Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пісок (14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)
Очікувана вартість
140,00 UAH
UA-2020-09-25-003546-a e5d9044584e64d3bafa617df75b6dc3e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірена Витвицька

+380970621112 osvitapidvol_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Підволочиської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40508989
Місцезнаходження: 47800, Україна , Тернопільська обл., смт. Підволочиськ, вул. А. Шептицького, 4
Контактна особа: Ірена Витвицька
+380970621112
osvitapidvol_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Згідно умов Договору.Місцезнаходження-Україна Тернопільська область смт. Підволочиськ 47800 вул. А. Шептицького, 4 Категорія Замовника -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів) Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Пісок (мішок 50 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47840, Україна, Тернопільська область, Кам'янки, Тернопільська,32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 14211000-3 — Пісок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється протягом 10(десять) робочих днів з моменту поставки товару, відповідно до накладної (видаткової накладної) та наявності фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

25 вересня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БРУНДА АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#3194004693
Переможець 140,00
UAH
25 вересня 2020 10:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 10:57
дог_160.pdf укладений
25 вересня 2020 10:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Пісок (мішок 50 кг) 4 штуки 35,00
UAH