Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медична карта стоматологічного хворого, Мед.карта амбулаторного хворого, Бланк Консультативний висновок спеціаліста (А5х), Бланк Інформована згода (А4/6), Бланк Лист призначень (А4х), Бланк Перелік документів (А6), Бланк Перелік лікарів (А6), Бланк Додаток до медичної карти (А5х), Бланк Направлення на МСЕК (АЗх), Бланк Повідомлення МСЕК (А4), Бланк План реабілітаційних заходів (А4), Бланк Направлення до центру зайнятості (А4)
Очікувана вартість
3 598,44 UAH
UA-2020-09-28-003533-a 47b7b62931594524be2244e89fc12043
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Геннадіївна

+380626744335 klu-cgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990462
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 84207, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12
Контактна особа: Катерина Геннадіївна
+380626744335
klu-cgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Завантажена специфікація, у зв'язку із тим, що технічно неможливо вказати інше, вказаний тип файлу Кошторис (розрахунок вартості)
Відповідно до Роз'яснення МЕРТ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06
Закон містить положення щодо обов’язкового оприлюднення замовниками звіту про договір про закупівлю, укладений без використання системи (далі – звіт). Так, звіт оприлюднюється замовником у разі якщо:
замовником здійснено придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), що підтверджується договором або будь-яким іншим документом (наприклад, видаткова або товарно-транспортна накладна, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ, тощо) без використання системи (у тому числі без використання електронних каталогів) на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень. Варто також зазначити, що оскільки в даному випадку Закон не визначає нижню межу суми такого придбання, то замовник оприлюднює звіт у разі здійснення такої закупівлі на суму від 0,01 до 50 тисяч гривень

"Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі?
Перелік інформації, яку повинен містити звіт, визначений частиною третьою статті 3 Закону.
Так, в звіті зазначається: дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг); назва предмета закупівлі; ціна договору.
Отже, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом договору за яким виступатимуть різні предмети закупівлі у розумінні Закону, та вартість яких окремо не перевищуватиме суму 50 тисяч гривень.
З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення звіту, у разі якщо за таким договором (або іншим документом) здійснюється придбання одразу декількох предметів закупівлі,

замовник може оприлюднити в системі декілька звітів, в яких буде вказано реквізити (дату укладення та номер) одного і того самого договору (іншого документу, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)).
При цьому в кожному такому звіті замовник може визначити один предмет закупівлі, а в полі з інформацією про ціну договору вказати вартість придбання окремого такого предмету закупівлі (не загальну ціну договору)."
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Медична карта стоматологічного хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Мед.карта амбулаторного хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк Консультативний висновок спеціаліста (А5х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк Інформована згода (А4/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
250 штуки
Бланк Лист призначень (А4х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
70 штуки
Бланк Перелік документів (А6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Бланк Перелік лікарів (А6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Бланк Додаток до медичної карти (А5х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Бланк Направлення на МСЕК (АЗх)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Бланк Повідомлення МСЕК (А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Бланк План реабілітаційних заходів (А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 штуки
Бланк Направлення до центру зайнятості (А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

28 вересня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 11:59
Специфікація до додаткової угоди № 4 від 24.09.2020р.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАТОРСЬКА ТИПОГРАФІЯ"
#36582506
Переможець 3 598,44
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 12:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 12:41
Дод.угода № 4 від 24.09.2020 р. до договору №0218-1 від 18.02.2020р .pdf укладений
28 вересня 2020 12:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Медична карта стоматологічного хворого 1000 штуки 1,20
UAH з ПДВ
Мед.карта амбулаторного хворого 500 штуки 3,48
UAH з ПДВ
Бланк Консультативний висновок спеціаліста (А5х) 500 штуки 0,30
UAH з ПДВ
Бланк Інформована згода (А4/6) 1000 штуки 0,11
UAH з ПДВ
Бланк Лист призначень (А4х) 250 штуки 0,54
UAH з ПДВ
Бланк Перелік документів (А6) 70 штуки 0,13
UAH з ПДВ
Бланк Перелік лікарів (А6) 100 штуки 0,13
UAH з ПДВ
Бланк Додаток до медичної карти (А5х) 100 штуки 0,30
UAH з ПДВ
Бланк Направлення на МСЕК (АЗх) 100 штуки 0,84
UAH з ПДВ
Бланк Повідомлення МСЕК (А4) 100 штуки 0,52
UAH з ПДВ
Бланк План реабілітаційних заходів (А4) 100 штуки 0,52
UAH з ПДВ
Бланк Направлення до центру зайнятості (А4) 50 штуки 0,52
UAH з ПДВ