Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі загальнопобутового корпусу ПТУ № 50 м. Карлівка по вул. Радевича, 20 в м. Карлівка Полтавської області
Очікувана вартість
3 438 362,40 UAH
UA-2020-09-25-001765-a 95b515f9c5e645b48583fffb918b959b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підгайна Оксана Миколаївна

380534622471 pptunom50karlivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Професійно-технічне училище №50 м. Карлівка
Код ЄДРПОУ: 25154431
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівка, Радевича, 20
Контактна особа: Підгайна Оксана Миколаївна
380534622471
pptunom50karlivka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 12:48
Очікувана вартість: 3 438 362,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 383,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі загальнопобутового корпусу ПТУ № 50 м. Карлівка по вул. Радевича, 20 в м. Карлівка Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул. Радевича, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 7 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у договорі, як сума фінансування на 2020 рік, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата. Розмір оплати - 70% від суми за суми договору, передбаченої до сплати у 2020 році та 100% від суми договору, передбаченої до сплати у 2021 році. Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 09:22
кошторисні розрахунки та відомість ресурсів.pdf
30 вересня 2020 09:22
зведений кошторисний розрахунок.pdf
28 вересня 2020 10:49
ТД покрівля — редакція 3.doc
28 вересня 2020 10:48
внесення змін 2.docx
28 вересня 2020 09:39
ТД покрівля — відредаговано.doc
28 вересня 2020 09:38
внесення змін .docx
25 вересня 2020 09:55
ТД покрівля.doc
30 вересня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 09:22
кошторисні розрахунки та відомість ресурсів.pdf
30 вересня 2020 09:22
зведений кошторисний розрахунок.pdf
28 вересня 2020 10:49
ТД покрівля — редакція 3.doc
28 вересня 2020 10:48
внесення змін 2.docx
28 вересня 2020 09:39
ТД покрівля — відредаговано.doc
28 вересня 2020 09:38
внесення змін .docx
25 вересня 2020 09:55
ТД покрівля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо відповідності ліцензії
Дата подання: 28 вересня 2020 09:03
Дата відповіді: 28 вересня 2020 10:53
У розділі ІІІ тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" написано що,тендерна пропозиція подається з : 21) Листом з даними про номер та відомостями про орган і дату видачі ліцензії на ім'я Учасника на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" Даний лист повинен містити посилання на джерело в якому Замовник може пересвідчитися у чинності такої ліцензії.В розділі V ТД "Оцінка тендерної пропозиції" п.3 "Інша інформація" написано що клас наслідків (відповідальності) об,єкта- СС2.Запитвання: Навіщо ліцензія класу насклідків СС3 (значні), якщо клас наслідків об,єкта СС2 (середні)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Назва дозвільного документу, а саме ліцензії на будівництво, викладена у п.21 ч. розділуІІІ тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" у відповідності до Пункту 9 частини першої статті 7 ЗУ « Про ліцензування видів господарської діяльності»: «9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності», а також у відповідності до назви адміністративної послуги на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади України: «Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.»
Щодо підсумкової відомості ресурсів
Дата подання: 29 вересня 2020 19:02
Дата відповіді: 30 вересня 2020 09:26
Керуючись п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. В Тендерній документації наявний Додаток № 3 «Технічне завдання», який містить лише відомість обсягів робіт. Просимо надати підсумкову відомість ресурсів для розрахування договірної ціни. Звертаємо вашу увагу, що на даний момент технічне завдання вашої тендерної документації не відповідає чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Документи, вказані у запитанні додано до закупівлі.
Щодо вимог замовника
Дата подання: 30 вересня 2020 20:01
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 08:29
Підпунктом 6.6 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасник надає лист, як вказано у розділі ІІІ (п.16) даної тендерної документації, про застосування вищезазначених заходів із захисту довкілля. Що саме потрібно зазначити або на якій сторінці тендерної документації зазначено, як учасник надає лист про застосування заходів із захисту довкілля?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформація про необхідність подачі гарантійного листа про забезпечення захисту довкілля під час проведення робіт сказано на сторінках 8 та 16 тендерної документації (редакція 3). У даному листі учасник має надати інформацію про заходи по зменшенню шкідливого впливу на довкілля, які він планує здійснювати під час проведення капітального ремонту покрівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Рітм-8" 3 248 473,07
UAH з ПДВ
3 248 473,07
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017" 3 401 282,40
UAH з ПДВ
3 401 282,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" 3 427 223,00
UAH з ПДВ
3 427 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
12 жовтня 2020 18:17
Договір Дтек себ-1,2.rar
12 жовтня 2020 18:17
ланна.rar
12 жовтня 2020 18:17
федорівка.rar
12 жовтня 2020 18:17
Кошторис.rar
12 жовтня 2020 18:17
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 10:22
Електронний підпис
23 жовтня 2020 10:20
документи переможця.pdf
12 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:31
пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
10 жовтня 2020 16:59
частина 3.pdf
10 жовтня 2020 16:59
частина 2.pdf
10 жовтня 2020 16:59
частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Рітм-8"

ТОВ "Будімперія 2017"

ПП"ПРОСЕРВІС ОПТІМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Рітм-8"
#36195759
Відхилено 3 248 473,07
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017"
#41543893
Переможець 3 401 282,40
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017"
#41543893
3 401 282,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 08:53
дод угода 3.pdf укладений
03 січня 2022 08:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 22:34
Додаткова угода 1 Будімперія 2017.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 22:33
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 15:15
Графік виконання будівельно монтажних робіт.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:12
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 09:24
Договір 54 Будімперія 2017.pdf укладений
02 листопада 2020 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Графік виконання будівельно-монтажних робіт по формі, що передбачена наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України № 2 від 13.01.2009
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із зменшенням обсягу виконаних робіт у 2020 році, суму договору, передбачену до оплати у 2020 році зменшено до 57868,80 грн., у т.ч. ПДВ - 9644.80 грн.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 401 282,40
UAH (в тому числі ПДВ 566 880,40 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування