Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області»
Очікувана вартість
8 779 110,40 UAH
UA-2020-09-28-001743-b c33fa642624c4ea080bfe02cd0e2af98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топова Вероніка Сергіївна

+380484640555 veronika_topova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Василівська сільська рада Болградського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04378089
Місцезнаходження: 68752, Україна , Одеська обл., Василівка, вул Миру,111,с Василівка, Болградский район,Одеська область
Контактна особа: Топова Вероніка Сергіївна
+380484640555
veronika_topova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 14:07
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:05
Очікувана вартість: 8 779 110,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 791,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування Замовника: Василівська сільська рада Болградського району Одеської області. 2. Місцезнаходження Замовника: 68752, Одеська область, Болградський район, село Василівка, вулиця Миру 111. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 04378089. 4. Категорія Замовника органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Топова Вероніка Сергіївна, член тендерного комітету, бухгалтер Василівської сільської ради Болградського району Одеської області, 68752, Одеська область, Болградський район, село Василівка, вулиця Миру 111, телефон 098-845-36-15, e-mail: veronika_topova@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області, Україна, 00000. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 779 110,40 грн. (вісім мільйонів сімсот сімдесят дев’ять тисяч сто десять гривень 40 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.12.2021р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.10.2020р. 14. Умови оплати: Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 43 000,00 грн. (сорок три тисячі гривень 00 копійок). 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Аванс 30 Робочі 30
Iнша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:30
Перелiк_змiн_09.10.2020.pdf
09 жовтня 2020 14:30
Додаток_1_нова_редакцiя.pdf
09 жовтня 2020 14:30
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.pdf
09 жовтня 2020 14:30
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_нова_редакцiя.pdf
28 вересня 2020 14:08
Додаток_6.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_5.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_4.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_3.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_2.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_1.doc
28 вересня 2020 14:08
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
28 вересня 2020 14:08
Тендерна документація.pdf
09 жовтня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:30
Перелiк_змiн_09.10.2020.pdf
09 жовтня 2020 14:30
Додаток_1_нова_редакцiя.pdf
09 жовтня 2020 14:30
Тендерна_документацiя_нова_редакцiя.pdf
09 жовтня 2020 14:30
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_нова_редакцiя.pdf
28 вересня 2020 14:08
Додаток_6.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_5.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_4.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_3.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_2.doc
28 вересня 2020 14:08
Додаток_1.doc
28 вересня 2020 14:08
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
28 вересня 2020 14:08
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000036 ● f43cbf7e1bbe401da0822aeaa827bfe3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2020 Одеса № 373

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.10.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2020 № 373
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2020-09-28-001743-b 28.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-02 15:51:03

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 373 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від
вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області), яка проводиться Василівською сільською радою Болградського району Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-09-28-001743-b, дата оприлюднення 28.09.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо розміщення повідомлення з вимогою про надання ТОВ «Дунай Трейд» забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії відповідно до частини 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як частиною 16 статті 29 Закону передбачено усунення невідповідностей лише для інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку управління Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2020-10-30-000036 закупівлі ID: UA-2020-09-28-001743-b від 13 листопада 2020 року та його зобов’язань, визначених у висновку Василівською сільською радою Болградського району Одеської області у якості замовника (далі – Замовник) було проведено аукціон на публічну закупівлю ID: UA-2020-09-28-001743-b. 20 жовтня 2020 року Замовником прийнято рішення про намір укласти договір із ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД. 02 листопада 2020 року на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, Замовник та ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД уклали Договір № 5 від 02.11.2020 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів (далі – Договір № 5 від 02.11.2020). Згідно констатуючої частини Висновку: «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.» Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: «За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасником ТОВ «Дунай Трейд» в складі своєї тендерної пропозиції не завантажено в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій забезпечення тендерної пропозиції, яке відповідно до частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД мало бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «Дунай Трейд» підлягав відхиленню на підставі частини 1 статті 31 Закону, як такий що не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Проте, на порушення частини 16 статті 29 Закону Замовник в повідомленні про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «Дунай Трейд» у тендерній пропозиції, вимагав усунути невідповідності, які не стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону або підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: «надати електронну банківську гарантію відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) у відповідності до оголошення UA-2020-09-28-001743-b в електронній системі PROZORRO». Зобов’язання щодо усунення порушення: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.» Вважаємо, що винесений Висновок про результати моніторингу закупівлі, згідно оголошення UA-2020-09-28-001743-b є протиправним і підлягає скасуванню з наступних підстав. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Замовником на виконання норм головного закону України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» проведено закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-001743-b для забезпечення потреб територіальної громади. За результатами якої укладено Договір № 5 від 02.11.2020. Договірні відносини регулюються Цивільним та Господарським кодексами України. Частиною першою статті 629 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) встановлено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору згідно з частиною першою статті 631 ЦК України. Статтею 651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Також зазначаємо, що відповідно до розділу 17 Договору № 5 від 02.11.2020 Замовник не має права розривати договір в односторонньому порядку. Звертаємося до Південного офісу Держаудитслужби з приводу того, що Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-09-28-001743-b Південного офісу Держаудитслужби від 13 листопада 2020 року, яким «Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення» не може бути виконаний в розрізі кодифікованих норм Цивільного кодексу України та норм Договору. Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення). Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку. Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД з ціною 8 742 816,00 грн. (вісім мільйонів сімсот сорок дві тисячі вісімсот шістнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ. Учасником ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції до процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-28-001743-b. Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) учасника ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД, та встановлено що тендерна пропозиція відповідає тендерній документації Замовником, окрім не доданої електронної банківської гарантії. Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника «Кваліфікаційна частина складається зокрема з: документа, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі)». У зв’язку із зазначеним Замовником була розміщена вимога про усунення невідповідності в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. Учасником ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД у строк, що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» усунута зазначена невідповідність. Крім цього просимо звернути увагу, що здійснивши аналіз економічної доцільності проведення нових торгів та оцінивши наслідки визнання недійсним договору, не буде дотримано балансу між поставленими цілями та використаними засобами, враховуючи, що розірвання зазначеного договору призведе до негативних наслідків. Також, перелічені у висновку Держаудитслужби невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації не мають впливу на результати закупівлі, який визначений за умовою найбільш вигідної ціни. При цьому, мають враховуватися принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб’єктів господарювання, безпосередніх отримувачів придбаних робіт (якими у даному випадку є жителі територіальної громади) і публічними інтересами. У висновку про результати моніторингу закупівлі Південний офіс Держаудитслужби посилається на приписи статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю», за змістом якої головними завданнями органу державного фінансового контролю є, серед іншого, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівель. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.20.2016р. № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізовує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно підпункту 3 пункту 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Вручення органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим в разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачення бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Варто зазначити, ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Такого ж висновку прийшов П’ятий апеляційний адміністративний суд Постановою від 01 вересня 2020 року № 420/1392/20. Зокрема, стаття 525 ЦК України встановлює, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Це правило слід визначити абсолютно справедливим, адже внаслідок узгодження двох воєвиявлень сторін виникли правовідносини, а відмова від участі у них в односторонньому порядку означає ігнорування волі іншої сторони правочину. Крім того, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012р. №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Згідно п. 19 ч.1 ст.4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб’єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк. Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для Замовника певні обов’язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань, тому має бути перевірений судом на відповідність пп.1,3 ч. 2 ст. 2 КАС України.

2020-11-19 17:51:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону установлено порушення частини 16 статті 29 Закону.)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 420/13215/20
Дата публікації: 30 листопада 2020

Документи:

21 січня 2021 17:29
Електронний підпис
21 січня 2021 17:08
Ухвала про відкриття провадження.pdf
30 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:33
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД 8 742 816,00
UAH з ПДВ
8 742 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РегіонБуд ПБ" 8 779 110,00
UAH з ПДВ
8 779 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис
30 жовтня 2020 08:59
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис
19 жовтня 2020 15:56
Банківська гарантія
16 жовтня 2020 21:33
Електронний підпис
16 жовтня 2020 20:56
9._Довiдка.pdf
16 жовтня 2020 20:56
8._Гарантiйний_лист.pdf
16 жовтня 2020 20:56
1. Договірна ціна.pdf
16 жовтня 2020 20:56
реeстр.pdf
16 жовтня 2020 20:56
42. Довідка стаття 17.pdf
16 жовтня 2020 20:56
41. Пояснення.pdf
16 жовтня 2020 20:56
38. Ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 20:56
28. Дог.оренди склад.pdf
16 жовтня 2020 20:56
37. Код доступу.pdf
16 жовтня 2020 20:56
36. Статут.pdf
16 жовтня 2020 20:56
27. Таблиця 2.pdf
16 жовтня 2020 20:55
26. Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 20:55
34. Позитивний відгук.pdf
16 жовтня 2020 20:55
25. Таблиця 1.pdf
16 жовтня 2020 20:55
33. Форма КБ-3_ КБ-2.pdf
16 жовтня 2020 20:55
32. Договір 145.pdf
16 жовтня 2020 20:55
23. Лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 20:55
22. Довідка.pdf
16 жовтня 2020 20:55
31. Таблиця 4.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._дорож.роб_7.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._дорож.роб_6.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._дорож.роб.4.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._дорож.роб. 5.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._водiй__10.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._водiй__9.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._водiй__8.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._водiй 3.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._викон.роб. 2.pdf
16 жовтня 2020 20:55
30._викон._роб. 1.pdf
16 жовтня 2020 20:55
29. Таблиця 3.pdf
16 жовтня 2020 20:55
28. Дог.оренди терит..pdf
16 жовтня 2020 20:55
14. Баланс (2).pdf
16 жовтня 2020 20:55
14. Баланс (1).pdf
16 жовтня 2020 20:55
13. Довідка банк_2.pdf
16 жовтня 2020 20:55
13. Довідка банк_1.pdf
16 жовтня 2020 20:55
12.Лист згода.pdf
16 жовтня 2020 20:55
11. Додаток_3.pdf
16 жовтня 2020 20:55
6.план фінансування.pdf
16 жовтня 2020 20:55
5. календарний графік.pdf
16 жовтня 2020 20:55
4. проект договору.pdf
16 жовтня 2020 20:55
2. Наказ на директора.pdf
16 жовтня 2020 20:55
1. тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 20:55
Реєстр.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 20:32
сканирование0014.pdf
16 жовтня 2020 20:32
сканирование0013.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0012_1.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0012.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0011.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0010.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0009.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0008_1.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0008.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0007.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0006.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0005.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0004.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0003.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0002.pdf
16 жовтня 2020 20:31
сканирование0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД

ТОВ "РегіонБуд ПБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД
#39007422
Переможець 8 742 816,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 15:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 15:10

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: - Забезпечення тендерної пропозиції Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - Пункт 2 розділу 3 тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) у відповідності до оголошення UA-2020-09-28-001743-b в електронній системі PROZORRO. Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати інформацію/документи для усунення виявлених невідповідностей: Надати електронну банківську гарантію відповідно до Пункту 2 розділу 3 тендерної документації за процедурою відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Гагаріна від вул. Болградської до виїзду із села в с. Василівка Болградського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) у відповідності до оголошення UA-2020-09-28-001743-b в електронній системі PROZORRO.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДУНАЙ ТРЕЙД
#39007422
8 742 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 12:57
Додаткова угода_4.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 12:55
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 09:52
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
24 червня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 17:49
Додаткова угода_2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 13:25
Додаткова угода зміни до договору
10 листопада 2020 13:24
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 09:43
Договір укладений
02 листопада 2020 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони надійшли згода укласти додаткову угоду №1 від 10.11.2020року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 2 до Договору про виконання робіт № 5 від 02.11.2020
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду №3 від 24 червня 2021року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML