Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд по об'єкту: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт з благоустрою території ЗЗСО № 139 на провулку Татарському, 1, м. Київ" (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
1 528,00 UAH
UA-2020-09-25-006136-a 3ef97bea664643158b2a36dfd48c85b0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доценко Любов Сергіївна

380444890248 L.Docenko@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Доценко Любов Сергіївна
380444890248
L.Docenko@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд по об'єкту: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – "Капітальний ремонт з благоустрою території ЗЗСО № 139 на провулку Татарському, 1, м. Київ" (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі п.2 ст. 48 та п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно підписаного між сторонами акту виконаних робіт з відстрочкою платежу до 10 календарних днів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 вересня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТСЕРВІСБУД-2015"
#39593992
Переможець 1 528,00
UAH
25 вересня 2020 12:40

Документи

25 вересня 2020 12:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:42
д-у 1 до дог 697.pdf укладений
15 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 14:37
д-у 1 до дог 697.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 12:41
697 договір--з.pdf укладений
25 вересня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 697
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 528,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони припиняють договірні відносини