Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
537 500,00 UAH
UA-2020-09-25-007828-a 2a77c9e865ec45beaf8688df5e98f90d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 537 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 687,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Миру, 6-А (заклади освыти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 13:52
ТД ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 26 вересня 2020 15:05
Дата відповіді: 28 вересня 2020 12:59
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Так, задовільнить тільки поставка товару, з попередньо встановленим програмним забезпеченням згідно наведених технічних вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-007828-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 27 жовтня 2020 14:32
Вимога
Шановні Замовники. Вимагаємо відмінити Ваше рішення стосовно відхилення нашої пропозиції зазначене в “протоколі (рішенні) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №20/951 від 19 жовтня 2020р.”
Ви зазначаєте: Учасником ТОВ “ЛІДЕР ЧЕ” запропоновано ноутбук виробництва Lenovo ThinkBook 15 (20SMS0UP00) з процесором Intel Core I3 – 1005G1. Згідно відомостей, що наведені на сайті виробника Intel, даний процесор має базову тактову частоту 1,2 Ггц, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Хочемо зауважити, що даний процесор є представником процесорів нового 10 покоління, який, в свою чергу, має функцію TurboBoost, яка за потреби автоматично підвищує тактову частоту процесора максимум до 3,4 Ггц, що значно краще, продуктивніше та енергоефективніше ніж процесори, що вимагалися Вами в технічному завданні тендерної документації. Згідно Ваших вимог, Ви визначили переможцем учасника з ноутбуком, який має процесор Intel Core I3 – 7020U, з тактовою частотою 2,3Ггц. Даний процесор є застарілим, а також таким, що значно поступається в продуктивності запропонованому нами Intel Core I3 – 1005G1. Процесори новішого покоління мають нижчу тактову частоту, задля того, щоб при мінімальних навантаженнях забезпечувати відповідну продуктивність та цим самим економити заряд батареї. Також максимальна тактова частота, яка досягається даним процесором, має значно вищий показник ніж той, що вами вимагався — 3,4Ггц, що, в свою чергу, забезпечує значно більшу продуктивність. На підтвердження вищезазначеного надаємо посилання на авторитетні сайти, які проводять порівняльні тести процесорів:
https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i3-7020U-vs-Intel-Core-i3-1005G1/m576199vsm906918
https://technical.city/en/cpu/Core-i3-7020U-vs-Core-i3-1005G1https://technical.city/en/cpu/Core-i3-7020U-vs-Core-i3-1005G1
Як видно з даних сайтів, процесор запропонований нами Intel Core I3 – 1005G1 забезпечує значно кращу продуктивність аніж процесор Intel Core I3 – 7020U.
Хочемо звернути Вашу увагу, що Відповідно до статті 5 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), від 19.04.2020, закупівлі відбуваються за такими принципами:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель або спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також зауважимо, що відповідно до статті 23 частина 5 Закону: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"
Таким чином нами був запропонований еквівалент, який по своєму функціоналу значно перевищує ваші вимоги викладені в технічному завданні, а також дозволяє максимально зекономити бюджетні кошти, так як наша пропозиція ноутбуків з новішими та потужнішими процесорами значно нижче ніж пропозиції інших учасників торгів, які пропонують застарівші та слабші процесори в ноутбуках.
Таким чином ми, ТОВ “ЛІДЕР ЧЕ”, вимагаємо дотримуватись Закону та принципів здійснення публічних закупівель та відмінити Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції, інакше ми будемо вимушені звернутися до відповідних організ з метою дотримання наших законних прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 13:19
Шановний Учаснику! У тендерній документації зазначено вимогу до процесора: базова тактова частота повинна бути не менше 2,3 ГГц. Учасником ТОВ «ЛІДЕР ЧЕ» запропоновано ноутбук з процесором Ibtel Core I3 – 1005G1, базова тактова частота якого становить 1,2 ГГц, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-25-007828-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 28 жовтня 2020 16:25
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "Лідер Че"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2020 00:15
рішення від 30.10.2020 №20211.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2020 00:15
рішення від 09.11.2020 № 20779.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 22:42

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 454 635,00
UAH з ПДВ
454 635,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 525 000,00
UAH з ПДВ
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" 530 000,00
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 11:47
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:43
40. ISO14001.pdf
09 жовтня 2020 11:43
39. ISO9001.pdf
09 жовтня 2020 11:43
38.Сертифікат.pdf
09 жовтня 2020 11:43
37. Гриф МОН.pdf
09 жовтня 2020 11:43
35. Технічні документи.pdf
09 жовтня 2020 11:43
33. Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 11:43
31. Лист щодо санкцій.pdf
09 жовтня 2020 11:43
30. Рішення.pdf
09 жовтня 2020 11:43
27. Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 11:43
18. Аналогічний договір.pdf
09 жовтня 2020 11:43
07. Витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 11:43
03. Статут.pdf
09 жовтня 2020 11:43
02. Технічне завдання.pdf
09 жовтня 2020 11:43
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:10
тп.pdf
09 жовтня 2020 15:10
Станд.квалiф.вимоги.pdf
09 жовтня 2020 15:10
СТ.17.pdf
09 жовтня 2020 15:10
Сервiс_центр.pdf
09 жовтня 2020 15:10
право_пiдпису.pdf
09 жовтня 2020 15:10
персон.данi.pdf
09 жовтня 2020 15:10
лист_гар.щодо_поставки.pdf
09 жовтня 2020 15:10
Захист_довкiлля.pdf
09 жовтня 2020 15:10
гар.лист_що_тов.новий.pdf
09 жовтня 2020 15:10
iстотнi_умови_договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 454 635,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 16:47
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
Переможець 525 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:34
договір № 248 ноутбуки 25шт..PDF зміни до договору
22 грудня 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:57
Додаткова угода № 2 до Договору № 248 (ноутбуки).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 20:20
Додаткова угода № 1 до договору № 248 (ноутбуки).pdf зміни до договору
15 грудня 2020 20:19
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:47
Договір № 248 (ноутбуки).pdf укладений
27 листопада 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження сроку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з технічною помилкою в договорі
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 248
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 525 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 87 500,00 UAH)