Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний стіл INTBOARD STYLE 32 (ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-09-25-004191-a 581b1c0710e843f8b8042b544949c073
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ткачук

+380462237055 super.yanata@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ "ВІДРОДЖЕННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33259657
Місцезнаходження: 14032, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Доценка, 34
Контактна особа: Тетяна Ткачук
+380462237055
super.yanata@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивний стіл INTBOARD STYLE 32 (ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14032, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул Доценка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ проводить оплату за поставлений Товар на підставі рахунку і накладної ПОСТАЧАЛЬНИКА, за наявності належним чином оформленого та підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату Товару шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківській рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання ПОКУПЦЕМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. ПОКУПЕЦЬ має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 11:13
Оголошення інтерактивний стіл - спрощена.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 76 920,00
UAH з ПДВ
76 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:48
25.ЛИСТ-ЗГОДА ДОДАТОК 5.pdf
05 жовтня 2020 16:47
6.НАКАЗ.pdf
05 жовтня 2020 16:47
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 76 920,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 13:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

07 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
76 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 17:13
ДУ № 1 інтерактивний стіл.PDF зміни до договору
20 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:41
Договір №140 інтерактивний стіл.PDF укладений
20 жовтня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 76 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 816,67 UAH)