Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення роздрібної бази (облаштування металопластикової перегородки) за адресою вул. Марка Вовчка, 19, м. Рівне
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2020-09-25-012178-a f85b2a8a105d49858f8e507f38f360c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Місюкевич

+380502500892 misyukevych-vf@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі рівненської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22565760
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. В.Чорновола, 1
Контактна особа: Віталій Місюкевич
+380502500892
misyukevych-vf@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 20:00
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Шановні партнери! Під час використання електронної системи закупівель при поданні пропозицій, нагадуємо про необхідність урахування вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Не забудьте накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП/ЕЦП) на пропозицію!
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт приміщення роздрібної бази (облаштування металопластикової перегородки) за адресою вул. Марка Вовчка, 19, м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Марка Вовчка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 3.1. Замовник перераховує Виконавцю аванс в розмірі 30% від договірної ціни, в строк протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання цього Договору. 3.2. Остаточний розрахунок проводиться протягом 10-ти банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт»), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка»). Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: РІВНЕНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22565760. Місцезнаходження Закупівельника: 33028, м. Рівне, вул. Чорновола, буд.1. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критеріями оцінки є ціна. Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія 3.1. Замовник перераховує Виконавцю аванс в розмірі 30% від договірної ціни, в строк протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання цього Договору. 3.2. Остаточний розрахунок проводиться протягом 10-ти банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт»), довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка»). Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: РІВНЕНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22565760. Місцезнаходження Закупівельника: 33028, м. Рівне, вул. Чорновола, буд.1. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критеріями оцінки є ціна. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 16:29
Vymohy sproshchena_ vstanovlennia perehorodky.zip
25 вересня 2020 16:29
Вимоги спрощена_ встановлення перегородки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХОУМВЕСТ" 49 450,00
UAH з ПДВ
49 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
09 жовтня 2020 16:45
Наказ.pdf
09 жовтня 2020 16:45
Протокол.pdf
09 жовтня 2020 16:45
Досвід.pdf
08 жовтня 2020 22:22
Електронний підпис
08 жовтня 2020 21:19
Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХОУМВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХОУМВЕСТ"
#43631169
Переможець 49 450,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:46

Документи

12 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:45
Rishennia UO 2.zip
12 жовтня 2020 15:45
Рішення УО №2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОУМВЕСТ"
#43631169
49 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:45
Rishennia UO 2.zip
12 жовтня 2020 15:45
Рішення УО №2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 15:45
Дефектний акт дод1.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:43
Договірна ціна дод3.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:43
Локальний кошторис дод2.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:43
договір 22.1-917.pdf укладений
27 жовтня 2020 15:43
Договірна ціна дод3.pdf укладений
27 жовтня 2020 10:08
Дефектний акт дод1.pdf укладений
27 жовтня 2020 10:08
Локальний кошторис дод2.pdf укладений
27 жовтня 2020 10:08
договір 22.1-917.pdf укладений
27 жовтня 2020 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 416,66
UAH