Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари (відро, тримач для паперу, бак для сміття, контейнер)
Очікувана вартість
2 730,00 UAH
UA-2020-09-25-002109-a 9f27541fae0b4657965a4825b3dc0dea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Євгенівна Литовка

+380574476258 natalyncilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24288081
Місцезнаходження: 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Контактна особа: Ольга Євгенівна Литовка
+380574476258
natalyncilrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Відповідно до умов договору; Категорія замовника - у відповідності до пункту 1 частини четвертої ст. 2 Закону: орган місцевого самоврядування, що зазначено у пункті 1 частини першої статті 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Господарчі товари (відро, тримач для паперу, бак для сміття, контейнер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, село Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2020  —  24 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставку Товару виконується Покупцем в гривнях на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів після поставки Товару і надання Покупцю Накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 вересня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАЩЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
#2266700163
Переможець 2 730,00
UAH
25 вересня 2020 10:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 10:18
217-20.pdf укладений
25 вересня 2020 10:18