Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
NK 024:2019 – 12282 Operating light, NK 024:2019 – 33152 Universal operating table, electromechanical
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Вебсайт: | http://kokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київська область обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бичова Людмила 066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal institution of the Kyiv Regional Council "Kyiv Regional Clinical Hospital " |
National ID: | 01993701 |
Contact point: |
Buchova Luidmila 066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 7 700 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 25 вересня 2020 13:14 |
Enquiries until: | 20 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 жовтня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 7 700 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
25 вересня 2020 13:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 13:11 |
ТД обладнання кардіо та НХЦ.doc | |
25 вересня 2020 13:11 |
Додаток 4 обладнання кардіо та НХЦ.doc | |
25 вересня 2020 13:11 |
Додаток 3 обладнання кардіо та НХЦ.docx | |
25 вересня 2020 13:11 |
Додаток 5 обладнання кардіо та НХЦ.doc | |
25 вересня 2020 13:11 |
Додаток 2 обладнання кардіо та НХЦ.doc | |
25 вересня 2020 13:11 |
Додаток 1 обладнання кардіо та НХЦ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пункт 1.5. - Резервна подача повітря, не менше 200 л/хв.. З яких розрахунків резервна подача повітря має бути від 200 л/хв. Чому не підійде 199 л/хв. і менше?
КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» (Замовник) повідомляє наступне:
Даний пункт медико-технічних вимог на пряму вказує на клас обладнання, що закуповується. Резервна подача повітря, не менше 200 літрів за хвилину на пряму впливає на якість штучної вентиляції пацієнта, адже чим більше буде значення даної характеристики, тим швидше апарат зможе перелаштовуватись під зміну стану пацієнта (а саме механіки дихання) що вкрай важливо для тяжких пацієнтів. А оскільки мова йде про резервне газопостачання, то тут важливо щоб апарат зміг швидко переключиться на резервне газопостачання, зміг забезпечити дихальні об'єми та лікар мінімально відчув різницю в зміну ефективності вентиляції від резервного газопостачання
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000068 ● d1997f09ecf2402793ebff17d557edb4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 18:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2020-09-25-001675-c 25.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 13:29:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-001675-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-25 14:08:02
Медичне обладнання та вироби медичного призначення
Пояснення
тендерного комітету КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»
20 січня 2021 року КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» отримала запит щодо процедури закупівлі за оголошенням UA-2020-09-25-001675-c від Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 року в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-01-13-000068 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Керуючись, частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне.
З метою виконання завдань, покладених на Центр кардіології в КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня», було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю медичного обладнання: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні у кількості 3 лотів:
Лот № 1: НК 024:2019: 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний - 2 комплекти
(наркозно-дихальний апарат та наркозно-дихальний апарат (для новонароджених))
(NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile - two sets),
НК 024:2019: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії - 2 комплекти (апарат штучної вентиляції легенів експертного класу та апарат штучної вентиляції легенів (для новонароджених))
(NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator - two sets)
Лот 2: НК 024:2019: 33586 - Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (монітор пацієнта) (NK 024:2019 - 33586 Single-patient physiologic monitoring system)
НК 024:2019: 33586 - Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (монітор пацієнта) (NK 024:2019 - 33586 Single-patient physiologic monitoring system),
НК 024:2019:17882 - Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції (дефібрилятор-монітор з режимом кардіостимуляції та зовнішніми електродами для відкритого серця)
(NK 024:2019 – 17882 Physiologic-monitoring defibrillation system)
Лот 3: НК 024:2019: 12282 - Операційний світильник (лампа операційна безтіньова двох купольна з вбудованою камерою) (NK 024:2019 – 12282 Operating light),
НК 024:2019: 33152 - Універсальний операційний стіл, електромеханічний
(стіл операційний з електроприводом) (NK 024:2019 – 33152 Universal operating table, electromechanical).
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2020 рік, річного плану на 2020 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-25-001226-cта рішення сесії Київської обласної Ради №895-35- VII від 22.06.2020 року на КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» у розмірі 7 700 000,00 грн. (сім мільйонів сімсот тисяч гривень 00 копійок).
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 7 700 000,00 грн. (сім мільйонів сімсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ: розмір очікуваної вартості, визначений відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом аналізу ринку через використання загальнодоступної інформації електронної системи закупівель "Prozorro" та проведенням ринкових консультацій.
Таким чином, очікувану вартість обладнання визначено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель на аналогічне медичне обладнання закупленого медичними закладами України через систему закупівель "Prozorro" та з врахування власних потреб щодо комплектації такого обладнання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-17-003623-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-30-002837-b?lot_id=f30274ee38e4465ebbb4bec253c5aa7d#lots https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-10-000681-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000984-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-30-002284-b?lot_id=a5719991249447f18115f600ad83bc9a#lots
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-22-002549-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-27-001007-a?lot_id=2a2e05e2b4edaa22effa42062a7355cc#lots
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-13-004619-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-04-000943-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-31-002078-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000534-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-12-001681-b
№ п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість Загальна очікувана
вартість, грн.
Наркозно-дихальний апарат комплект 2 3 100 000,00
Апарат штучної вентиляції легенів комплект 2 2 400 000,00
Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (монітор пацієнта) комплект 1 346 000,00
Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (монітор пацієнта) комплект 1 207 000,00
Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції (дефібрилятор-монітор з режимом кардіостимуляції та зовнішніми електродами для відкритого серця) комплект 1 247 000,00
Операційний світильник (лампа операційна безтіньова двох купольна з вбудованою камерою) комплект 1 832 000,00
Універсальний операційний стіл, електромеханічний
(стіл операційний з електроприводом) комплект 1 568 000,00
Загальна очікувана вартість 7 700 000,00
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» та Постави КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Додаток:
1. Копія Рішення сесії Київської обласної Ради №895-35- VII від 22.06.2020 року
З повагою,
Голова тендерного комітету лікарні А.М Турчин
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-22 12:21:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-001675-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій ТОВ «СІНЕКС», ТОВ «Медтехніка-ХХІ» та ФОП Коваль Наталія Михайлівна вимогам підпункту 5 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема, щодо надання копій діючих ліцензій (діючих дозволів) на право займатись відповідним видом господарської діяльності зважаючи на те, що вище перелічені учасники у складі тендерних пропозицій їх не надали?
2. З якої причини вами у пункті 4 розділу III тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
3. З якої причини вами оприлюднено в електронній системі закупівель 24.12.2020 року повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону № 922, з недотриманням трьох денного терміну, зокрема додаткову угоду від 18.12.2020 № 3а до договору від 24.11.2020 № 246/11/2020 за лотом 1 та додаткову угоду від 18.12.2020 № 3а до договору від 24.11.2020 № 247/11/2020 за лотом 2?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-27 12:15:15
закупівля медичного обладнання та виробів медичного призначення
Пояснення
тендерного комітету КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»
22 січня 2021 року КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» отримала запит щодо процедури закупівліза оголошенням UA-2020-09-25-001675-c від Державної аудиторської служби України від 22.01.2021 року в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-01-13-000068 про надання пояснень щодо оцінки відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, щодо терміну дії тендерних пропозицій та термінів оприлюднення додаткових угод до заключних договорів.
Керуючись, частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне.
1. Щодо надання копій діючих ліцензій (діючих дозволів) на право займатись відповідним видом господарської діяльності
Відповідно до підпункту 5 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: «копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).».
Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.».
Відтак, у складі тендерних пропозицій ТОВ «СІНЕКС», ТОВ «Медтехніка-ХХІ» та ФОП Коваль Наталія Михайлівна містяться відповідні документи: «Пояснення (щодо ліцензії/ дозволу)» від 28.10.2020 № 18мо/281020 ТОВ «СІНЕКС», «Довідка про ліцензування видів господарської діяльності» від 27.10.2020 року 1375 ТОВ «Медтехніка-ХХІ», «Довідка про ліцензування» від 27.10.2020 року № 201027 125ФОП Коваль Наталії Михайлівни, за змістом яких вбачається, що діючим законодавством непередбачено ліцензування господарської діяльності учасників.
Таким чином, з огляду на вимоги та умови тендерної документації, у замовника не було підстав для відхилення тендерних пропозицій зазначених вище учасників.
2. Щодо терміну дії тендерних пропозицій Учасників
Пунктом 4 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій).
Відповідно пункту 11 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Датою кінцевого строку подання тендерних пропозиційна відкриті торги з публікацією англійською мовою КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за оголошенням UA-2020-09-25-001675-c є 30 жовтня 2020 року14:00.
Дата розкриття тендерних пропозицій цих торгів - 30 жовтня 2020 року 14:01, тому як після завершення періоду подання тендерних пропозицій для відкритих торгів з публікацією англійськоювідбувається розкриття тендерних пропозицій (окрім ціни, цінова частина пропозицій відкриється після аукціону).
Таким чином, дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій та дата розкриття тендерних пропозицій є однаковою для цієї закупівлі, тому вимоги щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними Закону України «Про публічні закупівлі» порушено не було.
3. Щодо термінів оприлюднення додаткових угод до заключних договорів.
У зв’язку з нагальною потребою зміни розрахункового рахунку в Державній казначейській службі України наприкінці року в електронній системі закупівель 24.12.2020 року замовником помилково та з порушенням строків було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема додаткову угоду від 18.12.2020 № 3а до договору від 24.11.2020 № 246/11/2020 за лотом 1 та додаткову угоду від 18.12.2020 № 3а до договору від 24.11.2020№ 247/11/2020 за лотом 2.
Додатки:
1. Пояснення (щодо ліцензії/ дозволу) від 28.10.2020 № 18мо/281020 ТОВ «СІНЕКС»;
2. Довідка про ліцензування видів господарської діяльності від 27.10.2020 року 1375 ТОВ «Медтехніка-ХХІ»;
3. Довідка про ліцензування від 27.10.2020 року № 201027 125 ФОП Коваль Наталії Михайлівни.
З повагою,
Голова тендерного комітету лікарні А.М Турчин
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення тендерного комітету КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-25-001675- від 03.02.2021 року надає повідомленнгя щодо вжитих заходів з недопущення встановлених порушень вподальшому: 05.02.2021 року відбулося засідання тендерного комітету та проведено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету лікарні, Головою комітету Турчин А.М проведено розяснювальну роботу з членами тендерного комітету щодо дотримання строків та відповідальності за порушення термінів оприлюднення необхідної інформації згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та недопущення в подальшому порушень. Також повідомляємо, що 22.02.2021 року в Академії "Радник "розпочнеться пятиденний семінар (навчання) у сфері публічних закупівель в якому візьмуть участь двоє членів тендерного комітету лікарні. В подальшому зобов’язуємось дотримуватись всіх термінів та строків оприлюднення інформації виконання згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Дякуємо за контроль. З повагою, Голова тендерного комітету лікарні А.М Т
2021-02-08 16:41:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | НК 024:2019: 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний - 2 комплекти (наркозно-дихальний апарат та наркозно-дихальний апарат (для новонароджених)) (NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile), НК 024:2019: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії - 2 комплекти (апарат штучної вентиляції легенів експертного класу та апарат штучної вентиляції легенів (для новонароджених)) (NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator |
Опис предмету закупівлі: |
НК 024:2019: 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний - 2 комплекти
Розгорнути
Згорнути
(наркозно-дихальний апарат та наркозно-дихальний апарат (для новонароджених)) (NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile), НК 024:2019: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії - 2 комплекти (апарат штучної вентиляції легенів експертного класу та апарат штучної вентиляції легенів (для новонароджених)) (NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання протягом 2 днів з дня підписання видаткової накладної або відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» протягом 5 днів з дня направлення Виконавцем Замовнику рахунку | Аванс | 5 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна, Київська область обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" |
5 500 000,00
UAH з ПДВ
|
5 491 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" |
5 498 000,00
UAH з ПДВ
|
5 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" #41086393 |
Переможець |
5 491 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:04
|
Дод угода Сінекс (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:45
|
Додаткова угода 246 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 11:36
|
Дод угода Сінекс (1).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:39
|
Дод.угода_246 (1).pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:08
|
Протокол змін (2) (1).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:01
|
Протокол змін (1).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2020 12:14
|
Дод.угода_246 (1).pdf | зміни до договору |
30 листопада 2020 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 11:27
|
Мед.обладнання №1.pdf | укладений |
24 листопада 2020 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 246/11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зязку з виправленням помилки |
Номер договору про закупівлю: | 246/11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з виправленням помилки |
Номер договору про закупівлю: | 246/11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 246/11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з покращенням якості закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 246/11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 246/11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 246/11/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |