Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання Ф110 по вул. 16 Липня, Крушина, Вишнева в с. Крихівці Івано-Франківської міської ради
Очікувана вартість
1 468 191,40 UAH
UA-2020-09-25-012239-a b56c55cdce83443fad298911a2235088
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доцяк Любов Михайлівна

+380342753003 kruxivrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крихівецька сільська рада Івано-Франківської мііської ради
Код ЄДРПОУ: 04356248
Місцезнаходження: 76493, Україна , Івано-Франківська обл., село, вул.Крихівецька,79. с.Крихівці, м.Івано-Франківськ
Контактна особа: Доцяк Любов Михайлівна
+380342753003
kruxivrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 13:32
Очікувана вартість: 1 468 191,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 340,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання Ф110 по вул. 16 Липня, Крушина, Вишнева в с. Крихівці Івано-Франківської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76493, Україна, Івано-Франківська область, с.Крихівці, площа Двір,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:34
проект договору додаток 4docx.docx
25 вересня 2020 16:34
Додаток 3 Технічне завдання (3).docx
25 вересня 2020 16:34
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (1).docx
25 вересня 2020 16:34
Додаток 1 Пропозиція (1).docx
25 вересня 2020 16:34
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог щодо накладання ЕЦП/КЕП
Дата подання: 28 вересня 2020 14:39
Дата відповіді: 29 вересня 2020 08:58
Вимогами Оголошення передбачено: ".. документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів)." Враховуючи, що на майданчиках НЕ передбачено функціонал накладення КЕП/ЕЦП на кожен електронний документ пропозиції окремо, чи можуть учасники подати документи у вигляді кольорових скан-копій з оригіналів таких документів за власноручним підписом уповноваженої особи та з накладанням КЕП/ЕЦП такої особи на пропозицію в цілому, НЕ на кожен документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: кожен документ.
Відповідь:У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Вимога оголошення, а саме: «Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім у часників-нерезидентів). В даному випадку під електронним документом розуміється - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. А тому, в разі подачі електронного документа учасник повинен завантажити його з накладанням КЕП/ЕЦП. Інша річ, коли йде мова про те, що електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
В оголошенні на проведення спрощеної закупівлі «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання Ф110 по вул. 16 Липня, Крушина, Вишнева в с. Крихівці Івано-Франківської міської ради», чітко зазначено, що кожен документ має бути завантажений в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Кожен завантажений файл повинен мати назву, яка дозволяє ідентифікувати документ.
Виходячи із вищенаведеного, учасникам слід завантажувати документи у вигляді окремого електронного файлу у форматі розширення pdf та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip), а у разі завантаження електронного документа учасник повинен завантажити його з накладанням КЕП/ЕЦП.
Отже, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», із накладенням КЕП/ЕЦП.
Уточнення вимог по Забезпеченню виконання договору
Дата подання: 28 вересня 2020 14:42
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:00
Розділом 6.5. Оголошення передбачено, що Замовник має право вимагати від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору, у розмірі, що відповідає 5 відсоткам вартості договору, що буде укладено з учасником у формі банківської гарантії. При цьому, п. 2.17 "розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю " Оголошення передбачено "не вимагається замовником". Яка інформація є вірною? Просимо чітко вказати, чи вимагає Замовник надання забезпечення виконання договору про закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись п. 2.17 Оголошення "розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю " НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ Замовником.
Уточнення форми подання документів про освіту
Дата подання: 28 вересня 2020 15:33
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:05
Чи можуть в контексті цієї закупівлі документи про освіту бути поданими у вигляді завірених власноручним підписом уповноваженої особи учасника КОПІЙ, враховуючи, що переважно на підприємствах в особових справах працівників зберігаються саме КОПІЇ, а НЕ оригінали документів про освіту?
Відповідь: Згідно Додатку 2 Оголошення Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:документи про освіту на кожного ІТР, який вказаний в довідці. В даному випадку Замовником імперативно не зазначено, який саме має бути вигляд та спосіб підтвердження, а тому допускається як належним чином завірена копія, або скан-копія оригіналу документа про освіту.
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 28 вересня 2020 15:37
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:06
Предметом закупівлі є нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання. При цьому в контексті цієї закупівлі Замовником визначено, що ".....Аналогічним договорам є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт –нового будівництва, реконструкції каналізаційних мереж та/або каналізаційних насосних станцій та/або очисних споруд. " Чи не вважає замовник доцільнішим визначити аналогічними договори з нового будівництва, реконструкції саме мереж ВОДОПОСТАЧАННЯ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога кваліфікаційного критерію, а саме: Для підтвердження, зазначеної в довідці інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати: скановану(ні) з оригіналу копію(ї) аналогічного(них) договору(ів), який(і) повністю/частково виконаний(і), інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.Аналогічним договорам є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт –нового будівництва, реконструкції каналізаційних мереж та/або каналізаційних насосних станцій та/або очисних споруд, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уточнення стосовно фінансової звітності підприємства
Дата подання: 28 вересня 2020 15:40
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:07
Що в розумінні замовника є останнім звітним періодом для підтвердження наявності фінансової спроможності: 2019 рік чи останній звітний квартал?
Відповідь: дана вимога щодо наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, є надання учасниками наступних копій документів Балансу підприємства за останній звітний період та копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період, які складаються відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Крім цього, Порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, визначаються Кабінетом Міністрів України, для банків - Національним банком України, зокрема «Порядку подання фінансової звітності», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419.
Уточнення стосовно виду договірної ціни
Дата подання: 28 вересня 2020 16:08
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:07
Просимо уточнити вид договірної ціни: тверда чи динамічна?
Відповідь: ціна тверда
технічне завдання (ТЗ)
Дата подання: 28 вересня 2020 16:23
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:10
Просимо 1. п.14 ТЗ вказати марку труби ПЕ та SDR. 2. п.21 ТЗ- на труби каналізаційні ПВХ просимо вказати SDR
Відповідь: п,14- труба ПЕ 100 SDR 17 (1.0 МПа) ф110х6,6мм водопровідна
п,21 - труба ПВХ (SDR33) SNB Ф110Х3,4мм каналізаційна
технічне завдання (ТЗ)
Дата подання: 28 вересня 2020 16:51
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:11
До п.58 ТЗ просимо вказати кількість жил дроту мідного та марку
Відповідь: провід мідний одножильний в ізоляції 4мм/кв
технічне завдання (ТЗ)
Дата подання: 29 вересня 2020 09:37
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:45
дріт мідний- січення 1,5мм чи 4 мм?
Відповідь: січення 1,5мм
технічне завдання
Дата подання: 29 вересня 2020 11:31
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:35
п.65 Т-:опори нерухомі -просимо вказати діаметр трубопроводу
Відповідь: ф труби яку кладуть на опору -110мм
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 1 228 814,40
UAH з ПДВ
1 221 473,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 1 374 789,60
UAH з ПДВ
1 374 789,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:23
Дог тендер (1).zip
02 жовтня 2020 16:23
Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 12:10
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:07
08B Договір.pdf
05 жовтня 2020 12:07
08A Згода ІУД.pdf
05 жовтня 2020 12:07
07 Субпідряд.pdf
05 жовтня 2020 12:07
06E Демпінг.pdf
05 жовтня 2020 12:07
06D Захист довкілля.pdf
05 жовтня 2020 12:07
06C Згода на ОПД.pdf
05 жовтня 2020 12:07
06B Про учасника.pdf
05 жовтня 2020 12:07
06A Витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 12:07
05F Статут.pdf
05 жовтня 2020 12:07
05E Паспорт.pdf
05 жовтня 2020 12:07
05D Рішення закупівля.pdf
05 жовтня 2020 12:07
05C Наказ директор.pdf
05 жовтня 2020 12:07
05B Рішення директор.pdf
05 жовтня 2020 12:07
05A Повноваження.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04L Довідка ЗП.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04K Розрахунок ДЦ.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04I Зміна адреси.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04H Декларація.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04G Дозвіл.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04F Ліцензія.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04E План фінансування.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04D Графік.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04C Сертифікати.pdf
05 жовтня 2020 12:07
04B Гарантійний строк.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03N Довідка банк.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03L Фінзвітність.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03K Довідки КБ3.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03J Відгук.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03I Аналогічні договори.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03H Довідка досвід.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03G Штатка.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03F Охорона праці.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03E Дипломи ІТР.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03D Довідка робітники.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03C Довідка ІТР.pdf
05 жовтня 2020 12:07
03A Довідка матбаза.pdf
05 жовтня 2020 12:07
02 Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 12:07
01 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 1 221 473,44
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 18:00

Документи

08 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:57
File0002.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
1 221 473,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:57
File0002.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 17:12
File0002.PDF зміни до договору
22 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:29
договір підряду зміни до договору
20 жовтня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення кості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1910
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток №1 додаток 2 до договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML