Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення
NK 024:2019 – 12282 Operating light, NK 024:2019 – 33152 Universal operating table, electromechanical
Очікувана вартість
7 700 000,00 UAH
UA-2020-09-25-001675-c f100fea889a748a7a4ebf2dc6952b70a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичова Людмила

066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993701
Вебсайт: http://kokl.com.ua/
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська область обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Бичова Людмила
066 155 17 97
BUCHOVA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal institution of the Kyiv Regional Council "Kyiv Regional Clinical Hospital "
National ID: 01993701
Contact point: Buchova Luidmila
066 155 17 97
BUCHOVA@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 14:00
Очікувана вартість: 7 700 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 25 вересня 2020 13:14
Enquiries until: 20 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 жовтня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 7 700 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Scope of the procurement
НК 024:2019: 12282 - Операційний світильник (лампа операційна безтіньова двох купольна з вбудованою камерою) (NK 024:2019 – 12282 Operating light), НК 024:2019: 33152 - Універсальний операційний стіл, електромеханічний (стіл операційний з електроприводом) (NK 024:2019 – 33152 Universal operating table, electromechanical)
NK 024:2019 – 12282 Operating light, NK 024:2019 – 33152 Universal operating table, electromechanical

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-25-001675-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Торгово-промислова компанія "Н.З.Техно", Код ЄДРПОУ:30682900
Дата подання: 26 вересня 2020 16:34
щодо Медико-технічних вимог до апарату штучної вентиляції легенів
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо Медико-технічних вимог до апарату штучної вентиляції легенів, а саме:
Пункт 1.5. - Резервна подача повітря, не менше 200 л/хв.. З яких розрахунків резервна подача повітря має бути від 200 л/хв. Чому не підійде 199 л/хв. і менше?
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 вересня 2020 14:27

КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» (Замовник) повідомляє наступне:
Даний пункт медико-технічних вимог на пряму вказує на клас обладнання, що закуповується. Резервна подача повітря, не менше 200 літрів за хвилину на пряму впливає на якість штучної вентиляції пацієнта, адже чим більше буде значення даної характеристики, тим швидше апарат зможе перелаштовуватись під зміну стану пацієнта (а саме механіки дихання) що вкрай важливо для тяжких пацієнтів. А оскільки мова йде про резервне газопостачання, то тут важливо щоб апарат зміг швидко переключиться на резервне газопостачання, зміг забезпечити дихальні об'єми та лікар мінімально відчув різницю в зміну ефективності вентиляції від резервного газопостачання

Документи

29 вересня 2020 14:27
відповідь на вимогу.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000068 ● d1997f09ecf2402793ebff17d557edb4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2020-09-25-001675-c 25.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 13:29:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-001675-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-25 14:08:02

Медичне обладнання та вироби медичного призначення

Пояснення
тендерного комітету КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»

20 січня 2021 року КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» отримала запит щодо процедури закупівлі за оголошенням UA-2020-09-25-001675-c від Державної аудиторської служби України від 20.01.2021 року в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-01-13-000068 про надання пояснень щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Керуючись, частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне.
З метою виконання завдань, покладених на Центр кардіології в КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня», було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю медичного обладнання: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні у кількості 3 лотів:
Лот № 1: НК 024:2019: 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний - 2 комплекти
(наркозно-дихальний апарат та наркозно-дихальний апарат (для новонароджених))
(NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile - two sets),
НК 024:2019: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії - 2 комплекти (апарат штучної вентиляції легенів експертного класу та апарат штучної вентиляції легенів (для новонароджених))
(NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator - two sets)
Лот 2: НК 024:2019: 33586 - Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (монітор пацієнта) (NK 024:2019 - 33586 Single-patient physiologic monitoring system)
НК 024:2019: 33586 - Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (монітор пацієнта) (NK 024:2019 - 33586 Single-patient physiologic monitoring system),
НК 024:2019:17882 - Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції (дефібрилятор-монітор з режимом кардіостимуляції та зовнішніми електродами для відкритого серця)
(NK 024:2019 – 17882 Physiologic-monitoring defibrillation system)
Лот 3: НК 024:2019: 12282 - Операційний світильник (лампа операційна безтіньова двох купольна з вбудованою камерою) (NK 024:2019 – 12282 Operating light),
НК 024:2019: 33152 - Універсальний операційний стіл, електромеханічний
(стіл операційний з електроприводом) (NK 024:2019 – 33152 Universal operating table, electromechanical).
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2020 рік, річного плану на 2020 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-25-001226-cта рішення сесії Київської обласної Ради №895-35- VII від 22.06.2020 року на КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» у розмірі 7 700 000,00 грн. (сім мільйонів сімсот тисяч гривень 00 копійок).
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 7 700 000,00 грн. (сім мільйонів сімсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ: розмір очікуваної вартості, визначений відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом аналізу ринку через використання загальнодоступної інформації електронної системи закупівель "Prozorro" та проведенням ринкових консультацій.
Таким чином, очікувану вартість обладнання визначено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель на аналогічне медичне обладнання закупленого медичними закладами України через систему закупівель "Prozorro" та з врахування власних потреб щодо комплектації такого обладнання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-17-003623-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-30-002837-b?lot_id=f30274ee38e4465ebbb4bec253c5aa7d#lots https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-10-000681-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000984-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-30-002284-b?lot_id=a5719991249447f18115f600ad83bc9a#lots
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-22-002549-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-27-001007-a?lot_id=2a2e05e2b4edaa22effa42062a7355cc#lots
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-13-004619-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-04-000943-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-31-002078-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000534-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-10-12-001681-b
№ п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість Загальна очікувана
вартість, грн.
Наркозно-дихальний апарат комплект 2 3 100 000,00
Апарат штучної вентиляції легенів комплект 2 2 400 000,00
Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (монітор пацієнта) комплект 1 346 000,00
Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта (монітор пацієнта) комплект 1 207 000,00
Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції (дефібрилятор-монітор з режимом кардіостимуляції та зовнішніми електродами для відкритого серця) комплект 1 247 000,00
Операційний світильник (лампа операційна безтіньова двох купольна з вбудованою камерою) комплект 1 832 000,00
Універсальний операційний стіл, електромеханічний
(стіл операційний з електроприводом) комплект 1 568 000,00
Загальна очікувана вартість 7 700 000,00

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» та Постави КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».

Додаток:
1. Копія Рішення сесії Київської обласної Ради №895-35- VII від 22.06.2020 року


З повагою,

Голова тендерного комітету лікарні А.М Турчин

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-22 12:21:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичного обладнання та виробів медичного призначення (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-25-001675-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій ТОВ «СІНЕКС», ТОВ «Медтехніка-ХХІ» та ФОП Коваль Наталія Михайлівна вимогам підпункту 5 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема, щодо надання копій діючих ліцензій (діючих дозволів) на право займатись відповідним видом господарської діяльності зважаючи на те, що вище перелічені учасники у складі тендерних пропозицій їх не надали?
2. З якої причини вами у пункті 4 розділу III тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
3. З якої причини вами оприлюднено в електронній системі закупівель 24.12.2020 року повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону № 922, з недотриманням трьох денного терміну, зокрема додаткову угоду від 18.12.2020 № 3а до договору від 24.11.2020 № 246/11/2020 за лотом 1 та додаткову угоду від 18.12.2020 № 3а до договору від 24.11.2020 № 247/11/2020 за лотом 2?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-27 12:15:15

закупівля медичного обладнання та виробів медичного призначення

Пояснення
тендерного комітету КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»

22 січня 2021 року КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» отримала запит щодо процедури закупівліза оголошенням UA-2020-09-25-001675-c від Державної аудиторської служби України від 22.01.2021 року в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-01-13-000068 про надання пояснень щодо оцінки відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, щодо терміну дії тендерних пропозицій та термінів оприлюднення додаткових угод до заключних договорів.
Керуючись, частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне.
1. Щодо надання копій діючих ліцензій (діючих дозволів) на право займатись відповідним видом господарської діяльності
Відповідно до підпункту 5 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: «копію діючої ліцензії (діючого дозволу) на право займатись відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців).».
Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.».
Відтак, у складі тендерних пропозицій ТОВ «СІНЕКС», ТОВ «Медтехніка-ХХІ» та ФОП Коваль Наталія Михайлівна містяться відповідні документи: «Пояснення (щодо ліцензії/ дозволу)» від 28.10.2020 № 18мо/281020 ТОВ «СІНЕКС», «Довідка про ліцензування видів господарської діяльності» від 27.10.2020 року 1375 ТОВ «Медтехніка-ХХІ», «Довідка про ліцензування» від 27.10.2020 року № 201027 125ФОП Коваль Наталії Михайлівни, за змістом яких вбачається, що діючим законодавством непередбачено ліцензування господарської діяльності учасників.
Таким чином, з огляду на вимоги та умови тендерної документації, у замовника не було підстав для відхилення тендерних пропозицій зазначених вище учасників.
2. Щодо терміну дії тендерних пропозицій Учасників
Пунктом 4 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 днів (з дати розкриття тендерних пропозицій).
Відповідно пункту 11 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Датою кінцевого строку подання тендерних пропозиційна відкриті торги з публікацією англійською мовою КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» за оголошенням UA-2020-09-25-001675-c є 30 жовтня 2020 року14:00.
Дата розкриття тендерних пропозицій цих торгів - 30 жовтня 2020 року 14:01, тому як після завершення періоду подання тендерних пропозицій для відкритих торгів з публікацією англійськоювідбувається розкриття тендерних пропозицій (окрім ціни, цінова частина пропозицій відкриється після аукціону).
Таким чином, дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій та дата розкриття тендерних пропозицій є однаковою для цієї закупівлі, тому вимоги щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними Закону України «Про публічні закупівлі» порушено не було.
3. Щодо термінів оприлюднення додаткових угод до заключних договорів.
У зв’язку з нагальною потребою зміни розрахункового рахунку в Державній казначейській службі України наприкінці року в електронній системі закупівель 24.12.2020 року замовником помилково та з порушенням строків було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема додаткову угоду від 18.12.2020 № 3а до договору від 24.11.2020 № 246/11/2020 за лотом 1 та додаткову угоду від 18.12.2020 № 3а до договору від 24.11.2020№ 247/11/2020 за лотом 2.



Додатки:
1. Пояснення (щодо ліцензії/ дозволу) від 28.10.2020 № 18мо/281020 ТОВ «СІНЕКС»;
2. Довідка про ліцензування видів господарської діяльності від 27.10.2020 року 1375 ТОВ «Медтехніка-ХХІ»;
3. Довідка про ліцензування від 27.10.2020 року № 201027 125 ФОП Коваль Наталії Михайлівни.


З повагою,

Голова тендерного комітету лікарні А.М Турчин

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення тендерного комітету КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-25-001675- від 03.02.2021 року надає повідомленнгя щодо вжитих заходів з недопущення встановлених порушень вподальшому: 05.02.2021 року відбулося засідання тендерного комітету та проведено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету лікарні, Головою комітету Турчин А.М проведено розяснювальну роботу з членами тендерного комітету щодо дотримання строків та відповідальності за порушення термінів оприлюднення необхідної інформації згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та недопущення в подальшому порушень. Також повідомляємо, що 22.02.2021 року в Академії "Радник "розпочнеться пятиденний семінар (навчання) у сфері публічних закупівель в якому візьмуть участь двоє членів тендерного комітету лікарні. В подальшому зобов’язуємось дотримуватись всіх термінів та строків оприлюднення інформації виконання згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Дякуємо за контроль. З повагою, Голова тендерного комітету лікарні А.М Т

2021-02-08 16:41:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: НК 024:2019: 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний - 2 комплекти (наркозно-дихальний апарат та наркозно-дихальний апарат (для новонароджених)) (NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile), НК 024:2019: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії - 2 комплекти (апарат штучної вентиляції легенів експертного класу та апарат штучної вентиляції легенів (для новонароджених)) (NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator
Опис предмету закупівлі:
НК 024:2019: 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний - 2 комплекти
(наркозно-дихальний апарат та наркозно-дихальний апарат (для новонароджених))
(NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile),
НК 024:2019: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії - 2 комплекти (апарат штучної вентиляції легенів експертного класу та апарат штучної вентиляції легенів (для новонароджених))
(NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator)
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 500,00 UAH з ПДВ


Title: NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile - two sets, NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator - two sets
Description: NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile - two sets, NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator - two sets
Current status: Complete
Estimated total value: 5 500 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 09 листопада 2020 12:47
Auction planned date: 09 листопада 2020 12:47
Закінчення: 09 листопада 2020 13:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 комп
НК 024:2019: 47769 - Апарат інгаляційної анестезії, пересувний - 2 комплекти (наркозно-дихальний апарат та наркозно-дихальний апарат (для новонароджених)) (NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile - two sets), НК 024:2019: 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії - 2 комплекти (апарат штучної вентиляції легенів експертного класу та апарат штучної вентиляції легенів (для новонароджених)) (NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator - two sets
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська,1
Дата доставки: 25 листопада 2020  —  31 грудня 2020

NK 024:2019 - 47769 Anaesthesia unit, mobile - two sets, NK 024:2019 47244 General-purpose intensive-care ventilator - two sets
CPV: 33190000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання протягом 2 днів з дня підписання видаткової накладної або відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» протягом 5 днів з дня направлення Виконавцем Замовнику рахунку Аванс 5 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 листопада 2020
UA-2020-09-25-001675-cf100fea889a748a7a4ebf2dc6952b70a
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993701
Місцезнаходження: 04107, Україна, Київська область обл., Київ, 04107, м.Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БАГГОВУТІВСЬКА, будинок 1
Учасник Документи Рішення
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 жовтня 2020 14:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 14:50
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:27
3. Кошторис.pdf
16 листопада 2020 14:27
2. Довідка МВС.pdf
16 листопада 2020 14:27
1. Довідка ДПІ.pdf
29 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" 5 500 000,00
UAH з ПДВ
5 491 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" 5 498 000,00
UAH з ПДВ
5 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 14:50
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:27
3. Кошторис.pdf
16 листопада 2020 14:27
2. Довідка МВС.pdf
16 листопада 2020 14:27
1. Довідка ДПІ.pdf
29 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"

Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
Переможець 5 491 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
5 491 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:04
Дод угода Сінекс (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:45
Додаткова угода 246 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 11:36
Дод угода Сінекс (1).pdf зміни до договору
08 грудня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 14:39
Дод.угода_246 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 12:08
Протокол змін (2) (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 12:01
Протокол змін (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 12:14
Дод.угода_246 (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 12:13
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 11:27
Мед.обладнання №1.pdf укладений
24 листопада 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 246/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зязку з виправленням помилки
Номер договору про закупівлю: 246/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з виправленням помилки
Номер договору про закупівлю: 246/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 246/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з покращенням якості закупівлі
Номер договору про закупівлю: 246/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 246/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 246/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 334 317,76
UAH (в тому числі ПДВ 373 402,25 UAH)