Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Насос 92 SV 03/2A G 185 TD з модулем Hydrovar HV 4.185 (або еквівалент)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-25-004222-a fa2a4b04b241415d9cb98eb0b6525145
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Афанасьєва Тетяна Віталіївна

+380459861933 petrivske_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВЯТОПЕТРІВСЬКЕ" СВЯТОПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 30886427
Місцезнаходження: 08141, Україна , Київська обл., с. Святопетрівське, Києво-Святошинський район, село Святопетрівське, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА , будинок 2-Г
Контактна особа: Афанасьєва Тетяна Віталіївна
+380459861933
petrivske_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 11:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 11:09
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Насос 92 SV 03/2A G 185 TD з модулем Hydrovar HV 4.185 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42122130-0 — Водяні насоси

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 11:20
Додаток 1.docx
25 вересня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:14
додаток 2.doc
29 вересня 2020 11:20
Додаток 1.docx
25 вересня 2020 11:14
Додаток 1.docx
25 вересня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:14
додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Терміни постачання
Дата подання: 25 вересня 2020 18:20
Дата відповіді: 28 вересня 2020 16:51
Доброго дня! Згідно умов договору термін поставки складає 3 дні з моменти письмової заявки. Чи розглядатиме замовник пропозиції з темріном постачання 30 календарних днів?
Відповідь: Доброго дня! Замовник не розглядатиме пропозиції з терміном постачання більше 3 днів з моменту письмової заявки.
Протиріччя в умовах тендерної документації
Дата подання: 28 вересня 2020 09:51
Дата відповіді: 29 вересня 2020 09:45
Доброго дня! У технічному завданні наявна вимога: "Товар поставляється в закритій, запечатаній та непошкодженій упаковці, призначеній для відповідного виду товару, з маркуванням виробника." та вимога: "2.4. Сканована копія сторінок оригінального паспорту насосів з заводським номером та підтверджуючими їх технічні характеристики ( Пояснення: копія дасть можливість підтвердити заявлені технічні характеристики від Учасника). 2.5. Фото насосів з чітким зображенням заводського номеру (згідно сторінок оригінального паспорту)." Для того, щоб зробити скан-копію оригінального паспорту насосу та зробити фото насосу потрібно вийняти паспорт та сам насос із заводського пакування, при цьому воно, звичайно, буде пошкоджено. Просимо внести зміни до умов ТД, щоб усунути взаємовиключення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вносимо зміни в технічне завдання:
"Товар поставляється в закритій та непошкодженій упаковці, призначеній для відповідного виду товару."
Щодо документів, які подаються Учасниками у складі пропозиції
Дата подання: 29 вересня 2020 12:30
Дата відповіді: 30 вересня 2020 12:01
Доброго дня! У переліку документів, які має подати Учасник у складі ТП є вимога подати фото насосів з чітким зображенням заводського номеру. Але як можливо зробити фото насосу або "шильдика" насосу із заводським номером до фактичного виготовлення даного насосу на заводі та/або поставки цього насосу на склад продавця? Адже неможливо визначити, яка саме одиниця товару потрапить із заводу в замовлення, так як і неможливо замовити із складу на заводі якусь певну одиницю товару (наприклад, сфотографовану на заводі). Просимо пояснити, чому наявна вимога надати саме фото насосу а не, наприклад, зображення з каталогу та чому саме фото із заводським номером насосу? Також просимо пояснити, чому наявна вимога щодо скан-копії паспорту сторінок оригінального паспорту насосів з заводським номером та підтверджуючими їх технічні характеристики. Наголошуємо, що підтвердженням технічних характеристик запропонованого насосу може бути також і технічний лист із офіційного сайту виробника із програмою підбору насосів або інформація з відкритого каталогу виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Фото «шильдика» насосу та скан-копії паспорту сторінок оригінального паспорту насосу з заводським номером нам потрібно для отримання максимальної інформації по насосу та переконатися, що нам поставлять саме той насос, який нам потрібен.
Крім того, у зв’язку з крайньою виробничою необхідністю, нам даний насос потрібен в найкоротші терміни поставки, тому така інформація, буде підтвердженням наявності в учасника даного виду товару, так як, термін поставки його, передбачена в Додатку1 та Додатку 2 (в оголошені даного тендеру) та складає 3 дні, з моменту письмового підтвердження про готовність замовника його прийняти.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 11:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Панда Групп 295 928,00
UAH з ПДВ
295 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:30
Шильд.jpg
01 жовтня 2020 15:30
Фланець.jpg
01 жовтня 2020 15:30
Статут Групп.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Статут Групп 3.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Статут Групп 2.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Статут Групп 1.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Спецификация.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Сервісний центр.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Розмири.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Реквизити Групп.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Протокол.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Пропозиция.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 15:30
ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Паспорт.jpg
01 жовтня 2020 15:30
Насос 2.jpg
01 жовтня 2020 15:30
Насос 1.jpg
01 жовтня 2020 15:30
Монтаж.jpg
01 жовтня 2020 15:30
Материали.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Лист.pdf
01 жовтня 2020 15:30
ЄДРПО.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Дозвільний лист.pdf
01 жовтня 2020 15:30
График.pdf
01 жовтня 2020 15:30
График.jpg
01 жовтня 2020 15:30
гарантийний лист.pdf
01 жовтня 2020 15:30
Вимоги.pdf
01 жовтня 2020 15:30
ISO 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Панда Групп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Панда Групп
#43290819
Переможець 295 928,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 09:37

Документи

13 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
13 жовтня 2020 09:36
Протокол (1).jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Панда Групп
#43290819
295 928,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2020 09:36
Електронний підпис
13 жовтня 2020 09:36
Протокол (1).jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:28
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:17
004.jpg укладений
21 жовтня 2020 11:13
003 (1).jpg укладений
21 жовтня 2020 11:13
002.jpg укладений
21 жовтня 2020 11:13
006.jpg укладений
21 жовтня 2020 11:13
005.jpg укладений
21 жовтня 2020 11:13
001 (1).jpg укладений
21 жовтня 2020 11:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 295 928,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 321,33 UAH)