Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2020-09-28-000629-c 682a2baadd4f4f0b931c72b61ea9c91f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пущинський Володимир

380972482001 vpushchynskyi72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Пущинський Володимир
380972482001
vpushchynskyi72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
325 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
300 кілограми
Рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15614200-7 — Рис шліфований
200 кілограми
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
100 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
300 кілограми
Крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613000-8 — Продукція із зерна зернових культур
200 кілограми
Вівсяна крупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613100-9 — Вівсяна крупа

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 10:15
Проект договору.doc
28 вересня 2020 10:14
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕСЕЧКО ОРЕСТ СТЕПАНОВИЧ 31 925,00
UAH з ПДВ
31 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 12:20
Цінова.pdf
02 жовтня 2020 12:20
Свідоцтво.pdf
02 жовтня 2020 12:20
проект договору крупи.pdf
02 жовтня 2020 12:20
про взяття на облік.pdf
02 жовтня 2020 12:20
паспорт і ідентиф.pdf
02 жовтня 2020 12:20
Лист пояснення статут.pdf
02 жовтня 2020 12:20
Згода на ТС.pdf
02 жовтня 2020 12:20
Згода на обробку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕСЕЧКО ОРЕСТ СТЕПАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕСЕЧКО ОРЕСТ СТЕПАНОВИЧ
#2530404814
Переможець 31 925,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 14:55

Документи

07 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:52
Протокол №61.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕСЕЧКО ОРЕСТ СТЕПАНОВИЧ
#2530404814
31 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис
07 жовтня 2020 14:52
Протокол №61.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 12:01
Додаткова угода № 3.PDF зміни до договору
09 березня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 10:13
Додаткова угода №2-361.PDF зміни до договору
26 січня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:09
Дод угода №361.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 15:17
дог№361.PDF укладений
21 жовтня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №361 від 21.10.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. Інші умови Договору, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 361
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №361 від 21.10.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість цієї Додаткової угоди складає 6385,00 (шість тисяч триста вісімдесят п’ять) гривень 00 копійок без ПДВ. Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 361
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та у тексті укладеного Договору №373 від 30.10.2020 року, Додаткових угод до Договору №373 від 30.10.2020 року в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Жовківська лікарня» Жовківської міської ради Львівського району Львівської області 2. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін «Замовника» викласти в новій редакції:.
Номер договору про закупівлю: 361
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 38 310,00
UAH