Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стельова плита 600х600
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-09-25-001080-c ● 274e6af44c024ed58870ee6dab7fead5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Кононенко Олег Володимирович 0507821174 KONONENKOOLEG197@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 11:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2020 11:23 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063)
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Підвісна стеля (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44170000-2 – Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами );
5.1. Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Стельова плита 600х600 (CPV ДК 021:2015 – 44171000-9 Плити будівельні);
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Стельова плита 600х600 (CPV ДК 021:2015 - 44171000–9 Плити будівельні); (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 285шт
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд.83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 12 000 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 01.10.2020 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.10.2020 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063)
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Підвісна стеля (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44170000-2 – Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами );
5.1. Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Стельова плита 600х600 (CPV ДК 021:2015 – 44171000-9 Плити будівельні);
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Стельова плита 600х600 (CPV ДК 021:2015 - 44171000–9 Плити будівельні); (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 285шт
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд.83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський р-н, 69063
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 12 000 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 01.10.2020 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.10.2020 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
285 шт.
Стельова плита 600х600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 44171000-9 — Плити (будівельні)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 11:28 |
Додаток 3 .doc | |
25 вересня 2020 11:28 |
оголошення .docx | |
25 вересня 2020 11:28 |
Додаток 2 .docx | |
25 вересня 2020 11:28 |
Додаток 1 .docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЬЮЧЕ ТРЕЙДІНГ" |
10 807,20
UAH з ПДВ
|
10 533,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АБЄЛАРД" |
11 970,00
UAH з ПДВ
|
10 545,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
11 645,10
UAH з ПДВ
|
11 645,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
11 970,00
UAH з ПДВ
|
11 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЬЮЧЕ ТРЕЙДІНГ" #30105806 |
Переможець |
10 533,60
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2020 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 10:22
|
ДОГОВІР 397Т.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 08:36
|