поліпшення планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта;
реконструкція - це зміна основних техніко-економічних показників будівлі, метою робіт є зміна умов експлуатації будівлі, створення нових цілей експлуатації, заповнення фізичного і морального зносу.
Предметом закупівлі є нове будівництво, тому замовником передбачається вибір підрядника, який має відповідний досвід саме з будівництва приміщень (або будівель).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 7 876 915,24
UAH з ПДВ
7 649 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК-4" 8 023 764,00
UAH з ПДВ
7 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВА" 7 933 190,40
UAH з ПДВ
7 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БМЗ БЕТОН" 8 062 079,42
UAH з ПДВ
8 062 079,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 13:17
Електронний підпис
29 жовтня 2020 13:16
Документи переможця.pdf
20 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 13:08
7.Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 12:59
1.Зміст пропозиції.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 14:18
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:16
Гарантія.zip
15 жовтня 2020 14:16
141_ДЦ_ЛС2_2-1-11.rtf
15 жовтня 2020 14:16
Проект Договору.PDF
15 жовтня 2020 14:16
Лист-згода.PDF
15 жовтня 2020 14:16
Довідка про санкції.PDF
15 жовтня 2020 14:16
Тендерна пропозиція.PDF
15 жовтня 2020 14:16
Календарний план.PDF
15 жовтня 2020 14:16
Копія Балансу.PDF
15 жовтня 2020 14:16
Копії банк.виписок.PDF
15 жовтня 2020 14:16
Копія Актів за ф. КБ-2в.PDF
15 жовтня 2020 14:16
Копія Договорів.PDF
15 жовтня 2020 14:15
Копія Довідки за ф. КБ-3.PDF
15 жовтня 2020 14:15
Довідка про персонал.PDF
15 жовтня 2020 14:15
Довідка про МТБ.PDF
15 жовтня 2020 14:15
Копія Дозволу.PDF
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС2_4-1-2.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС2_7-1-2.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС2_2-1-7.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС2_2-1-9.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС2_2-1-3.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
15 жовтня 2020 14:15
141_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
15 жовтня 2020 14:15
Копія Статуту.PDF
15 жовтня 2020 14:15
Копія св-ва платн. ЄП.PDF

Публічні документи

15 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:54
Новая папка (4).7z
01 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
01 жовтня 2020 16:15
Перейменування.pdf
01 жовтня 2020 16:15
Статут.pdf
01 жовтня 2020 16:15
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПМК-4"

ТОВ "КВА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БМЗ БЕТОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 7 649 999,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 12:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 16:03

Вимога про усунення невідповідностей

Опис: Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. 1. Посилаючись на вимогу (вимоги) тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» (Додаток 1, Розділ 2, п. 2.1.), виявлені невідповідності: у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №10/189 від 13.10.2020 в графі «Досвід роботи в учасника» зазначена недостовірна інформація стосовно даних Директора відносно наказу №3 «Про призначення директора». Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оновити дані у довідці про перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання за предметом закупівлі із зазначенням достовірної інформації про досвід роботи в учасника відповідно до даних, що зазначені у Наказі №3 «Про призначення директора» від 02.02.2016 року. Така інформація може відображатись у вигляді кількості років або днів, що розраховується від дати укладання правочину до моменту створення довідки, в якій зазначається інформація про наявність таких працівників. 2. Посилаючись на вимогу (вимоги) тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» (Додаток 1, Розділ 3, п. 3.2.) виявлені невідповідності: в документах, що підтверджують наявність виконаних зобов’язань характерними (подібними) за видом робіт, яка є предметом даної закупівлі, а саме в Акті №4 за вересень 2017 року на суму 88 379,60 грн. наданий не повний зміст документа; договір підряду №03-18/251 від 04.12.2018 р. не містить порядкових Додаткових угод №1-№8. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити повний зміст документів, а саме: Акт №4 за вересень 2017 року на суму 88 379,60 грн., Договір підряду №03-18/251 від 04.12.2018 р. з усіма додатковими угодами.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
7 649 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 11:24
Додаткова угода №7 від 28.12.2023.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:22
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 14:43
Додаткова угода №6 від 26.12.2022.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 14:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:19
Додаткова угода №5 до договору № 381.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 09:16
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 09:11
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 12:40
Додатков угода №3 МПО.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 11:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 11:38
Договір №381.pdf укладений
04 листопада 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором, а саме: зміною умов фінансування Замовника, домовилися продовжити строк дії Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020р. і строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт та відповідно внести зміни до п. 2.1.1, п 3.1, п.13.1, Додатку №2 та Додатку №3 Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» і викласти їх у наступній редакції: п.2.1.1. Строк (термін) виконання робіт: згідно затвердженого сторонами календарного плану виконання робіт, але не пізніше 01.12.2022 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору; п. 3.1. Ціна Договору є динамічна, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору, та згідно пропозиції учасника, згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень і становить суму 7 649 999,00 грн. (сім мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 1 274 999,83 грн.; 3.1.1. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 400 000,00 грн. (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 233 333, 33 грн.; 3.1.2. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 2 200 000,00 грн. (два мільйони двісті тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 366 666, 67 грн.; 3.1.3. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 4 049 999,00 грн. (чотири мільйони сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 674 999,83 грн.; п.13.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2022 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. У випадку якщо строк будівництва буде продовжений, в такому випадку термін дії Договору продовжується на термін будівництва; Додаток №2 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «Календарний план виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається; Додаток №3 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «План фінансування робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2022 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. Всі інші умови Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням фінансування закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області», Сторони домовилися збільшити ціну робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році на 300 000, 00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок) та відповідно внести зміни до п 3.1, Додатку №2 та Додатку №3 Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 і викласти їх у наступній редакції: п. 3.1. Ціна Договору є динамічна, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору, та згідно пропозиції учасника, згідно нормативів кошторисних норм України із урахуванням змін та доповнень і становить суму: 7 649 999,00 грн. (сім мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 1 274 999,83 грн. 3.1.1. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 400 000,00 грн. (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 233 333, 33 грн. 3.1.2. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 2 500 000,00 грн. (два мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 416 666, 67 грн. 3.1.3. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 3 749 999,00 грн. (три мільйони сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 624 999,83 грн. Додаток №2 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «Календарний план виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «План фінансування робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2022 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. Всі інші умови Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням фінансування закупівлі робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області», Сторони домовилися збільшити ціну робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році на 300 000, 00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок) та відповідно внести зміни до п 3.1, Додатку №2 та Додатку №3 Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 і викласти їх у наступній редакції: п. 3.1. Ціна Договору є динамічна, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору, та згідно пропозиції учасника, згідно нормативів кошторисних норм України із урахуванням змін та доповнень і становить суму: 7 649 999,00 грн. (сім мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 1 274 999,83 грн. 3.1.1. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 400 000,00 грн. (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 233 333, 33 грн. 3.1.2. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 2 800 000,00 грн. (два мільйони вісімсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 466 666, 67 грн. 3.1.3. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 3 449 999,00 грн. (три мільйони чотириста сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 574 999,83 грн. Додаток №2 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «Календарний план виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «План фінансування робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2022 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. Всі інші умови Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити ціну робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році на 297 006,06 грн. та відповідно внести зміни до п 3.1, Додатку №2 та Додатку №3 Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 і викласти їх у наступній редакції: п. 3.1. Ціна Договору є динамічна, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору, та згідно пропозиції учасника, згідно нормативів кошторисних норм України із урахуванням змін та доповнень і становить суму: 7 649 999,00 грн. (сім мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 1 274 999,83 грн. 3.1.1. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 400 000,00 грн. (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 233 333, 33 грн. 3.1.2. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 2 502 993,94 грн. (два мільйони п’ятсот дві тисячі дев’ятсот дев’яносто три гривні 94 копійки), в тому числі ПДВ – 417 165,66 грн. 3.1.3. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 3 747 005,06 грн. (три мільйони сімсот сорок сім тисяч п’ять гривень 06 копійок), в тому числі ПДВ – 624 500,84 грн. Додаток №2 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «Календарний план виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «План фінансування робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2022 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. Всі інші умови Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань у строки, передбачені Договором, а саме: зміною умов фінансування Замовника, домовилися продовжити строк дії Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 р. до 31.12.2023 року і строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 01.12.2023 року та відповідно внести зміни до п.2.1.1, п. 3.1, п. 13.1, Додатку №2 та Додатку №3 Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» і викласти їх у наступній редакції: - п. 2.1.1 Строк (термін) виконання робіт: Згідно затвердженого сторонами календарного плану виконання робіт, але не пізніше 01.12.2023 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору. - п. 3.1. Ціна Договору є динамічна, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору, та згідно пропозиції учасника, згідно нормативів кошторисних норм України із урахуванням змін та доповнень і становить суму: 7 649 999,00 грн. (сім мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 1274999,83 грн. 3.1.1. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 400 000,00 грн. (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 233 333, 33 грн. 3.1.2. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 2 502 993,94 грн. (два мільйони п’ятсот дві тисячі дев’ятсот дев’яносто три гривні 94 копійки), в тому числі ПДВ – 417 165,66 грн. 3.1.3. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). 3.1.4. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2023 році становить суму: 3 747 005,06 грн. (три мільйони сімсот сорок сім тисяч п’ять гривень 06 копійок), в тому числі ПДВ – 624 500,84 грн. - п. 13.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2023 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. У випадку, якщо строк будівництва буде продовжений, в такому випадку термін дії Договору продовжується на термін будівництва. - Додаток №2 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «Календарний план виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. - Додаток №3 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «План фінансування робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. У зв’язку зі зміною юридичної адреси Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 16 Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 в частині адреси Замовника та викласти її наступним чином: «адреса: 37333, Полтавська область, Миргородський район, с. Петрівка-Роменська, вул. Соборна, 20». У зв'язку зі зміною юридичної адреси Генпідрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 16 Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 в частині адреси Генпідрядника та викласти її наступним чином: "адреса: 36020, м. Полтава, вул. Котляревського, 22б, офіс 75". Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2023 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. Всі інші умови Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Сторони, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань у строки, передбачені Договором, а саме: зміною умов фінансування Замовника, домовилися продовжити строк дії Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 р. до 31.12.2024 року і строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 01.12.2024 року та відповідно внести зміни до п.2.1.1, п. 3.1, п. 13.1, Додатку 2 та Додатку 3 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» і викласти їх у наступній редакції: - п. 2.1.1 Строк (термін) виконання робіт: Згідно затвердженого сторонами календарного плану виконання робіт, але не пізніше 01.12.2024 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору. - п. 3.1. Ціна Договору є динамічна, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору, та згідно пропозиції учасника, згідно нормативів кошторисних норм України із урахуванням змін та доповнень і становить суму: 7 649 999,00 грн. (сім мільйонів шістсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 1274999,83 грн. 3.1.1. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 400 000,00 грн. (один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 233 333, 33 грн. 3.1.2. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 2 502 993,94 грн. (два мільйони п’ятсот дві тисячі дев’ятсот дев’яносто три гривні 94 копійки), в тому числі ПДВ – 417 165,66 грн. 3.1.3. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). 3.1.4. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2023 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). 3.1.5. Ціна робіт згідно умов фінансування замовника у 2024 році становить суму: 3747005,06 грн. (три мільйони сімсот сорок сім тисяч п’ять гривень 06 копійок), в тому числі ПДВ – 624500,84 грн. - п. 13.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. У випадку, якщо строк будівництва буде продовжений, в такому випадку термін дії Договору продовжується на термін будівництва. - Додаток 2 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «Календарний план виконання робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. - Додаток 3 до Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020 «План фінансування робіт по об’єкту: «Будівництво пожежного депо «Центр громадської безпеки» по вул. Качанівської, 10 в селі Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» викласти в новій редакції, що додається. 1.2. Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. 1.3. Всі інші умови Договору про закупівлю №381 від 03.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML