Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація будівлі по вул.Шевченка, 40 у м.Миколаєві. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 773 056,00 UAH
UA-2020-09-25-008578-a 002421d113fc4299bc8d1d707ce286ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 22:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:08
Очікувана вартість: 6 773 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 865,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація будівлі по вул.Шевченка, 40 у м.Миколаєві. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Шевченка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 30
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:18
Оголошення відкриті торги.doc
25 вересня 2020 14:18
Екс.звіт БТІ.pdf
25 вересня 2020 14:18
Додаток 5 Гарантії.docx
25 вересня 2020 14:18
Додаток 4 Проект договору.docx
25 вересня 2020 14:18
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
25 вересня 2020 14:18
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
25 вересня 2020 14:18
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
25 вересня 2020 14:18
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 6 637 594,88
UAH з ПДВ
6 637 594,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ніковіта 6 637 594,88
UAH з ПДВ
6 637 594,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІВАЙС ЛТД" 6 773 056,00
UAH з ПДВ
6 773 056,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 09:57
Довідка від ДПІ.pdf
22 жовтня 2020 08:29
Банкруцтво.pdf
21 жовтня 2020 14:54
Довідка від ДПІ.pdf
21 жовтня 2020 10:23
Довідка корупція ФО.zip
21 жовтня 2020 10:23
Довідка корупція ЮО.zip
21 жовтня 2020 10:10
довідки.pdf
21 жовтня 2020 10:10
ГОРБУЛЬ.jpg
09 жовтня 2020 08:08
Електронний підпис
08 жовтня 2020 18:06
Протокол на участь.pdf
08 жовтня 2020 18:06
Кошторисні розрахунки.7z
25 вересня 2020 14:20
статут.pdf
25 вересня 2020 14:20
відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 вересня 2020 14:20
Витяг на 30.06.19.rtf
25 вересня 2020 14:20
виписка.pdf
25 вересня 2020 14:20
антикорупция.pdf
25 вересня 2020 14:20
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 19:32
Електронний підпис
10 жовтня 2020 19:27
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
10 жовтня 2020 19:27
Dovirenist Davidchuk.zip
10 жовтня 2020 19:27
Bankivska Licenzia.zip
10 жовтня 2020 19:27
203860-ГР-2829.zip
10 жовтня 2020 19:27
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2020 19:27
технічна частина.rar
10 жовтня 2020 19:27
Лист-гарантія.pdf
10 жовтня 2020 19:27
лицензия.pdf
10 жовтня 2020 19:27
Статут ПДФ.pdf
10 жовтня 2020 19:27
Наявність досвіду.pdf
25 вересня 2020 16:49
Електронний підпис

Публічні документи

05 жовтня 2020 12:13
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:12
реквизиты.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

ТОВ Ніковіта

ТОВ "ДІВАЙС ЛТД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
6 637 594,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2024 15:11
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 15:32
ДУ6_до_дог№21Т_БТІ.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 15:29
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 13:34
ДУ5 від 23.02.2022 до дог.21Т_Шевченко 40. Кориг..pdf зміни до договору
23 лютого 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:32
ДУ4 від 30.12.2021 до дог.21Т_Шевченко 40. Кориг..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 15:50
ДУ3 від 17.09.2021 до дог.21Т_Шевченко 40. Кориг..pdf зміни до договору
17 вересня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:36
ДУ2 від 30.12.2020 до дог.21Т Шевченко 40.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 20:36
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:34
ДУ 1 від 23.12.2020 до дог.21Т_Шевчен.40 Кор..pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:10
Додаток 4 до дог.21Т_ДЦ (4).pdf укладений
04 листопада 2020 16:09
Додаток 4 до дог.21Т_ДЦ (3).pdf укладений
04 листопада 2020 16:09
Додаток 4 до дог.21Т_ДЦ (2).pdf укладений
04 листопада 2020 16:09
Додаток 4 до дог.21Т_ДЦ (1) .pdf укладений
04 листопада 2020 16:09
Дог.21Т від 04.11.2020_будів.Шевченка,40 Кориг..pdf укладений
04 листопада 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 1 335 164,16 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 637 594,88 грн. (шість мільйонів шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 88 копійок ), у тому числі ПДВ 1 106 265,81 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 1 957 374,01 грн у т.ч ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2020 рік на 1 957 374,01 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 637 594,88 грн. (шість мільйонів шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 88 копійок ), у тому числі ПДВ 1 106 265,81 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 грн у т.ч ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у п.10.1 розділу 10 та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2022, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором.» 1.2. Строк дії договору продовжено, на підставі п.5.4. статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі. 2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 637 594,88 грн. (шість мільйонів шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 88 копійок ), у тому числі ПДВ 1 106 265,81 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 грн у т.ч ПДВ, на 2021 рік становить 1 959 373,72 грн у т.ч ПДВ, на 2022 рік становить 4 678 221,16 грн у т.ч. ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2.3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 2,3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції 3. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 15 Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2021 рік на 0,09 грн. 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 637 594,88 грн. (шість мільйонів шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 88 копійок ), у тому числі ПДВ 1 106 265,81 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 грн у т.ч ПДВ, на 2021 рік становить 1 959 373,63 грн у т.ч ПДВ, на 2022 рік становить 4 678 221,25 грн у т.ч. ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.3. Внести зміни до Додатку № 2 (який додається) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.2. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 637 594,88 грн. (шість мільйонів шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 88 копійок ), у тому числі ПДВ 1 106 265,81 грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 грн у т.ч ПДВ, на 2021 рік становить 1 959 373,63 грн у т.ч ПДВ, на 2022 рік становить 987 186,00 грн у т.ч. ПДВ на 2023 рік становить 3 691 035,25 грн у т.ч. ПДВ. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 2. Внести зміни у п.10.1 розділу 10 та викласти його у новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.» 3. Строк дії договору продовжено, на підставі п.4.ч.5.ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника, які унеможливили виконати умови договору в повному обсязі 4. Внести зміни до Додатку № 2,3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 2022 рік на 987 186,00 грн. 1.2. Внести зміни у 1 та 2 абзац п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 6 637 594,88 грн. (шість мільйонів шістсот тридцять сім тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 88 копійок ), у тому числі ПДВ 1 106 265,81 грн, та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 0,00 грн., на 2021 рік - 1 959 373,63 грн., на 2022 рік - 0,00 грн., на 2023 рік - 4 678 221,25 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною.» 1.3. Внести зміни до Додатку 2, який додається, та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 959 373,63
UAH (в тому числі ПДВ 326 562,27 UAH)