Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації з вогнезахисту дерев'яних елементів покрівлі у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-09-28-000108-b cdc74bf03b9d4b328e9594ca343f24d4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Аліна В'ячеславівна

0456566602 flitsey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Фастівський ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 22200952
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Великоснітинська, 63, Фастов, Київська область, Україна, 08500
Контактна особа: Мельниченко Аліна В'ячеславівна
0456566602
flitsey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Виготовлення проектно-кошторисної документації з вогнезахисту дерев'яних елементів покрівлі у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації з вогнезахисту дерев'яних елементів покрівлі у приміщені КЗ КОР "Фастівський ліцей-інтернат"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архитектурные, инженерные и планировочные услуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

29 вересня 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 09:40
протокол 58.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Центр пожежних послуг"
#42142359
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 09:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 09:41
договір 30000.pdf укладений
29 вересня 2020 09:40