Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV): "03210000-6 Зернові культури та картопля; (Картопля урожаю 2020 року пізньостигла)
Очікувана вартість
196 500,00 UAH
UA-2020-09-26-000153-a ● 1ba60a4663af4d30ad0116c34fb2796a
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189794 |
Місцезнаходження: | 20540, Україна , Черкаська обл., с.Мокра Калигірка, вул. Лесі Українки,5 |
Контактна особа: |
Гречук Микола Анатолійович 380474299902 mpbi20540@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 13:12 |
Очікувана вартість: | 196 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 965,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
1. У разі здійснення пакування (перепакування) власними силами Учасник зобовязаний у складі тендерної пропозиції письмово гарантувати у довільній формі вчинення усіх необхідних організацій дій, повязаних із отримання після укладання договору про закупівлю товару, що складає предмет закупівлі дозвіл згідно Закону України "Про закупівлю товару, що складає предмет закупівлі дозволів згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Учасник у скаді пропозиції надає інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника вагів, які мають проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст. 45 Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". 2. Протягом дії договору про закупівлю, укладеного за результатами тендерних торгів, товар (предмет закупівлі) з врахуванням відсутності належних складських приміщень в Замовника має зберігатися за рахунок Учасника та доставлятися Замовнику за його адресою,транспортом і за рахунок Учасника згідно із заявкою і у кількостях, вихзначених замовником. 3. Доставка проводиться транспортом Учасника та за його рахунок. Разом з тендерною пропозицією, учасником закупівлі надаються особисті медичні книжки працівників, що зазначені у довідці про працівників (всіх вказаних водіїв ТЗ, експедиторів, вантажників, комплектувальників товару). 4. Для підтвердження відповіденості товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про заходи, що сприяють захисту довкілля з коротким описом відповідних заходів. 5. Строк поставки - з дати укладання договору до 31 грудня 2020 року. Графік поставки - щотижнева (окрім суботи та неділі), дрібними партіями по заявці Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. На підтвердження цієї вимоги Учасник надає у складі Тендерної документації гарантійний лист з обовязковим підтвердженням виконання зазначеної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 кілограми
ДК 021:2015 (CPV): "03210000-6 Зернові культури та картопля; (Картопля урожаю 2020 року пізньостигла)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 жовтня 2020
—
30 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2020 14:41 |
Проект договору(картопля).docx |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 жовтня 2020 16:19 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | зменшення фінансування на придбання продукції |
Документи:
01 жовтня 2020 16:18
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2020 16:14
|
Скасування закупівлі.pdf |