Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ділянки дороги від №59 до №79 по вул. Миколи Охмана в с. Великі Трояни, Благовіщенського району, Кіровоградської області
Очікувана вартість
1 400 702,60 UAH
UA-2020-09-25-008944-a 40e3eac928e04b69a1009837ff64a192
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Хміль

+380967554560 rada.troyan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великотроянівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04364414
Місцезнаходження: 26413, Україна , Кіровоградська обл., Благовіщенський р-н, с. Великі Трояни, Вул. Поворознюка, 56-А
Контактна особа: Володимир Хміль
+380967554560
rada.troyan@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 15:35
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 11:17
Очікувана вартість: 1 400 702,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 010,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки дороги від №59 до №79 по вул. Миколи Охмана в с. Великі Трояни, Благовіщенського району, Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26413, Україна, Кіровоградська область, с. Великі Трояни, вул. Поворознюка 56а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2020 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:30
Тендерна документація Відкриті торги Великі трояни.doc
28 вересня 2020 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:30
Тендерна документація Відкриті торги Великі трояни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 25 вересня 2020 17:25
Дата відповіді: 28 вересня 2020 08:32
Яка очікувана вартість предмету закупівлі?В тендерній документації в розділі Загальні положення п.4.5 Очікувана вартість предмета закупівлі зазаначена сума 1 400 702,60 грн. (Один мільйон чотириста тисяч сімсот дві грн.60 коп.).Сума бюджету зазначена 1 450 000,00 (без ПДВ).Прохання внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Очікуванна вартість предмету закупівлі 1400702,60 грн. Сума 1450000,00грн внесена помилково з плану.
Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 25 вересня 2020 17:31
Дата відповіді: 28 вересня 2020 08:32
В тендерній документації розділ Подання та розкриття тендерних пропозицій п.1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - .2020 до 18:00 години.В системі Prozorro -Кінцевий термін подачі пропозицій - по 11-10-2020,14:35.Прохання внести зміни до тендерної документації
Відповідь: Очікуванна вартість предмету закупівлі 1400702,60 грн. Сума 1450000,00грн внесена помилково з плану.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000024 ● 38abad89b24644f5827ad1d53e8d6b72
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.10.2020 № 66
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 27.10.2020 № 66

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-09-25-008944-a 25.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-03 14:38:45

Лист відповідь

Лист відповідь на моніторинг з питань проведення відкритих торгів

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок

2020-11-05 15:38:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" 1 384 748,40
UAH
1 384 748,40
UAH
Документи
ТОВ "АРАКА" 1 398 748,80
UAH
1 398 748,80
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:37
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 14:37
file (ДФС) (1).pdf
09 жовтня 2020 12:35
Електронний підпис
09 жовтня 2020 12:02
Трудові 1.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Статут.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Розрахунок ЗП.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Протокол.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Паспорт АБЗ переклад.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Паспорт АБЗ Оригінал.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Ліцензія.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Кошторис.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Витяг.pdf
09 жовтня 2020 12:02
Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 12:02
326.imd
09 жовтня 2020 12:02
1 Договор Комунальник.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:05
12. Договірна ціна.pdf
09 жовтня 2020 15:05
19. Технічне завдання.jpg
09 жовтня 2020 15:05
18. Тендерна пропозиція.jpg
09 жовтня 2020 15:05
17. Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 15:05
16. Лист-згода.jpg
09 жовтня 2020 15:05
15. Лист.jpg
09 жовтня 2020 15:05
13. Довідка про мтб.jpg
09 жовтня 2020 15:05
9. Копії дозволів.pdf
09 жовтня 2020 15:05
7. Тендерна пропозиція.docx
09 жовтня 2020 15:05
7. Копія ліцензії.pdf
09 жовтня 2020 15:05
4. Витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 15:05
1. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮРАЙ ЛТД"

ТОВ "АРАКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД"
#42322645
Переможець 1 384 748,40
UAH
12 жовтня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД"
#42322645
1 384 748,40
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 08:35
договір 191 002.jpg укладений
23 жовтня 2020 08:34
договір 191 003.jpg укладений
23 жовтня 2020 08:34
договір 191.jpg укладений
23 жовтня 2020 08:34
договір 191 004.jpg укладений
23 жовтня 2020 08:34
договір 191 001.jpg укладений
23 жовтня 2020 08:34
договір 191 005.jpg укладений
23 жовтня 2020 08:34