Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
8 254,50 UAH
UA-2020-09-28-000708-b f21672f2966040c5b17826712bb4e44f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кострова Наталія Володимирівна

+380674733701 nkostrova@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Пенсійного фонду України в Попаснянському районі Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21792608
Місцезнаходження: 93302, Україна , Луганська обл., Попасна, вул. Шкільна, 2
Контактна особа: Кострова Наталія Володимирівна
+380674733701
nkostrova@email.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 89.75UAH без ПДВ
Журнал обліку вхідних документів з грифом "Для службового користування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Шкільна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1 шт
Ціна за одиницю: 89.75UAH без ПДВ
Журнал реєстрації вихідних документів з грифом "Для службового користування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Шкільна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 шт
Ціна за одиницю: 125UAH без ПДВ
Журнал видачі відомостей з Державного реєстру ЗДСС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Шкільна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 шт
Ціна за одиницю: 125UAH без ПДВ
Журнал видачі довідки про дохід пенсіонера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Шкільна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1500 шт
Ціна за одиницю: 0.45UAH без ПДВ
Бланк "Заява ОК-5"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Шкільна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 шт
Ціна за одиницю: 0.45UAH без ПДВ
Бланк "Заява ОК-7"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Шкільна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 шт
Ціна за одиницю: 2.15UAH без ПДВ
Бланк "Особовий рахунок"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, Попасна, вул. Шкільна, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець перераховує на розрахунковий рахунок кошти після поставки товару Продавцем. Продавець виконує поставку товару згідно Спеціфікації на протязі семи робочих днів з дня підписання Договору Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

28 вересня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Курська Оксана Миколаївна
#2699611558
Переможець 8 254,50
UAH
28 вересня 2020 11:25

Документи

28 вересня 2020 11:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 11:03
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 11:31
Договір укладений
28 вересня 2020 11:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал обліку вхідних документів з грифом "Для службового користування" 1 шт 89,75
UAH
Журнал реєстрації вихідних документів з грифом "Для службового користування" 1 шт 89,75
UAH
Журнал видачі відомостей з Державного реєстру ЗДСС 2 шт 125,00
UAH
Журнал видачі довідки про дохід пенсіонера 2 шт 125,00
UAH
Бланк "Заява ОК-5" 1500 шт 0,45
UAH
Бланк "Заява ОК-7" 1000 шт 0,45
UAH
Бланк "Особовий рахунок" 3000 шт 2,15
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 8 254,50
UAH