Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЛГВ 20П-011_Послуги з ремонту одоризаційних установок Комарнівського ЦВНГК_50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
LGV 20P-011_Services in repair of odorization installations of Komarnіvsky СVNGK_50410000-2 Repair and maintenance services of measuring, testing and checking apparatus
Очікувана вартість
2 838 000,00 UAH
UA-2020-09-25-008183-a 5dce89d97d664801bbc486fc1aecb352
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Гутів

+380504301366 igor.gutiv@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 39585756
Вебсайт: http://www.ugv.com.ua
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.І.Рубчака, 27
Контактна особа: Ігор Гутів
+380504301366
igor.gutiv@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Василь Пукаляк
+380952816887
Vasyl.Pukalyak@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 39585756
Contact point: Ihor Hutiv
+380504301366
igor.gutiv@ugv.com.ua
Additional contacts: Василь Пукаляк
+380952816887
Vasyl.Pukalyak@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 14:26
Очікувана вартість: 2 838 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 вересня 2020 14:03
Enquiries until: 18 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 жовтня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 2 838 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 380 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50411000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів (Послуги з ремонту одоризаційних установок Комарнівського ЦВНГК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

50411000-9 Repair and maintenance services of measuring apparatus (Services in repair of odorization installations of Komarnіvsky СVNGK)
CPV: 50410000-2
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги Замовник здійснює протягом 30 календарних днів на підставі підписаних актів приймання наданих послуг, які складаються Підрядником та надаються Замовнику на підпис. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 14:54
ТД_ЛГВ_20П-011.docx - нова.docx
25 вересня 2020 14:03
ТД_ЛГВ_20П-011.docx.docx
06 жовтня 2020 14:54
Перелік змін.docx
25 вересня 2020 14:03
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги.xlsx
25 вересня 2020 14:03
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
25 вересня 2020 14:03
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи).xls
25 вересня 2020 14:03
Додаток 4 Проект договору.docx.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо надання учасником документів
Дата подання: 25 вересня 2020 14:53
Дата відповіді: 29 вересня 2020 11:52
В Додатку №3 до тендерної документації в розділі "5. Загальний опис робіт" зазначено:"Перелік робіт, що виконуються при ремонті установок автоматичної одоризації газу, з розрахунку на один об’єкт: 1. Надання Замовнику копію зразку Паспорту на установку автоматичної одоризації газу, копію зразку Паспорту на мобільну установку для перекачування одоранту, копію Настанови з експлуатації на установку автоматичної одоризації газу, копію Регламенту з обслуговування установки автоматичної одоризації газу." Просимо пояснити, чи зазначені документи "копія зразку Паспорту на установку автоматичної одоризації газу, копія зразку Паспорту на мобільну установку для перекачування одоранту, копія Настанови з експлуатації на установку автоматичної одоризації газу, копія Регламенту з обслуговування установки автоматичної одоризації газу" учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, вищевказані документи повинні бути в складі тендерної документації, яка подається Учасником.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 28 вересня 2020 14:07
Дата відповіді: 29 вересня 2020 11:54
В Додатку №2 до тендерної документації в частині 1 "Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель:" в пункті 2 підпункті 1 вимагається надати: "Надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника на бланку Учасника про виконання аналогічного договору (договору про надання послуг з ремонту одоризаційних установок)....". Чи вважається аналогічним договір на виконання робіт з ремонту одоризаційних установок?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, вважається.
Запит на відсутню інформацію
Дата подання: 29 вересня 2020 08:58
Дата відповіді: 29 вересня 2020 13:40
В Додатку 3 до тендерної документації в розділі 7. "Основні вимоги при наданні послуг:" в п. 7.5 зазначено: "Послуги по ремонту установки автоматичної одоризації газу надаються згідно дефектних актів, складених відповідним підрозділом ГПУ «Львівгазвидобування» по кожному об’єкту." В складі тендерної документації відсутні дефектні акти. Для підготовки коректної пропозиції (яка б відповідала всім вимогам Замовника) просимо надати вище згадувані дефектні акти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 3 до тендерної документації складений на основі інформації, отриманої з дефектних актів. Повторення аналогічної інформації вважаємо недоцільним для уникнення некоректних тлумачень.
Щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 29 вересня 2020 09:24
Дата відповіді: 29 вересня 2020 13:41
В Додатку 2 до тендерної документації в частині 2 "Інші вимоги до учасників закупівель" в п.4 "Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства" від учасника вимагається надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки з певним переліком робіт, в тому числі " - Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів), систем газопостачання природним та зрідженим газом." Просимо пояснити, для чого вимагається дозвіл саме на спорудження магістральних газопроводів, якщо відповідно до технічних вимог виконуються послуги з ремонту одоризаційної установки, а не магістрального газопроводу (одоризаційна установка є технологічним устаткуванням). Також для чого вимагається дозвіл на спорудження нафтопроводів та нафтопродуктопроводів, якщо одоризаційна установка використовується для одоризації газу (не нафти). Просимо викласти вище зазначену вимогу в такій редакції: "- Спорудження продуктопроводів , систем газопостачання природним та зрідженим газом"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 2 Постанови КМУ від 03.03.2020р. №207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, п.5 назва робіт підвищеної небезпеки: Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо). систем газопостачання природного та зрідженого газу.
Щодо інших вимог до учасників
Дата подання: 30 вересня 2020 11:26
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 14:09
В Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» в розділі 2 «Інші вимоги до учасників закупівель (встановлюється одна або декілька вимог):» вимагається надати «- Скан-копії Сертифікату на систему управління якістю на відповідність учасника вимогам ISO 9001:2015/ДСТУ ISO 9001:2015 (системи управління якістю), сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015/ISO 14001:2015 (системи екологічного управління)» Сертифікація системи екологічного управління згідно Національного стандарту України ISO 14001:2015 (системи екологічного управління) є необов’язковою, що зазначено у самому стандарті: «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може ви¬користовувати для підвищення своєї екологічної дієвості.» та «Цей стандарт може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліп-шувати екологічне управління». Згідно вимог ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо інших вимог, які Замовник може встановлювати в тендерній документації зазначено: «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Оскільки законодавством не передбачена обов’язкова наявність сертифікату системи екологічного управління, просимо виключити з переліку інших документів, які повинен надати Учасник в складі пропозиції, сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015/ISO 14001:2015 (системи екологічного управління).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо відповіді Замовника на запитання щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 30 вересня 2020 11:36
Дата відповіді: 02 жовтня 2020 14:09
На запитання Учасника "Щодо дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки" від 29.09.2020р. щодо вимог надання дозвільних документів, які не відповідають технічним вимогам, була Відповідь Організатора: 29.09.2020 13:41:32 "Відповідно до Додатку 2 Постанови КМУ від 03.03.2020р. №207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, п.5 назва робіт підвищеної небезпеки: Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо). систем газопостачання природного та зрідженого газу." Просимо пояснити, чому ж тоді в Додатку 2 до тендерної документації формулювання вимоги не таке? В тендерній документації відсутня фраза "аміакопроводів, етиленопроводів тощо". В чому полягає така вибірковість?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 листопада 2020
UA-2020-09-25-008183-a5dce89d97d664801bbc486fc1aecb352
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 39585756
Місцезнаходження: 79026, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.І.Рубчака, 27
Учасник Документи Рішення
ПРАТ "ФАКЕЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:06
31.Статут.pdf.zip
28 жовтня 2020 13:06
21.Сертифікат ISO.pdf
28 жовтня 2020 13:06
21.Сертифікат ISO.pdf.p7s

Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 17:43
1025 ЛГВ.imd
02 грудня 2020 17:43
public_doc.p7s
02 грудня 2020 17:43
public_doc.pdf
02 грудня 2020 17:43
пункт 3 статті 17.zip
02 грудня 2020 17:43
пункт 2 статті 17.zip
28 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:02
Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
28 жовтня 2020 14:02
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 жовтня 2020 14:02
Лист про резидента.pdf.p7s
28 жовтня 2020 14:02
Лист про резидента.pdf
28 жовтня 2020 14:02
Інфор.модель-кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ФАКЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС" 2 837 883,65
UAH з ПДВ
2 804 883,65
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ФАКЕЛ" 2 835 020,26
UAH з ПДВ
2 835 020,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 17:43
1025 ЛГВ.imd
02 грудня 2020 17:43
public_doc.p7s
02 грудня 2020 17:43
public_doc.pdf
02 грудня 2020 17:43
пункт 3 статті 17.zip
02 грудня 2020 17:43
пункт 2 статті 17.zip
28 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:02
Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
28 жовтня 2020 14:02
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 жовтня 2020 14:02
Лист про резидента.pdf.p7s
28 жовтня 2020 14:02
Лист про резидента.pdf
28 жовтня 2020 14:02
Інфор.модель-кошторис.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:06
31.Статут.pdf.zip
28 жовтня 2020 13:06
21.Сертифікат ISO.pdf
28 жовтня 2020 13:06
21.Сертифікат ISO.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС"

ПРАТ "ФАКЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС"
#32917708
Переможець 2 804 883,65
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРМА ПЛЮС"
#32917708
2 804 883,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 11:49
Договір _ТзОВ Норма плюс.pdf укладений
11 грудня 2020 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 789 518,20
UAH (в тому числі ПДВ 464 919,70 UAH)