Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по об’єкту: «Встановлення малих архітектурних форм (елементів дитячого майданчика) за адресою: вул. Воронезька, будинок 5 в Хортицькому районі м. Запоріжжя» (45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
80 728,00 UAH
UA-2020-09-25-010204-a 8f96642670ed408ba8c2aa213ecb7162
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бочін

+380612788191 serhii.bochin@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Код ЄДРПОУ: 37573712
Місцезнаходження: 69123, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, б-р Будівельників, 19
Контактна особа: Сергій Бочін
+380612788191
serhii.bochin@zp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 80 728,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 403,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по об’єкту: «Встановлення малих архітектурних форм (елементів дитячого майданчика) за адресою: вул. Воронезька, будинок 5 в Хортицькому районі м. Запоріжжя» (45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69114, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Воронезька, будинок 5 в Хортицькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється в національній валюті України (гривнях) шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 10(десяти) банківських днів після надходження сум фінансування на розрахунковий рахунок Замовника, на підставі підписаного уповноваженими представниками обох сторін Акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
25 вересня 2020 15:09
ОГОЛОШЕННЯ (1).doc
25 вересня 2020 15:09
Інформація необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.docx
25 вересня 2020 15:09
Інф про уча-ка (3).doc
25 вересня 2020 15:09
Додаток 3.doc
25 вересня 2020 15:09
Додаток 2.doc
25 вересня 2020 15:09
Вимоги документи (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКА-БУД ПЛЮС" 80 727,25
UAH з ПДВ
80 727,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ НІКА-БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКА-БУД ПЛЮС"
#41656574
Переможець 80 727,25
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 10:59

Документи

08 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКА-БУД ПЛЮС"
#41656574
80 727,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 08:55
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 14:43
ДУ№2 до Договору№169 від 13.10.2020.pdf зміни до договору
11 березня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 09:50
169.pdf зміни до договору
05 січня 2021 09:49
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 10:57
Додаток до договору 169 від 13.10.2020.pdf укладений
13 жовтня 2020 10:56
Договір 169 від 13.10.2020.pdf укладений
13 жовтня 2020 10:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 березня 2021 10:12
59 557,40 UAH UA358201720344271020100078416
РА ЗМР по Хортицькому району
UA143348510000000002600438923
ТОВ "Компанія Ніка-Буд Плюс"
Оплачений
17 березня 2021 10:12
21 169,85 UAH UA358201720344271020100078416
РА ЗМР по Хортицькому району
UA143348510000000002600438923
ТОВ "Компанія Ніка-Буд Плюс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю у зв'язку з відсутнічтю фінансування
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження оплати робіт у зв'язку з відсутнічтю фінансування
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 80 727,25
UAH (в тому числі ПДВ 13 454,54 UAH)