Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт актового залу Державного вищого навчального закладу «Кременчуцький коледж транспортної інфраструктури»
Очікувана вартість
390 399,60 UAH
UA-2020-09-28-000120-b 65f042a1947141bc9652c068c519fe9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грак Сергій Сеогійови

+380965316724 grakss@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "КрКТІ"
Код ЄДРПОУ: 01116437
Місцезнаходження: 39612, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вулиця Леонова,14
Контактна особа: Грак Сергій Сеогійови
+380965316724
grakss@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 09:07
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 15:09
Очікувана вартість: 390 399,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 952,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт актового залу Державного вищого навчального закладу «Кременчуцький коледж транспортної інфраструктури»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39612, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вулиця Леонова, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 09:03
Тендерна документація .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Чапухін Євгеній Андрійович 342 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЛОТОС 2012" 364 959,93
UAH з ПДВ
364 959,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:29
Изображение31.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение33.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение30.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение32.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение29.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение27.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение25.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение24.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение23.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение18.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение20.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение21.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение19.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение17.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение15.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение14.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение11.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение10.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение8.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение4.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение35.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение34.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение28.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение26.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение22.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение16.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение13.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение12.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение9.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение5.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение7.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение2.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение1.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение3.jpg
07 жовтня 2020 15:27
Изображение6.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Чапухін Євгеній Андрійович

ЛОТОС 2012

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа - підприємець Чапухін Євгеній Андрійович
#3131424230
Відхилено 342 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2020 13:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 11:44
Приватне підприємство "ЛОТОС 2012"
#37801994
Переможець 364 959,93
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 11:40

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи - підприємця Чапухіна Євгенія Андрійовича в процедурі відкритих торгів по предмету «Капітальний ремонт актового залу Державного вищого навчального закладу «Кременчуцький коледж транспортної інфраструктури» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», № оголошення UA-2020-09-28-000120-b, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1) в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: - відсутність довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення (згідно Додатку 1 та Додатку 1.1 до тендерної документації); - відсутність офіційних документів, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій (згідно Додатку 1 до тендерної документації); - відсутність завіреної учасником скан-копію аналогічного договору (згідно Додатку 1 до тендерної документації); - відсутність позитивного відгуку від замовника, з яким укладено цей договір (згідно Додатку 1 до тендерної документації). 2) в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: - відсутність сканованої копії з сторінок паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1–6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492 VI (зі змінами) (згідно Додатку 3 до тендерної документації). 3) в іншій інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, які вимагалися тендерною документацією (згідно Додатку 3 та Додатку 7 до тендерної документації): - відсутність довідки, складеної у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить відомості про підприємство:а) реквізити (назву, місцезнаходження, E-mail, телефон для контактів); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку. - відсутність довідки, складеної у довільній формі, що печатка не використовується та чим це підтверджується, якщо учасник не використовує у своїй діяльності печатку; - відсутність довідки, складеної у довільній формі, про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, в тому числі за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю та інформація щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; - Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; - Постанова Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; - Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2020 року (включно)); - відсутність листа-гарантії в довільній формі, що строк гарантії на якість закінчених робіт встановлюється: тридцять шість місяців з дати приймання робіт у повному обсязі замовником; - відсутність листа-гарантії в довільній формі, що учасник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, у відповідності до вимог діючого законодавства. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник Фізична особа - підприємець Чапухін Євгеній Андрійович для усунення виявлених невідповідностей відповідно до ст. 29 п.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: - довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення(згідно Додатку 1 та Додатку 1.1 до тендерної документації); - офіційні документи, які підтверджують спеціальність або кваліфікацію працівників робочих професій (згідно Додатку 1 до тендерної документації); - завірену учасником скан-копію аналогічного договору (згідно Додатку 1 до тендерної документації); - позитивний відгук від замовника, з яким укладено цей договір(згідно Додатку 1 до тендерної документації); - скановану копію з сторінок паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1–6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492 VI (зі змінами) (згідно Додатку 3 до тендерної документації).

Документи

17 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЛОТОС 2012"
#37801994
364 959,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:20
Додаткова угода зміни до договору
29 грудня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:08
Договір укладений
30 жовтня 2020 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 17/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 368 848,58
UAH