Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вимощення тротуарної плитки на виконання проекту громадського бюджету для КЗШ №72
Очікувана вартість
233 104,00 UAH
UA-2020-09-25-003119-c c996df829b284a0cab4bad1064f83acc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 22:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:22
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:22
Очікувана вартість: 233 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 165,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вимощення тротуарної плитки на виконання проекту громадського бюджету для КЗШ №72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться за фактично виконані послуги на підставі актів наданих послуг (виконаних робіт).Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2020 22:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 22:37
плитка 25.09.2020 повтор.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 232 800,00
UAH з ПДВ
232 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІКІТІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 233 000,00
UAH з ПДВ
233 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 12:32
Додаток до-ліцензії _2_.PDF
13 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:19
відгук..PDF
11 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
10 жовтня 2020 16:39
Лист-Відгук.PDF
10 жовтня 2020 16:39
Статистика.pdf
10 жовтня 2020 16:39
наявність техніки.PDF
10 жовтня 2020 16:39
Виписка з ЄДР.pdf
10 жовтня 2020 16:39
сертифікат плитка.PDF
10 жовтня 2020 16:39
сертифікат пісок.PDF
10 жовтня 2020 16:39
сертифікат цемент.pdf
10 жовтня 2020 16:39
працівники1.pdf
10 жовтня 2020 16:39
стаття 17.pdf
10 жовтня 2020 16:39
цінова пропозиція.PDF
10 жовтня 2020 16:39
розрахунок ЗП.pdf
10 жовтня 2020 16:39
протокол _4-2019 _2_.pdf
10 жовтня 2020 16:39
проект договору.PDF
10 жовтня 2020 16:39
Рішення_2 від 01.02.2016 _2_.pdf
10 жовтня 2020 16:39
АНАЛОГ_ плитка с актом.PDF
10 жовтня 2020 16:39
єдиний реєстр.pdf
10 жовтня 2020 16:39
кошторис плитка.PDF
10 жовтня 2020 16:39
Додаток до-ліцензії _2_.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:12
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:07
тех паспорт Никитин.PDF
09 жовтня 2020 18:07
свідоцтво Нікітін.PDF
09 жовтня 2020 18:07
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 жовтня 2020 18:07
пдв Нікітін.PDF
09 жовтня 2020 18:07
паспорт Нікітін.PDF
09 жовтня 2020 18:07
Наявність прац.pdf
09 жовтня 2020 18:07
Лист згода.pdf
09 жовтня 2020 18:07
Лист довкілля+сміття.pdf
09 жовтня 2020 18:07
Відповідність ст 17.pdf
09 жовтня 2020 18:07
Витяг Нікітін.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ФОП "НІКІТІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 232 800,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 19:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 14:39

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником надано лист – відгук вих. №026/19Д від 20.12.2019 відповідно до п.3 Додатку №1 де зазначено, що Учасник повинен надати кольорову скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено аналогічний договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості товару та строків постачання. Наданий Учасником ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" лист-відгук не містить конкретної інформації щодо належного виконання договору стосовно якості товару та строків постачання. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) надати кольорову належно оформлену скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено аналогічний договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості товару та строків постачання (у відповідності до п.3 Додатку №1 ТД).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 19:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
232 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:52
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 13:34
Дод №3 дог 75ВТ від 27.10.20.pdf зміни до договору
16 березня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:33
75вт.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:55
ДУ №1 до Договору №75ВТ.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 13:12
Договір №75ВТ від 27.10.2020.pdf укладений
27 жовтня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити суму договору на 5419.57 грн.
Номер договору про закупівлю: 75ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 75ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізітів Замовника
Номер договору про закупівлю: 75ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 227 380,43
UAH (в тому числі ПДВ 37 896,74 UAH)