Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пуфи
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-09-25-007684-a e5d790fbf02e4a86a05a113bd161ecea
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Паньків

+380343326647
+380955398191
tender-lesya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Коломийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143442
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10
Контактна особа: Леся Паньків
+380343326647,+380955398191
tender-lesya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 13:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 13:29
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Пуф (жовтий квадрат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. М.Заньковецької,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штуки
Пуф (жовтий квадрат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Євгена Коновальця,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штуки
Пуф (сірий трикутник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. М.Заньковецької,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штуки
Пуф (сірий трикутник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Євгена Коновальця,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Пуф (оранжевий шестикутник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. М.Заньковецької,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Пуф (оранжевий шестикутник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Євгена Коновальця,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 штуки
Пуф (травка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. М.Заньковецької,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
4 штуки
Пуф (травка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. Євгена Коновальця,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару товар оплачується після поставки товару Замовнику на протязі 7 робочих днів або по мірі надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 13:42
90 Оголошення (спрощена закупівля) пакети для сміття.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ 40 800,00
UAH з ПДВ
40 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:44
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:42
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 13:21
Висновок ДСЕЕ тканина.pdf
05 жовтня 2020 13:20
Висновок деревина.pdf
05 жовтня 2020 13:20
Висновок СЕС на ДСП.pdf
05 жовтня 2020 13:18
7 КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ.pdf
04 жовтня 2020 21:38
1 Витяг з ЄДР 2020.pdf
04 жовтня 2020 21:38
2 Витяг з РПЄП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2776105114
Переможець 40 800,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:52

Документи

07 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЙВОРОНСЬКИЙ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2776105114
40 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:55
договір 298.pdf укладений
13 жовтня 2020 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 800,00
UAH