Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти (сир твердий та сир м'який)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2020-09-28-002929-c 27920c74917a42b2ab140ea01a4591e7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380442769601
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601, 380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 15:05
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сирні продукти (сир твердий та сир м'який) згідно потреби. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації, розфасованого та упакованого у спеціальні картоні ящики, які забезпечують цілісність товару .11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 кілограми
Сирні продукти (сир твердий та сир м'який)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 14:37
Договір КНП КМПБ 3.docx
28 вересня 2020 14:37
Кваліфікаційні та технічні вимоги.docx
28 вересня 2020 14:37
Сир твердий та мякий.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 41 991,00
UAH з ПДВ
41 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис
06 жовтня 2020 11:25
Статут та Опис.pdf
06 жовтня 2020 11:25
ЄДРПОУ та ПДВ.pdf
06 жовтня 2020 11:25
4 СА9090АВ.pdf
06 жовтня 2020 11:25
4 ОМК склад.pdf
06 жовтня 2020 11:25
4 ОМК водій-експедитор.pdf
06 жовтня 2020 11:25
4 Договір оренди ТЗ.pdf
06 жовтня 2020 11:25
4 Договір 55е.pdf
06 жовтня 2020 11:25
4 Договір 1-20.pdf
06 жовтня 2020 11:25
4 Довідка з банку 2.pdf
06 жовтня 2020 11:25
4 Довідка з банку 1.pdf
06 жовтня 2020 11:25
3 Декларація-Сир км.pdf
06 жовтня 2020 11:25
3 Декларація сир тв.pdf
06 жовтня 2020 11:25
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВІДАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВІДАЛЬ"
#42668821
Переможець 41 991,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 09:36

Документи

08 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:35
Протокол УО №92.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ"
#42668821
41 991,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
08 жовтня 2020 09:35
Протокол УО №92.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 10:06
Дог №211 ТОВ АВІДАЛЬ.pdf укладений
15 жовтня 2020 10:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 991,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 998,50 UAH)