Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
miscellaneous office equipment and supplies
Очікувана вартість
166 014,80 UAH
UA-2020-09-25-010733-a d544c6fb0527465a80b0c38861ad27f5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Шершень Юлія
0363664033
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Shershen' Yuliya Mykolayivna
+380363664873
SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Additional contacts: Shershen’ Julia
0363664033
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 13:06
Очікувана вартість: 166 014,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 831,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 25 вересня 2020 15:28
Enquiries until: 18 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 жовтня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 166 015 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 831 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
Офісне устаткування та приладдя різне
miscellaneous office equipment and supplies
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 шт.
Блокнот 10х14 на спіралі 100 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Spiral notebook 10х14, 100 sheets
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
1700 шт.
Блокнот 7х10 на спіралі 50 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Spiral notebook 7х10, 50 sheets
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
2 шт.
Дирокол SAX148
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи

Puncher SAX148
CPV: 30197330-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
1500 шт.
Заготовка для закатного значка 32мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Preform for a badge 32 mm
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
1500 шт.
Заготовка для закатного значка 44мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Preform for a badge 44 mm
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
1500 шт.
Заготовка для закатного значка 60мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Preform for a badge 60 mm
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
20 упак.
Закладки клейкі пластикові кольорові 12х45мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Adhesive plastic colour bookmark, 12х45 mm
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
10 шт.
Комплект чорнил сублімаційних INKTEC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

A set of sublimation inks INKTEC
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
317 пач.
Папір А4, 80 г/м²
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

А4 paper, 80 g/m²
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
2 шт.
Папір сублімаційний Lomond А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Sublimation paper Lomond А3
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
10 шт.
Папір сублімаційний Lomond А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Sublimation paper Lomond А4
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
400 шт.
Папка "Діло" картонна з зав'язками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

A cardboard "Case" file with straps
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
10 шт.
Папка до підпису з шкірозамінника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

A case file made of leather substitute
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
20 шт.
Папка реєстратор 5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори

File folder 5 cm
CPV: 30197210-1
Період постачання: по 24 грудня 2020
50 шт.
Папка реєстратор 8 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори

File folder 8 cm
CPV: 30197210-1
Період постачання: по 24 грудня 2020
100 шт.
Папка-бокс пластикова А4 40мм на гумці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Plastic file box А4 40 mm with rubber band
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
374 шт.
Папка-реєстратор А4 4D-кільця 50мм червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

А4 file folder with 4D rings 50 mm, red
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
32 шт.
Папка-реєстратор А4 4D-кільця 70мм червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

А4 file folder with 4D-rings 70 mm, red
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
35 м.кв.
Плівка самокл. ОРАКАЛ біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Adhesive film ORACAL, white
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
50 м.кв.
Плівка самокл. ОРАКАЛ жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Adhesive film ORACAL, yellow
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
50 м.кв.
Плівка самокл. ОРАКАЛ червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Adhesive film ORACAL, red
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
150 м.кв.
Плівка самокл. ОРАКАЛ чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Adhesive film ORACAL, black
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
1200 упак.
Розділювач А4 пластиковий на 5 позицій сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Plastic distributor А4 for 5 positions, grey
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
30 упак.
Скоби №10 для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Staples №10
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
70 упак.
Скоби №24/6 для степлера 1000шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Staples №24/6, 1000 pcs
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
50 упак.
Скріпки канцелярські 25мм 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Paper clips 25 mm, 100 pcs
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
6 шт.
Степлер №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Stapler №24
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
1 шт.
Указка лазерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Laser pointer
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
50 упак.
Файл для документів А4 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

А4 plastic files, 100 pcs
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020
400 шт.
Швидкозшивач картонний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

А4 cardboard self-binder
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
800 шт.
Швидкозшивач пластиковий з боковим кліпом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Plastic self-binder with a side clip
CPV: 30192700-8
Період постачання: по 24 грудня 2020
200 шт.
Cтрічка для бейджа з карабіном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

A badge lanyard with a clip
CPV: 30190000-7
Період постачання: по 24 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:25
Додаток 2.docx
25 вересня 2020 15:25
6262-20-ВТ_ТД_Т_ЄП.doc
25 вересня 2020 15:25
Додаток 3.doc
25 вересня 2020 15:25
Додаток 5.docx
25 вересня 2020 15:25
Додаток 1.docx
25 вересня 2020 15:25
Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 09 жовтня 2020 11:05
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 10:24
Чи допускається до подачі еквівалент наступних позицій: 12 п. Папка "Справа" картонна з зав'язками замість Папка "Діло" картонна з зав'язками? 23 п. Розділювач А4 пластиковий на 5 позицій сірий, можливо пропонувати різнокольорові?
Відповідь: До подачі допускаються еквіваленти продукції технічні характеристики яких відповідають вимогам Замовника, що зазначені в Додатку 2 до ТД (Технічна специфікація, колонка № 4).

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 14:55
Кінець періоду оскарження: 31 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 30 жовтня 2020 23:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Визнати тендер №6262-20-ВТ на закупівлю 30190000-7 (офісне устаткування та прладдя різне) в кількості 10989 одиниць (285 кв.м., 317 пач., 1420 упак., 8967 шт.) таким, що не відбувся через скорочення видатків на здійснення закупівлі, на підставі пункту 2 частини 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг).
Документи:
20 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
20 жовтня 2020 14:53
6262-20-ВТ_відміна від 20.10.2020.pdf