Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22820000-4– Бланки (22822000-8 – Формуляри)
Очікувана вартість
32 772,00 UAH
UA-2020-09-25-010423-a e1dddfaee9ed4031af86f6d3113bbd32
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бодян

+380442393235 viddil_dogovoriv2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: Тетяна Бодян
+380442393235
viddil_dogovoriv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 32 772,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 163,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 комплект
Кишенька для книги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
15 комплект
Книжковий формуляр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
60 комплект
Формуляр читача 2 стор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
3 комплект
Формуляр читача 14 стор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
16 комплект
Каталожна картка лінована з отвором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
16 комплект
Каталожна картка лінована без отвору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
45 комплект
Каталожна картка нелінована з отвором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
10 комплект
Каталожна картка нелінована без отвору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
20 комплект
Картка реєстрації читача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
1 комплект
Картка обліку газет за новим зразком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
2 комплект
Картка обліку журналів за новим зразком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
24 комплект
Каталожний роздільник правий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
24 комплект
Каталожний роздільник лівий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
24 комплект
Каталожний роздільник центральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22822000-8 — Формуляри
60 штуки
Поличний роздільник стандартний (Г-подібний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:16
Оголошення.doc
25 вересня 2020 15:16
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА 32 700,00
UAH з ПДВ
32 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:13
Довідка банк.pdf
06 жовтня 2020 15:13
Цінова пропозиція.pdf
06 жовтня 2020 15:13
Витяг 29.09.2020 р..pdf
06 жовтня 2020 15:13
Витяг_ПЄП_Зарицька.jpg
06 жовтня 2020 15:13
Свідоцтва всі нов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА
#2921312380
Переможець 32 700,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 08:22

Документи

08 жовтня 2020 08:22
Електронний підпис
08 жовтня 2020 08:19
протокол 03.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 08:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗАРИЦЬКА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА
#2921312380
32 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 08:22
Електронний підпис
08 жовтня 2020 08:19
протокол 03.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 12:10
ТС 961.pdf укладений
21 жовтня 2020 12:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 700,00
UAH