Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПЛ 330 кВ Аджалик – Трихати (інв. №12497/0501) з улаштуванням заходів на ПС 330 кВ «Прогресівка». Миколаївська область, Березанський район, Ташинська сільська рада 45454000-4 — Реконструкція
Очікувана вартість
14 418 698,00 UAH
UA-2020-09-28-004030-c 048da45ac78b492db572a87384de898e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Андрій Анатолійович

(44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Харченко Андрій Анатолійович
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 12:21
Очікувана вартість: 14 418 698,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 186,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72093 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
2. Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія.
3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 72 093,00 грн.
4. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції - надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ПЛ 330 кВ Аджалик – Трихати (інв. №12497/0501) з улаштуванням заходів на ПС 330 кВ «Прогресівка». Миколаївська область, Березанський район, Ташинська сільська рада 45454000-4 — Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перерахування попередньої оплати в розмірі (не більше 50% від вартості проєктних та будівельних робіт та вартості устаткування), що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Аванс 25 Банківські 50
Виконання робіт Остаточного розрахунку за виконані проєктні роботи, з врахуванням суми отриманого авансу, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Проміжних платежів за змонтоване устаткування, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на устаткування), протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), актів приймання-передачі змонтованого устаткування з врахуванням суми отриманого авансу, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Пiсляоплата 25 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 13:29
Титульна сторінка Зміни_2_ТД_01 096434.pdf
07 жовтня 2020 13:29
Зм2_ТД_01_096434_ПРОГРЕСІВКА_.doc
07 жовтня 2020 13:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 13:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 10:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 10:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 13:29
Титульна сторінка Зміни_2_ТД_01 096434.pdf
02 жовтня 2020 10:17
Зміни_1_ТД_01 096434.pdf
28 вересня 2020 16:12
ТД_01_096434_ПРОГРЕСІВКА_.doc.p7s
07 жовтня 2020 13:29
Зм2_ТД_01_096434_ПРОГРЕСІВКА_.doc
02 жовтня 2020 10:17
Зм1_ТД_01_096434_ПРОГРЕСІВКА_.doc
28 вересня 2020 16:12
ТД_01_096434_ПРОГРЕСІВКА_ (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Авансирование
Дата подання: 30 вересня 2020 10:47
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 08:51
Добрый день , подскажите возможно ли внести поправку в раздел авансирования договора к предстоящему тендеру (на сайте указан 20% аванс , но учитывая сроки и объем наша компания просит внести изменения в данный пункт в размере 70% авансирование)
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник збільшує розмір авансового платежу до 50%. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Щодо ознайомлення з документами
Дата подання: 30 вересня 2020 11:21
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 08:52
Доброго дня! Згідно п. 2.5 Додатку 3 ТД замовник надав посилання для ознайомлення із Завданням на проєктування та матеріалами проєктної документації стадії «Проєкт». Але зазначене посилання не працює. Просимо відкоригувати посилання та надати можливість ознайомлення із зазначеними документами в п.2.5 Додатку 3 ТД.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовник виправив технічну несправність/збій посилання. Посилання на документацію оновлено та відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
ЛІЦЕНЗІЯ ДАБІ
Дата подання: 01 жовтня 2020 10:18
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 08:52
Доброго дня шановний Замовник ! Наша компанія має досвід виконання робіт та спеіалізованих працівників для виконання робіт відповідно до технічних вимог. Відповідно до тендерної документації учасник повинен володіти ліцензією ДАБІ СС2 .Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ від 13 березня 2020 р. № 218 відбулась ліквідація Державної архітектурно-будівельної інспекції, а іншого містя для отримання Ліцензії на даний момент не існує. Чи можемо ми приймати участь без Ліцензії , яку на даний момент отримати неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що згідно пункту 2 частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Щодо строку обговорення закупівлі
Дата подання: 02 жовтня 2020 10:39
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 09:18
Документація за посиланням http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_01096434.zip стала доступною тільки 01.10.2020 «Завдання на проєктування» та матеріали проєктної документації стадії «Проєкт». У звязку з чим просимо подовжити строк Періоду уточнень, так як проектна документація стала доступною лише 01.10.2020 та потрібен час на її розгляд. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник подовжує кінцевий термін подання пропозицій. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Початок виконання робіт
Дата подання: 02 жовтня 2020 10:45
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 09:18
У п.3.4 Додатку 3 до тендерної документації вказується кінцева дата закінчення робіт, а саме: 31.12.2020. При цьому в п 3.7 Додатку 3 Початок виконання будівельних робіт не має чіткого визначення, та входить до відповідальності Замовника. Для підготовки тендерної пропозиції та підрахунку мобілізаційної можливості просимо вказати дату початку виконання робіт, чи термін виконання робіт (кількість діб) після отримання Замовником дозволу на виконання будівельних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що термін закінчення робіт 31.12.2020 визначено з урахуванням встановлених проектною документацією строків тривалості будівництва, що складає три місяці. У ці терміни входять роботи з розробки робочої документації, підготовчі роботи, поставка матеріалів та устаткування, а також будівельні та пусконалагоджувальні роботи. Відкладальна умова (обставина) визначена пунктом 3.7. Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» встановлює початок строку для виконання будівельних робіт з дати отримання Замовником дозволу на виконання будівельних робіт. У випадку, коли отримання Замовником відповідного дозволу затримується на термін, недостатній для вчасного виконання будівельних робіт згідно з наданим Підрядником графіком робіт, договір за взаємною згодою сторін підлягає пролонгації на строк достатній для закінчення будівельних робіт. Тобто, сторони по договору розуміють, що строк, який обчислюється від дати отримання дозволу до дати закінчення виконання робіт по договору, повинен бути не меншим за кількість днів, які передбачені Підрядником на виконання будівельних робіт згідно з наданим графіком.
Просим уточнить
Дата подання: 02 жовтня 2020 12:12
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 09:19
Просим уточнить в чьи обязанности входит подключение заходов 330 кВ к ВЛ 330 кВ Трихаты-Аджалык?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що по даній закупівлі необхідно виконати повний комплекс робіт з улаштування заходів повітряної лінії відповідно до проектної документації, в тому числі і їх підключення.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:53
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 09:20
В п 3.7 Дополнения 3 нет четкого определения даты начала выполнения работ. Просим указать. И как участник может рассчитать свои затраты, если не понятно в какой период времени будут выполняться работы? Какой коэффициент применять: зимний или летний?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що термін закінчення робіт 31.12.2020 визначено з урахуванням встановлених проектною документацією строків тривалості будівництва, що складає три місяці. Відкладальна умова (обставина) визначена пунктом 3.7. Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» встановлює початок строку для виконання будівельних робіт з дати отримання Замовником дозволу на виконання будівельних робіт. У випадку, коли отримання Замовником відповідного дозволу затримується на термін, недостатній для вчасного виконання будівельних робіт згідно з наданим Підрядником графіком робіт, договір за взаємною згодою сторін підлягає пролонгації на строк достатній для закінчення будівельних робіт. Тобто, сторони по договору розуміють, що строк, який обчислюється від дати отримання дозволу до дати закінчення виконання робіт по договору, повинен бути не меншим за кількість днів, які передбачені Підрядником на виконання будівельних робіт згідно з наданим графіком. Щодо коефіцієнту, то оскільки роботи по запланованим термінам будуть виконуватись в зимовий час, то коефіцієнт приймати - зимній.
Загальне питання
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:57
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 09:20
У зв1язку з тим, що завдання на проєктування та матеріали проєктної документації стадії «Проєкт» стали доступними тільки 01.10.2020, просимо продовжити термін подяння тендерної документації.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовник подовжує кінцевий термін подання пропозицій. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію.
Щодо строку проведення експертизи
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:03
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 11:39
Шановний Замовник, просимо надати роз'яснення: У випадку необхідності проведення повторної експертизи проєкту, необхідно збільшити термін реалізації проєкту на 2 місяці (Клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва: клас СС2 – середні наслідки). Як буде передбачено договором зміна строку реалізації проєкту?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на даний час не вбачаємо доцільним коригування проєктної документації з отриманням позитивного експертного звіту, оскільки проєктна документація (стадія «П») проєкту «Реконструкція ПЛ 330 кВ Аджалик - Трихати з улаштуванням заходів на ПС 330 кВ «Прогресівка» пройшла експертизу в «ДНДтаПВ Інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСРУКЦІЯ» та отримала позитивний експертний звіт 12.02.2020. У разі, якщо Учасник (Підрядник) планує внести зміни до проєктної документації (за попереднім погодженням із Замовником та автором проєкту), які призводять до повторного проходження експертизи, то необхідно керуватися тільки тими термінами на виконання робіт, що вказані в тендерній документації, тобто до 31.12.2020.
Щодо строку виконання робіт
Дата подання: 05 жовтня 2020 15:06
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 11:39
Згідно з проектною документацією “1 021118-ПР-СПС-ПЛ.Т-А Зм.5” термін будівництва становить 3 місяці, а згідно з вимогами тендерної документації до даного входять роботи по створенню проектної документації “Стадія Р”, її погодження і т.д. Крім того можливе перепроектування стадії П і отримання позитивного експертного звіту. Тому, терміни реалізації проекту повинні складати щонайменше 4-5 місяців. Просимо внести зміни до тендерної документації відповідно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що у разі, якщо Учасник (Підрядник) планує внести зміни до проєктної документації (за попереднім погодженням із Замовником та автором проєкту), які призводять до повторного проходження експертизи, то необхідно керуватися тільки тими термінами на виконання робіт, що вказані в тендерній документації, тобто до 31.12.2020. Крім того, повідомляємо, що Підряднику дозволено виконувати будівельні роботи, в об’ємах, передбачених стадією «П», та одночасно з цим розробляти та погоджувати із Замовником стадію «Р», склад та зміст якої визначено ДБН А.2.2-3-2014. Тому, на даний час не вбачаємо доцільним вносити зміни до тендерної документації в частині перенесення кінцевих термінів виконання робіт
Щодо робіт, які потребують відключення обладнання
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:32
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 11:40
У п.3.4 Додатку 3 до тендерної документації вказується: «Роботи повинні бути виконані відповідно до графіку відключень обладнання НЕК «Укренерго» на 2020 рік із закінченням робіт, які не потребують відключень обладнання, до 31.12.2020 року». Просимо підтвердити, що тільки наступні роботи потребують відключення обладнання, а саме: 3.18.1. демонтаж існуючих проводів і тросів у прогоні оп.№105 – оп.№107, монтаж демонтованих проводів і тросів у новому прогоні оп.№106 – оп.№107; 3.18.2. демонтаж існуючої металевої анкерно-кутової опори №106 типу ЦУ35 та її фундаментів; та мають бути виконані у 2021 році.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до затвердженої проєктної документації передбачається перевлаштування існуючої повітряної лінії 330 кВ Аджалик – Трихати шляхом проведення її реконструкції. В результаті чого утворюються два одноколові заходи: ПЛ 330 кВ Аджалик на ПС 330 кВ «Прогресівка» та ПЛ 330 кВ Трихати на ПС 330 кВ «Прогресівка», які заходять на ВРП 330 підстанції. Таким чином забезпечується робоча схема електроживлення. Отже, Учасник (Підрядник) повинен розуміти, що розібравши робочу схему (виконавши демонтажні роботи визначені пунктами 3.18.1 та 3.18.2 Додатку № 3 тендерної документації), буде виконано тільки частину робіт, так як для можливості введення обладнання в роботу необхідно виконати передбачені проектом монтажні роботи зі встановлення нових опор, проводу і тросу. Всі вказані роботи виконуються протягом 2020 року з граничним кінцевим строком 31.12.2020.
Щодо строку виконання
Дата подання: 09 жовтня 2020 16:31
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 09:23
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що в "Розділ І. Загальні положення" п. 4.4 Строк виконання робіт вказаний термін виконання робіт до 31.12.2020 року (включно). Проте в файлі «1 021118-ПР-СПС-ПЛ.Т-А Зм.5» на сторінці 10 вказана тривалість будівництва 3 місяці. Тобто аукціон назначено на 21.10.2020 року, після чого буде процедура вибору переможця, а потім процедура підписання договору, що займе не менше 15-20 днів, після чого на виконання робіт по предмету закупівлі залишається менше 2-х місяців. Але при цьому Замовник встановлює кінцевий термін виконання робіт 31.12.2020 року Отже маємо, що згідно з ОПИСОМ ТА ОСНОВНИМИ ВИМОГАМИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: 1. Учасник зобов’язується розробити робочу документацію (стадія «Р») до проєкту (стадія «П»); 2. Крім цього Учасник зобов’язується розробити робочий проєкт землеустрою для реалізації заходів з рекультивації порушених земель з отриманням дозволу на зняття родючого шару ґрунту 3. Виконати замовлення обладнання та матеріалів 4. Виконати будівельно-монтажні роботи Виконання пункту 4 можливе лише після виконання пунктів 1-2,3, тобто прискорення робіт збільшенням кількості техніки та персоналу неможливе. Також Замовником внесено зміни до проекту договору, а саме: «16.3. Строк дії договору та виконання робіт може бути подовжено на підставі письмового звернення Підрядника з причини не забезпечення вчасного виконання робіт по проєкту «Нове будівництво ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати-Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с.Прогресівка (поза межами населеного пункту)» в обсягах та в строки, що необхідні Підряднику для повного та якісного закінчення робіт по Договору.» - тобто Замовник вже погоджується на те, що строки будуть подовжені. Тому, наполегливо просимо Замовника переглянути строки виконання робіт на реальні, тобто 4-5 місяців з дати отримання авансу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з описом та основними вимогами до предмету закупівлі, Учасник (підрядник) повинен, при визнанні його переможцем торгів, виконати комплекс робіт для реалізації проекту Нове будівництво ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати-Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с.Прогресівка (поза межами населеного пункту)» (далі по тексту – Проект). Стосовно перерахованих Учасником пунктів, до виконання яких, на думку Учасника, не можуть виконуватись будівельно-монтажні роботи, повідомляємо наступне.
Пункт № 1 – Розробка робочої документації. Підряднику дозволено виконувати будівельні роботи, в об’ємах, передбачених стадією «П», та одночасно з цим розробляти та погоджувати із Замовником стадію «Р», склад за зміст якої визначено ДБН А.2.2-3-2014.
Пункт № 2 – Розроблення робочого проєкту землеустрою для реалізації заходів з рекультивації порушених земель з отриманням дозволу на зняття родючого шару ґрунту. Учасником не в повному обсязі приведено цитату з тендерної документації, так як необхідність розроблення такого проекту виникає у випадках передбачених законодавством України. Так, наприклад, необхідність зняття та перенесення родючого шару ґрунту виникає коли ґрунтовий покрив земельних ділянок відповідає вимогам та показникам, встановленим у ГОСТ 17.5.1.03-78, ГОСТ 17.4.2.02-83, ГОСТ 17.5.3.05-84, ГОСТ 26213- 84, ГОСТ 17.5.3.06-85.
Пункт № 3 – Замовлення обладнання та матеріалів. Учасник повинен заздалегідь опрацювати питання строків поставки з постачальниками обладнання та матеріалів. Зазначені в проекті опори, фундаменти, провід, трос, ізоляція та лінійна арматура виготовляються по типовим проектам, а їх кількість та обсяг необхідний для виконання реконструкції, чітко визначено Проектом. Таким чином, Учасник може заздалегідь оцінити можливості та строки поставки обладнання та матеріалів.
Пункт № 4 – Виконання будівельно-монтажних робіт. Виходячи з вище викладеного, Учасник може виконувати будівельномонтажні роботи протягом всього строку дії договору.
Тому не вбачаємо доцільним вносити зміни до тендерної документації в частині перенесення строків виконання робіт
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Ковач Леонід Іванович" 14 261 507,15
UAH
14 261 507,15
UAH
Документи
АРЕС-С 14 418 695,00
UAH
14 418 695,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОРОС" 14 418 698,00
UAH
14 418 698,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 11:38
СОН,,.jpg
09 листопада 2020 11:38
форма 7,9,довідка.pdf
03 листопада 2020 11:21
Відгук_ФОП Ковач Л.І. 2.pdf
03 листопада 2020 11:16
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:13
док.шнайдер.pdf
03 листопада 2020 11:13
Справка новая.pdf
02 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:59
ДЦ .pdf
19 жовтня 2020 12:59
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 09:30
Тендерна пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 09:30
Технічна частина.pdf
20 жовтня 2020 09:30
G8493.20.7z

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:13
21339 ТОВ ХОРОС p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Ковач Леонід Іванович"

АРЕС-С

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОРОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Ковач Леонід Іванович"
#2456300693
Переможець 14 261 507,15
UAH
03 листопада 2020 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 13:14

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, надано довідку, складена за формою №1. Вимогами даної довідки встановлено наявність в Учасника не менше 1 головного інженера проекту (з чинним кваліфікайційним сертифікатом та підтвердженням його призначення ГІПом ≥ 2 проектів) та не менше 3 інженерів-проектувальників (з чинним кваліфікайційним сертифікатом). Однак Учасник для виконання проектних робіт зазначив наявність ГІПа та інженерів-проектувальників, в загальній кількості 5 осіб (з яких лише двоє мають кваліфікаційні сертифікати), що в свою чергу суперечить вимогам ТД. Також слід зазначити, що Учасником для підтвердження призначення гр. Печерського С.В головним інженером проекту надано наказ №01/12 від 01.12.2018р. лише на 1 проект, а вимагалось – не менше двох. Учасником, на виконання вимог пп.1.2. п.1 Розділу I Додатку 2 ТД, не надано листи-згоди від суб’єктів персональних даних, зокрема: головного інженера проекту та інженерів - проектувальників по напрямках. Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного договору, не надано: - Довідку по формі №4 (не заповнений Розділ ІІ*. Загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника або субпідрядника) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, виконаний за останні 3 роки); - Договір(и) або витяг(и) з договору(ів); документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів); лист(и)-відгук(и) від підприємства, організації замовника робіт на виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, виконані за останні 3 роки (пп.2.2. – 2.4. п.2 Розділу I Додатку 2 ТД) - лист(и)-відгук(и) від підприємства, організації замовника робіт на вказані в наданій довідці Договори № 20-4/0110-19 та №80-2/1551-19. (пп. 2.3. п.2 Розділу I Додатку 2 ТД) Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.». Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель наступні документи у сканованому вигляді в форматі PDF: 1. Наказ(и) (витяг з наказу (ів)) про призначення гр. Печерського С.В ГІПом ще одного проекту та/або експертний звіт з додатками у разі наявності таких. 2. Приведену у відповідність Довідку, складена за формою №1, в частині вказання інженерів-проектувальників по напрямках. 3. Чинний кваліфікаційний сертифікат; трудова книжка або наказ (витяг з наказу) по підприємству, інженерів-проектувальників, для підтвердження їх спеціального досвіду роботи. 4. Листи-згоди від суб’єктів персональних даних, зокрема: головного інженера проекту та інженерів - проектувальників по напрямках. 5. Довідку по формі №4 (заповнений Розділ ІІ*. Загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника або субпідрядника) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, виконаний за останні 3 роки). 6. Договір(и) або витяг(и) з договору(ів); документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів); лист(и)-відгук(и) від підприємства, організації замовника робіт на виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, виконані за останні 3 роки 7. Лист(и)-відгук(и) від підприємства, організації замовника робіт на вказані Договори № 20-4/0110-19 та №80-2/1551-19.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Ковач Леонід Іванович"
#2456300693
14 261 507,15
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 12:54
ДУ 3 01-096434-20 від 23.11.2020 ФОП Ковач.pdf зміни до договору
29 червня 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 13:51
ДУ 2 01-096434-20 від 23.11.2020 ФОП Ковач Л (1).pdf зміни до договору
25 травня 2021 13:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:48
ДУ1 01-096434-20 від 23.11.2020 ФОП Ковач.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:36
Договір 01-096434-20.pdf укладений
24 листопада 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-096434-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-096434-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч.5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-096434-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 22 червня 2021
Сума оплати за договором: 15 919 212,03
UAH (в тому числі ПДВ 2 653 202,00 UAH)