Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вентиляційне обладнання
Очікувана вартість
108 765,00 UAH
UA-2020-09-25-004151-a 2a7af81115674ba994632cfbc2517f9a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвійчук Олексій Сергійович

380442554343
380931073719
matviichuk-o@rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 26252302
Місцезнаходження: 01009, Україна , Київська обл., Київ, вул. Банкова, буд. 6-8
Контактна особа: Матвійчук Олексій Сергійович
380442554343,380931073719
matviichuk-o@rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42520000-7: Вентиляційне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Осьовий Вентилятор - Ziehl-Abegg
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01009, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Банкова, буд. 6-8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42520000-7 — Вентиляційне обладнання

Тендерна документація

25 вересня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСК-АВТОМАТИЗАЦІЯ»
#26242025
Переможець 108 765,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:19

Документи

25 вересня 2020 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 11:53
Протокол48.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 11:21
Договір_239_25-09-20_КСК.pdf укладений
25 вересня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Даний предмет закупівлі підлягає закупівлі без використання електронної системи закупівель, згідно пункту 1 частини 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (UA-2020-08-05-004551-c та UA-2020-08-19-005121-c)
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML