Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 021-2015 (CPV) 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
4 390,00 UAH
UA-2020-09-28-003090-c 069ce47c029142dd939e449b7d092408
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лабич Наталія Степанівна

+380509378455 b.if@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Благоустрій
Код ЄДРПОУ: 42796175
Місцезнаходження: 76006, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Залізнична,22
Контактна особа: Лабич Наталія Степанівна
+380509378455
b.if@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 2540UAH без ПДВ
Опен Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Залізнична,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Ціна за одиницю: 1850UAH без ПДВ
Стіл (клієнт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76006, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Залізнична,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару за цим Договором здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, згідно видаткової накладної на протязі 14 днів Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

28 вересня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ісопенко Наталія Миколаївна
#2925115967
Переможець 4 390,00
UAH
28 вересня 2020 15:04

Документи

28 вересня 2020 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 15:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Опен Стіл письмовий 1 шт 2 540,00
UAH
Стіл (клієнт) 1 шт 1 850,00
UAH